Zakyath Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 hmm, varför käkar du egentligen tjack? det har aldrig jag fått när jag varit sjuk
Pico Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 hmm, varför käkar du egentligen tjack? det har aldrig jag fått när jag varit sjuk Nu får jag ju iofs inte tjack pga en bakterie. Tjackterier 😳 Yoghurt med tjackteriekultur. Yo Kurt!
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Nu får jag ju iofs inte tjack pga en bakterie. Tjackterier 😳 Yoghurt med tjackteriekultur. Yo Kurt! YOGGI!!!!! Yogi Bear.... 😳
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Hellre yoghurt med tjack än med vanilj som dom har i all jävla yoghurt numera. Häromdan skulle jag öppna en fruktyoghurt, och så hade jag köpt REN vaniljyoghurt av misstag, och så hade jag inget annat hemma. Fy fan.
Fidden Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Nepp, ett par vovvar dock. *fnissekatt* Din röst och dina låtar är ju dock så jäkla radiovänliga att du redan borde bo i en sån. Welcome to space! I en vovve? Det gör jag ju redan ☺️
Zakyath Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Nu får jag ju iofs inte tjack pga en bakterie. Tjackterier 😳 Yoghurt med tjackteriekultur. Yo Kurt! nu såg jag att det var tvärt om, att du tog dem mer sällan nu. då förstår jag.
Pico Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 I en vovve? Det gör jag ju redan ☺️ *slap* Bad Fiddo!
Pico Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Jag vill bo... I en hund... Annars får jag kund ...sjöng flickan på hörnet? Jag vill bo... I en torsk... Annars blir jag norsk. ...sjöng en annan flicka på hörnet.
Linus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Tjena! 😄 Min jul: Blev sjuk på julafton och hade smärtor ända till den 27. Då gick ja te sjukhuset å tuppade av där inne. Sedan varte ambulangs te lassarettett och nu ligger jag där. 😆🤪 Men snart kommer jag nog ut igen. Nu vet ni läget! 😊 Krya på dig! 😮
Pico Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 "Om en kvinna utsätts för höga pollenhalter i slutet av en graviditet ökar risken för tidig astma hos barnet, visar en grupp Umeåforskare i en ny studie." Låter lite som att det någonstans i Umeå går omkring en forskare som A) vill flytta med sin gravida tjej, 😎 inte vill att tjejen skall föda barnet eller C) vill att tjejen skall dra.
Neosus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Plantera lite träd (björkar) så tjejerna stannar kvar...och kan få stock!
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 xD "Om en kvinna utsätts för höga pollenhalter i slutet av en graviditet ökar risken för tidig astma hos barnet, visar en grupp Umeåforskare i en ny studie." Låter lite som att det någonstans i Umeå går omkring en forskare som A) vill flytta med sin gravida tjej, 😎 inte vill att tjejen skall föda barnet eller C) vill att tjejen skall dra. Du kan va 😎! 😳
Linus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Plantera lite träd (björkar)Som om plantering av björkar var det Umeå behövde? 😉
Linus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Negativkameran ringde och ville ha tillbaka sina datumstämplade bilder. 😛
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Negativkameran ringde och ville ha tillbaka sina datumstämplade bilder. 😛 Jag ska hälsa morsan det. 😛
Recommended Posts