Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 men seriöst, det enda jag kan komma på är typ "hjärtliga lyckönskningar", men det står redan på framsidan. Varför valde jag detta kortet 😏
Naymari Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Ska på bröllop imorgon.. funderar på vad jag ska skriva på kortet som de ska få. Kanske "Till mitt gamla knull och min ärade buksvåger, lycka jävla till". *Insert name here* Ring mig när det går åt helvete eller om du vill prova något nytt. *Insert phone number here*
CHAE Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 *Insert name here* Ring mig när det går åt helvete eller om du vill prova något nytt. *Insert phone number here* Eftersom att det var hans gamla ligg som vart brud så är det alltså brudgummen han vänder sig till i ditt kort-exempel, ja? 😑 "Prova något nytt"... 😆
Pico Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 (redigerat) men seriöst, det enda jag kan komma på är typ "hjärtliga lyckönskningar", men det står redan på framsidan. Varför valde jag detta kortet 😏 Jag hade lätt kunna skriva precis det här. xD Redigerat 4 januari 2013 av Pico
Naymari Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Eftersom att det var hans gamla ligg som vart brud så är det alltså brudgummen han vänder sig till i ditt kort-exempel, ja? 😑 "Prova något nytt"... 😆 Apsolut. Sen bifoga en valfri bild på något BDSM relaterat. 😑
CHAE Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Apsolut. Sen bifoga en valfri bild på något BDSM relaterat. 😑 🙂
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Många bra förslag. Men det blir nog typ "Grattis på er dag!" eller nåt. kanske med nåt rim? "Grattis på er dag, tur det inte var jag"
CHAE Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 De flesta som är ogifta säger nästan alltid "grattis" till brudparet medan de som är gifta säger "lycka till"... 😳 xD
Naymari Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 De flesta som är ogifta säger nästan alltid "grattis" till brudparet medan de som är gifta säger "lycka till"... 😳 xD 😆
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Ja, det kanske kan räcka så. "Grattis". Inklusive citationstecken.
Neosus Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Var det grahns smågrus du köpte? 😆 Ja e rik nu ☺️😑 Ja Erik nu 😳 Drack min första kaffe på mycket länge... nu. Speciellt gott va de int 😳
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 😆 Ja e rik nu ☺️😑 Ja Erik nu 😳 Drack min första kaffe på mycket länge... nu. Speciellt gott va de int 😳 Men du hade ju gallsten? Blev det alltså akut? Är det över nu?
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Ja, det kanske kan räcka så. "Grattis". Inklusive citationstecken. Men varför heter det att man är "gift" när man är tillsammans på det viset? Det kan ju bara sluta på ett sätt.
Neosus Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Men du hade ju gallsten? Blev det alltså akut? Är det över nu? Nä de e int riktigt över ännu! Ska kurera mig lite mer nu med lite medusin och flytande. Sedan blir det kontakt med sjukhuset igen. Måste förstås operera gallan oxå. Tycker jag! ...men sedan har jag ju en gammal njursten liggandes på andra sidan. Den ska opereras bort oxå! Så de e lite fix me kroppen innan jag är fit for fight! 😎😱
Neosus Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Så vill ni ha lite extra grus å sten så vet ni vars he finns jåh
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 (redigerat) Tackar. 🥰 Penelope är lika vacker som vanligt. Din är dock lite...anonym. 😳 Redigerat 4 januari 2013 av Micke H
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 You better!! 😠 Annars blir jag så...FÖRBANNAD! 😠 FÖRBANDSLÅDA!!!! 😠 :angry:
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 http://www.youtube.com/watch?v=G8DNGh126oM 😱 :ph34r:
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Ska dutta dit nån avatar sedan! ☺️ Så då blir du kvar nu då? Funderar själv på en radikal avataromläggning.
CHAE Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 [...] Funderar själv på en radikal avataromläggning. Mjo, det är på tiden 😑
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Men varför heter det att man är "gift" när man är tillsammans på det viset? Det kan ju bara sluta på ett sätt. Äh, man ska väl ändå dö någon gång. Men man kanske skulle döpa om giftermål till aktiv dödshjälp?
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Nu har jag lärt mig knuta en windsor för ca 5:e gången i mitt liv. Vissa saker kan man aldrig lära sig för många gånger.
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Dessutom märkte jag att sulan börjat smälta på skorna jag tänkte ha på mig. Det kändes väldigt onödigt. och otippat.
Recommended Posts