slejnard Postat 6 januari 2013 Postat 6 januari 2013 🙂 Imorrn börjar farmen. kommer troooooooooooooooooooooligen inte se det! 😑 väldigt obakfull idag måste jag säga. men lite sjuk. jobb imorn! 😄
SadamJR Postat 6 januari 2013 Postat 6 januari 2013 Farmen är lite som längsta. Ett antal missanpassade människor som inte har nåt vettigt för sej.
CHAE Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Farmen är lite som längsta. Ett antal missanpassade människor som inte har nåt vettigt för sej. Fast vi är snyggare. * * * Go moron, krapparna! 😄 Upp och hoppa nu. Snart: jobbet 😮
SadamJR Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Go moron, krapparna! 😄 Upp och hoppa nu. Snart: jobbet 😮 Börjar du så jävla tidigt? Har du långt till jobbet?
CHAE Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Börjar du så jävla tidigt? Har du långt till jobbet? Nja, jag börjar vid halv sju. C:a 5 minuters gångväg 🙂 * * * Jag tror att 2013 blir året då anarkisten och nattvaktaren gör comeback på forat 😮😑
Linus Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Farmen är lite som längsta. Ett antal missanpassade människor som inte har nåt vettigt för sej. 😲😄😆
Micke H Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Näje, börjar mitt arbetsrelaterade 2013 med lite Panthera!
Micke H Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Jag höll på och lekte lite med en ny cover-bild till min Facebook-sida. Vad tycker ni om följande? Vilken är bäst? Märker någon temat? xD
SadamJR Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Jag höll på och lekte lite med en ny cover-bild till min Facebook-sida. Vad tycker ni om följande? Vilken är bäst? Nr 1 minus den där vita fyrkanten, men det är kanske den som är design.
Micke H Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Nr 1 minus den där vita fyrkanten, men det är kanske den som är design. Det är där som själva profilbilden ska ligga. Alltså min sexiga nunna.
Micke H Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 En till variant jag kom på. xD Fast den är nog lite messy.
SadamJR Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 En till variant jag kom på. xD Fast den är nog lite messy. And We've got a winner.
Naymari Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Jag höll på och lekte lite med en ny cover-bild till min Facebook-sida. Vad tycker ni om följande? Vilken är bäst? Märker någon temat? xD Nr:1 Temat är.... vattenballonger?
Naymari Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Hur går det med Plattan MickeH? Lyckas de leverera mixar?
Micke H Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Hur går det med Plattan MickeH? Lyckas de leverera mixar? Ja, mixen är helt klar. Vi har fått WAV-filer som vi levererat vidare till en annan kvinna som ska mastra låtarna. Studio Precision ville även mastra, men hell no till att ge dom ett öre till mer än nödvändigt. xD
Naymari Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 (redigerat) Ja, mixen är helt klar. Vi har fått WAV-filer som vi levererat vidare till en annan kvinna som ska mastra låtarna. Studio Precision ville även mastra, men hell no till att ge dom ett öre till mer än nödvändigt. xD Aha ok 😮 Blev mixarna bra? Mjo, Driver de studion professionellt borde de veta att det blir bättre att låta andra mastra materialet. 😛 Väntar på resultatet! 🙂 Redigerat 7 januari 2013 av Naymari
Micke H Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Aha ok 😮 Blev mixarna bra? Väntar på resultatet! 🙂 Det är en ganska okej mix. Men under omständigheterna det bästa dom kunde leverera, och det låter ju definitivt inte dåligt. 🙂
Recommended Posts