Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Den nya tjejen på jobbet äter ju fan inte rött kött, utan bara fisk och skaldjur... precis som jag.

Eftersom jag redan bestämt mig för att det verkar vara en skitnajs brud, så var det ju lite jobbigt. Nu får det inte vara fler saker vi har gemensamt. Tur att hon röker.

idiotiskt att blockerade användares inlägg dyker upp när man skickar ett inlägg 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Den nya tjejen på jobbet äter ju fan inte rött kött, utan bara fisk och skaldjur... precis som jag.

Eftersom jag redan bestämt mig för att det verkar vara en skitnajs brud, så var det ju lite jobbigt. Nu får det inte vara fler saker vi har gemensamt. Tur att hon röker.

idiotiskt att blockerade användares inlägg dyker upp när man skickar ett inlägg 😏

😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

inte mycket. vad är det för jobb du fått? grattis iaf 🙂

Det är inom turism. Kommer köra skoterturer med turister bland annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG VILL JU INTE BLI KÄR! fan.

ÅÅÅÅH!

😆

Rätt kaffesugen nu faktiskt. Det vore ju iofs ändå lite dumt om man blev sittandes vaken hela natten så jag tror jag får avstå.

Skönt man slipper uppdatera efter postade inlägg nu btw.

håller med på båda punkterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Rätt kaffesugen nu faktiskt. Det vore ju iofs ändå lite dumt om man blev sittandes vaken hela natten så jag tror jag får avstå.

Skönt man slipper uppdatera efter postade inlägg nu btw.

Vilket kaffe brukar du köpa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får bli en till brewski, lite Cheez Cruncherz och ett eller ett par avsnitt av The Wire och sen sängen.

Älskar den filmen, speciellt den scenen xD

Mhm, tokgarvade när jag såg filmen. Man var ju inte direkt beredd på att hon skulle bli aggrokelig sådär. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...