Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Grahn är mer eller mindre fuck'd på sjukan, Pico har ett CRP på 157...wtf? Kunde inte längstah fått en bättre början på 2013 😠

Annons
Postat

🙁 :( 🙁

Huvudsaken är att du lever (och rapporterar alla intressanta observationer från avdelningen) 🙂

Jepp! Alla värden blir bara bättre å bättre. Nu slipper jag dropp och kateter. Eller ja... kateter blev jag fri ganska tidigt.

Otrevligt när nån stoppar en slang i kuken.. 😱

Men käkar bara flytande fortfarande. Ska te skiktröntgen imorgon så då får kolla läget.

Schuu! 🙂

Postat

Jepp! Alla värden blir bara bättre å bättre. Nu slipper jag dropp och kateter. Eller ja... kateter blev jag fri ganska tidigt.

Men käkar bara flytande fortfarande. Ska te skiktröntgen imorgon så då får kolla läget.

Schuu! 🙂

KAD alltså? Ooooh, lider med dig, bro 🙁

Jag skickar upp en tallrik yoghurt, m'kay 😑

Postat

Grahn är mer eller mindre fuck'd på sjukan, Pico har ett CRP på 157...wtf? Kunde inte längstah fått en bättre början på 2013 😠

undrar hur debatts år har börjat... 😕

Postat

Schuu! 🙂

usch fy satan. ja hoppas du kommer där ifrån illa kvickt.

Postat

Någon som känner för att kolla om det är några uppenbara missar?

inga uppenbara missar, bra låt 😄 inte jätteförtjust i trummorna, men sen föredrar ju jag raukenroll framför sån här musik.

...och ingen snus har det blivit heller på många dagar.

Så nu äre slutsnusat för mig. Int ens kaffe ha ja drucke.. 😄🤪

nejmen oj! slutar du helt? 😮

Postat

inga uppenbara missar, bra låt 😄 inte jätteförtjust i trummorna, men sen föredrar ju jag raukenroll framför sån här musik.

Tack för lyssningen

Jao, jag vet ju att du föredrar riktiga trummor, men i rymdtriologin blir det plasttrummor för hela slanten 😄

Postat

Ja snuset slutar jag med. Kostar bara en massa pengar.

...men kaffet däremot. Ska ja börja med när jag får. 😄

det låter som en god idé!

Postat

Fidden!

Slänger du upp dina grejjer på typ en hemsida eller nått sen?

Ska ta å lyssna sedan när jag kan.

slänger upp'et på soundcloud

Postat

Tycker att syntmattorna kunde mixas lite högre.

Postat

Tycker att syntmattorna kunde mixas lite högre.

Där sa du nåt. Tar med mig det. Håller med lite tror jag när jag tänker på det.

Postat

Där sa du nåt. Tar med mig det. Håller med lite tror jag när jag tänker på det.

Jag tror att jag hör nåt där i introt och delar av resten av låten.

Postat

Nepp, ett par vovvar dock. *fnissekatt*

Din röst och dina låtar är ju dock så jäkla radiovänliga att du redan borde bo i en sån.

Welcome to space!

Postat

Jävlar Grahn, krya på dig kamrat!

Jag törs fan knappt säga det men jag har inte märkt av någon direkt feber sen kanske lunchtid idag. I natt har jag tagit tre heta bad då man frusit som ett mongo.

Tydligen så verkar jag kunna slumra till i en 10-15min väl där också så efter 3 dygn där man snittat ett par timmar sömn per natt (till största delen utan centralstim också) så börjar man bli lite lätt desperat. Kom på mig själv med att typ sitta och utstöta ljud (har som ingen röst direkt) där jag bad någon att bara slå ihjäl mig. xD

Har drömt sjukt jäkla mycket också och som en följd av dem tror jag mig kunna bli en alldeles kalasbra vän till Quentin Tarantino. Sorta on the same level. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.