Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Thaikyckling på g, när nu än kycklingen har tinat. Det tar väl 20 timmar. Får äta inatt då.

😱

Redigerat.

Thaikyckling på g, när nu än kycklingen har tinat. Det tar väl 20 timmar. Får äta inatt då.

😱

Redigerat.

Nu ska jag citera matinlägget.

Vad var det för konstigt. Vänta.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar om istället. Detta är det första inlägget från scratch. Med smileygubbe.

🙂

Nu redigerar jag det inlägget. Det sker genom att jag lägger in extra text i samma inlägg. Här.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar om istället. Detta är det första inlägget från scratch. Med smileygubbe.

🙂

Nu redigerar jag det inlägget. Det sker genom att jag lägger in extra text i samma inlägg. Här.

Nu citerar jag nämnda inlägg genom att inte använda Multicitera utan den vanliga Citera. Får se hur det går.

Kan det vara så att inte inlägg slås ihop heller?

Nej där fick jag tji.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte OS, webbläsare. OS är operativsystem. Windows är ett OS. Internet Explorer är en webbläsare.

Och ja, skönt att problemen verkar vara lösta. 🙂

Shit, ingen flodkontroll?

Aha, inläggen slås ihop, istället för flodkontroll.

Så jag kan fortsätta och fortsätta och fortsätta...

Nytt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte OS, webbläsare. OS är operativsystem. Windows är ett OS. Internet Explorer är en webbläsare.

Och ja, skönt att problemen verkar vara lösta. 🙂

Shit, ingen flodkontroll?

Aha, inläggen slås ihop, istället för flodkontroll.

Så jag kan fortsätta och fortsätta och fortsätta...

Nytt inlägg.

Jag vet... skrev fel bara.

Flodkontroll är nåt slags ph-test man gör på vattnet väl och är det kasst så kalkar man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej kör på. Jag tar en paus så kan du laborera. Drick inte för fort bara! 😮

How do you know when you've had too much beer? You run out!

What isyour favorite beer? An open one!

Jag vet... skrev fel bara.

Flodkontroll är nåt slags ph-test man gör på vattnet väl och är det kasst så kalkar man.

Aha...betyder det att forumet kalkar mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte... men konstigt nog svarade Olsberg att inlägg slås ihop när man skriver dem inom 20 sekunder efter varandra. Jag trodde att det inte gick öht att skriva inlägg inom 20 sekunder efter varandra eftersom det då kommer upp en sån där Flodkontroll som omöjliggör inskrift av textmassa. En minut gissar jag på snarare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var på Företagsdag igår.

Fick veta att Starta eget-bidraget oftast är 3300 kr per månad efter skatt.

"Det ger vi på Af efter ansökan, om det beviljas, under en period på sex månader så att ni säkert vet att ni klarar er ekonomiskt på ert nystartade företag. Normalt kanske kostnaderna är högre än intäkterna de första 24 månaderna, men det är i alla fall till för att ni inte ska behöva tänka på er ekonomi under de första sex månaderna."

😳

ja jävlar

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...