Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Jag hörde förresten ett Wilhelm-skrik i The Hobbit. Det tog mig lite ut ur upplevelsen. xD
Naymari Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Jag hörde förresten ett Wilhelm-skrik i The Hobbit. Det tog mig lite ut ur upplevelsen. xD jag garvade åt det när jag såg den första gången. :k)
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Jag hörde förresten ett Wilhelm-skrik i The Hobbit. [...] Coolt ju! 😮😄
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Coolt ju! 😮😄 Det finns ett i The Two Towers med. Osäker på dom andra två LOTR-filmerna. jag garvade åt det när jag såg den första gången. :k) Hur kan du se Wilhelm-skriket? 😳
Naymari Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Det finns ett i The Two Towers med. Osäker på dom andra två LOTR-filmerna. Hur kan du se Wilhelm-skriket? 😳 Filmeeeen nay kan se ljudvågor som vi andra ser ljus 😑 Det är vackert.
Zakyath Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 har 600 sidor i min bok jag måste jobba igenom innan helgen är över.. hur gick det med planeringen här va 😕
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 har 600 sidor i min bok jag måste jobba igenom innan helgen är över.. hur gick det med planeringen här va 😕 Ungefär som vanligt då va. Vad heter boken? Finns det ingen filmverision?
Zakyath Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 "Infants, children and adolescents". Finns tyvärr ingen film 🙁 har tagit 50 av 600 sidor idag, borde nog hinna med resten.. har två tentor nästnästa vecka och det här är för den andra tentan. tänkte anteckna de viktiga grejerna ur varje kapitel och så och fokusera på första tentan nästa vecka. då har jag tre dagar på mig att gå igenom allt igen.
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Fine, då dricker jag ölen själv då! Jäääh, go to town on that bad boy 😠
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Det krävs två för att ljuga! En som ljuger och en som lyssnar!
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Hur fan tänkte jag när jag bokade tvättstuga imorgon klockan sju till tio? Zak! Tvättar du mina kalsonger åt mig?! 😠
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Yeah, jag hämtar era bollar åt er. 🥰 😳 😆😠😳 xD Hur fan tänkte jag när jag bokade tvättstuga imorgon klockan sju till tio? Zak! Tvättar du mina kalsonger åt mig?! 😠 No he won't! 😠
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Öhum, nu när jag läser tillbaka så vet jag inte hur jag gjorde kopplingen "badpojke" och "boll". xD Men CHAE verkade tycka det var roligt iallafall... xD
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Öhum, nu när jag läser tillbaka så vet jag inte hur jag gjorde kopplingen "badpojke" och "boll". xD Men CHAE verkade tycka det var roligt iallafall... xD BADBOLL!!! 😠 Yes I will ! 😠 🙂
Pico Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Har gått och blitt lite småförtjust i serien Lost Girl. Verkligen inte min typ av TV vanligtvis menneh... Better off Ted är en annan serie jag fastnat lite för. Känns rätt mycket Arrested development om den och inte bara för att Portia de Rossi är med. Lite random tycka till om tv så där bara.
Fidden Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 better off ted måste jag komma ihåg att provkolla. fast å andra sidan finns det en ny säsong new girl som jag tänkte se också.
SadamJR Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Det krävs två för att ljuga! En som ljuger och en som lyssnar! Om man inte ljuger för sej själv, ungefär som med sex.
Recommended Posts