Pico Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 http://www.youtube.com/watch?v=aJuaZKBABO0&feature=player_detailpage
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Är det där nåt slags montage? Hade jag varit den kamelen hade jag knallat över och sparkat ut det lilla fanskapet i omloppsbana.
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Gomorn! Vad menas med Wilhelmskrik? Wilhelm-skriket är en ljudeffekt som används i typ tusen filmer och som är rätt lätt att känna igen när man väl lärt sig det.
Linus Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 http://www.youtube.com/watch?v=aJuaZKBABO0&feature=player_detailpage Tack Internet.
slejnard Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Sitter du på tandis? 😳 ...kliv av! 😑 😄 Fått bort lite missfärgning. Snyggare blev jag!
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Ahaa 😄 Sitter å väntar på tandis Sitter du på tandis? 😳 ...kliv av! 😑 😄 Fått bort lite missfärgning. Snyggare blev jag! Frågan är var?
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Yes yes yes yes! 😄 Det är allt jag har att säga just nu. 😑 Nej, det var inte relaterat till Slejs inlägg. 😆
CHAE Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 (redigerat) Yes yes yes yes! 😄 Det är allt jag har att säga just nu. 😑 [...] Vad är det som hänt? 😮 Edith: har du vunnit på någon tradera-auktion? Redigerat 4 januari 2013 av CHAE
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Jag föredrar att inte säga just nu, jag vill inte jinxa det. 😑 Tradera-auktionerna var igår, och där fick jag som sagt ett par guldkorn. (Och lite smågrus. xD )
CHAE Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Jag föredrar att inte säga just nu, jag vill inte jinxa det. 😑 Tradera-auktionerna var igår, och där fick jag som sagt ett par guldkorn. (Och lite smågrus. xD ) Aight 😑 Well, thumbs up ändå 🙂
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Målet med min SNES-kollektion är att ha om inte ALLT så iallafall väldigt MYCKET så det är ju lätt att samla på sig skräpspelen för 10 kronor. xD Men jag har iallafall en hel del klassiker också, som Super Mario World, Yoshi's Island, Zelda, Secret of Mana, Street Fighter II, Super Metroid, Super Castlevania IV, Mario Kart, etc... 🥰 Fyfan vad jag älskar att samla på saker. xD
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Fyfan vad jag älskar att samla på saker. xD Varför då?
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Varför då? Jag vet inte riktigt, jag har alltid gillat att samla på saker. Gitarrer, CD-skivor, bootlegs, etc. När jag var liten var jag inte en av dom som samlade på kapsyler och liknande, det samlarbehovet kom senare i mitt liv. Det är kanske för att vi inte hade råd med särskilt mycket när jag växte upp, vilket jag har nu.
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Det är kanske för att vi inte hade råd med särskilt mycket när jag växte upp, vilket jag har nu. Höginkomsttagare som du är. Den bjöd du på.
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Höginkomsttagare som du är. Den bjöd du på. Ja, fyfan, där avslöjade jag att jag tjänade pengar. Fan också. Tur att jag åtminstone inte avslöjade dom sexuella tjänsterna.
Naymari Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Jag föredrar att inte säga just nu, jag vill inte jinxa det. 😑 [...] Du kommer få ligga ikväll? Jag borde verkligen skaffa en hobby som inte innebär att sitta vid datorn. 😱
Micke H Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Du kommer få ligga ikväll? Om inte du erbjuder dig, så nej. 🙁
Zakyath Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Jag vet inte riktigt, jag har alltid gillat att samla på saker. Gitarrer, CD-skivor, bootlegs, etc. När jag var liten var jag inte en av dom som samlade på kapsyler och liknande, det samlarbehovet kom senare i mitt liv. Det är kanske för att vi inte hade råd med särskilt mycket när jag växte upp, vilket jag har nu. om jag hade lyssnat på mina psykologiföreläsningar hade jag nog kunnat läsa in mycket i ditt maniska sparande. tur för oss båda att jag inte gjorde det! 1
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Jag föredrar att inte säga just nu, jag vill inte jinxa det. 😑 Tradera-auktionerna var igår, och där fick jag som sagt ett par guldkorn. (Och lite smågrus. xD ) Var det grahns smågrus du köpte?
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Ska på bröllop imorgon.. funderar på vad jag ska skriva på kortet som de ska få. Kanske "Till mitt gamla knull och min ärade buksvåger, lycka jävla till".
Pico Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Ska på bröllop imorgon.. funderar på vad jag ska skriva på kortet som de ska få. Kanske "Till mitt gamla knull och min ärade buksvåger, lycka jävla till". "Till mitt gamla knull och min ärade buksvägerska, lycka jävla till". Så kanske du rör till det lite mer.
Recommended Posts