Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Montazami e förjävla skön. 😄

Som cancer. Kan inte med folk som lever på att göra sej dummare är dom är. Nu ska vi väl dras med dottern oxå.

Postat

Och jättemånga tygkassar. Fattar inte varför man tar med sig en tygkasse till en klubb, men ok.

Jag tror folk har plånbok och mobil i den... helt sjukt, skulle jag aldrig ha.

Fan jag skulle ha varit där och kollat på brudarna.

Hur gick spelningen då?

Postat

Jag tror folk har plånbok och mobil i den... helt sjukt, skulle jag aldrig ha.

Fan jag skulle ha varit där och kollat på brudarna.

Hur gick spelningen då?

Har man lite grejer i kan man ju ha den som vapen om det spårar ur.

Postat

då är det väl bättre med en plastkasse?

plastic+bag+over+head.jpg

Postat

då är det väl bättre med en plastkasse?

plastic+bag+over+head.jpg

Funkar ju inte, det är ju ett stort hål i den.

Ja, om någon försöker sno plånboken ur den till exempel.

Postat

Funkar ju inte, det är ju ett stort hål i den.

Ja, om någon försöker sno plånboken ur den till exempel.

Skulle inte heller ha plånkan i kassen. Tänkte mer på nåt i en stil med en gatsten.

Postat (redigerat)

Det är lite intressant nu när man lärt känna tjejjen mycket mer än innan man blev tillsammans.

Visste tex inte att fotboll hade en så stor del i hennes liv, innan hade vi ju bara träffats i musiksammanhang och snackat musik. Så nu har man ju kollat på hennes och andras matcher och så. Är väl trevligt men känner mig mest som ett fån när jag inte kan nått om sport öht medan hennes vänner och familj e nördiga i fotboll. Visst kanske lite trevligt att se annat men är lite jobbigt att hamna i den situationen också, känna sig oinsatt och dålig. Men handlar väl om att ge och ta som man säger.

Redigerat av Memphis
Postat

Men handlar väl om att ge och ta som man säger.

Ja det är en sund inställning, men det hjälper inte om man inte har ett starkt mittfält och djupledslöpande forwards.

Postat

Ja det är en sund inställning, men det hjälper inte om man inte har ett starkt mittfält och djupledslöpande forwards.

:rolleyes:

what. 😛

Postat

du har för långt mellan lagdelarna.

Det var ju knappast en uttömmande lista. Jag har ett framfält också. De brukar göra frontallobbar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.