Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Den nya tjejen på jobbet äter ju fan inte rött kött, utan bara fisk och skaldjur... precis som jag.

Eftersom jag redan bestämt mig för att det verkar vara en skitnajs brud, så var det ju lite jobbigt. Nu får det inte vara fler saker vi har gemensamt. Tur att hon röker.

idiotiskt att blockerade användares inlägg dyker upp när man skickar ett inlägg 😏

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Ska bara hämta kaffe. 🙂

Postat

Zoega är fina grejer.

Postat

Den nya tjejen på jobbet äter ju fan inte rött kött, utan bara fisk och skaldjur... precis som jag.

Eftersom jag redan bestämt mig för att det verkar vara en skitnajs brud, så var det ju lite jobbigt. Nu får det inte vara fler saker vi har gemensamt. Tur att hon röker.

idiotiskt att blockerade användares inlägg dyker upp när man skickar ett inlägg 😏

😄
Postat

inte mycket. vad är det för jobb du fått? grattis iaf 🙂

Det är inom turism. Kommer köra skoterturer med turister bland annat.

Postat

😳

Postat

Rätt kaffesugen nu faktiskt. Det vore ju iofs ändå lite dumt om man blev sittandes vaken hela natten så jag tror jag får avstå.

Skönt man slipper uppdatera efter postade inlägg nu btw.

Postat

JAG VILL JU INTE BLI KÄR! fan.

ÅÅÅÅH!

😆

Rätt kaffesugen nu faktiskt. Det vore ju iofs ändå lite dumt om man blev sittandes vaken hela natten så jag tror jag får avstå.

håller med på båda punkterna.

Postat (redigerat)

😳 xD

Om det hjälper så kan jag säga att jag inte spelar i den ligan.

Redigerat av Pico
Postat

Vilket kaffe brukar du köpa?

Postat

😳 xD

Om det hjälper så kan jag säga att jag inte spelar i den ligan.

snälla, jag är desperat. LOVE ME!

04d_35055145.jpg

HA! 😆

Postat

Får bli en till brewski, lite Cheez Cruncherz och ett eller ett par avsnitt av The Wire och sen sängen.

Älskar den filmen, speciellt den scenen xD

Mhm, tokgarvade när jag såg filmen. Man var ju inte direkt beredd på att hon skulle bli aggrokelig sådär. xD
Postat

Jag kör slanka linjen om det inte är uppenbart btw. Roligast är ju att det inte är ett skämt utan funkar. xD

öl och ostkrokar?

Postat

Vad är det för väder i Umeå?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.