Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

hmm, varför käkar du egentligen tjack? det har aldrig jag fått när jag varit sjuk

Nu får jag ju iofs inte tjack pga en bakterie.

Tjackterier

😳

Yoghurt med tjackteriekultur.

Yo Kurt!

Postat

Tjackterier

😳

Yo Kurt!

YOGGI!!!!!

Yogi Bear.... 😳

Pedobear.png

Postat

Hellre yoghurt med tjack än med vanilj som dom har i all jävla yoghurt numera. Häromdan skulle jag öppna

en fruktyoghurt, och så hade jag köpt REN vaniljyoghurt av misstag, och så hade jag inget annat hemma.

Fy fan.

Postat

Nepp, ett par vovvar dock. *fnissekatt*

Din röst och dina låtar är ju dock så jäkla radiovänliga att du redan borde bo i en sån.

Welcome to space!

I en vovve? Det gör jag ju redan ☺️

Dog-Building.jpg

Postat

Tjackterier

😳

Yo Kurt!

nu såg jag att det var tvärt om, att du tog dem mer sällan nu. då förstår jag.

Postat

Jag vill bo...

I en hund...

Annars får jag kund

...sjöng flickan på hörnet?

Jag vill bo...

I en torsk...

Annars blir jag norsk.

...sjöng en annan flicka på hörnet.

Postat

Tjena! 😄

Min jul: Blev sjuk på julafton och hade smärtor ända till den 27. Då gick ja te sjukhuset å tuppade av där inne. Sedan varte ambulangs te lassarettett och nu ligger jag där.

😆🤪

Men snart kommer jag nog ut igen.

Nu vet ni läget! 😊

Krya på dig! 😮

Postat

"Om en kvinna utsätts för höga pollenhalter i slutet av en graviditet ökar risken för tidig astma hos barnet, visar en grupp Umeåforskare i en ny studie."

Låter lite som att det någonstans i Umeå går omkring en forskare som A) vill flytta med sin gravida tjej, 😎 inte vill att tjejen skall föda barnet eller C) vill att tjejen skall dra.

Postat

xD

"Om en kvinna utsätts för höga pollenhalter i slutet av en graviditet ökar risken för tidig astma hos barnet, visar en grupp Umeåforskare i en ny studie."

Låter lite som att det någonstans i Umeå går omkring en forskare som A) vill flytta med sin gravida tjej, 😎 inte vill att tjejen skall föda barnet eller C) vill att tjejen skall dra.

Du kan va 😎!

😳

Postat
Plantera lite träd (björkar)
Som om plantering av björkar var det Umeå behövde? 😉
Postat

13774_313033555480944_1232929149_n.jpg

Negativkameran ringde och ville ha tillbaka sina datumstämplade bilder. 😛
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.