slejnard Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 And of tåget go! Skidtåget assåh Jag ser hellnre att Hellner tar detta.
Naymari Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 (redigerat) Nu blev man lite sugen på att testa plugga filmproduktion. Men jag vet verkligen inte alls vad jag ska plugga. : 😱 Inte sugen på att plugga heller för den delen 😆 Redigerat 3 januari 2013 av Naymari
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Nån som vet varför Schweiz heter helvetia? Helvetia Politisk indelning och bosättningar i det nuvarande Schweiz 90–284 e.Kr. Helvetia på ett 25 centimes schweiziskt frimärke (1881) Helvetia var i romerska riket det landområde där Schweiz nu ligger, bebott av vad romarna kallade helveter. Helvetia är också namnet på en kvinnlig nationspersonifikation av Schweiz. Schweiz använder sig fortfarande av det latinska namnet när det inte finns utrymme eller är olämpligt att använda något av de fyra officiella språken. Förkortningen av det fullständiga namnet, Confœderatio Helvetica (Schweiziska edsförbundet), används på schweiziska fordon och som toppdomän (.ch).
Linus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Confœderatio Helvetica Därav namnet på ett av världens vanligaste typsnitt, Helvetica, gjort av just schweizare.
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Sann lycka är att ta sig en öl en vardag klockan halv tre. ☺️
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Sann lycka är att ta sig en öl en vardag klockan halv tre. ☺️ 😮☺️
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Sann lycka är att ta sig en öl en vardag klockan halv tre. ☺️ Det är lite sent för mej. 2-0 till sverige och utspelning. Ryssarnas målvakt håller dom kvar i matchen.
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Voff, voff Tycker att patti page hade en väldigt bra röst. Påminner lite om karen carpenter.
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Där ser man - "Alpert signed the Carpenters because Karen's voice reminded him of Patti Page". Herb alpert alltså.
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 (redigerat) Tycker att patti page hade en väldigt bra röst. Påminner lite om karen carpenter. Få se här nu; var det inte Carpenter som fick bulimi eller något i den stilen? Där ser man - "Alpert signed the Carpenters because Karen's voice reminded him of Patti Page". Herb alpert alltså. Herp Albert... herp derp... 😳 Redigerat 3 januari 2013 av CHAE
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Få se här nu; var det inte Carpenter som fick bulimi eller något i den stilen? Herp Albert... herp derp... 😳 1. Anorexia. 2. Vafan, skrev jag fel iallafall. Tack sadamjr Vad har jag nu gjort?
SadamJR Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Jag skulle fan ta mej lägga bättre straffar själv, och då har jag aldrig spelat hockey.
Fidden Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Någon som känner för att kolla om det är några uppenbara missar? Your browser does not support the HTML5 audio tag
Neosus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Tjena! 😄 Min jul: Blev sjuk på julafton och hade smärtor ända till den 27. Då gick ja te sjukhuset å tuppade av där inne. Sedan varte ambulangs te lassarettett och nu ligger jag där. 😆🤪 Men snart kommer jag nog ut igen. Nu vet ni läget! 😊
Neosus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Kraftig infektion i gallan samt lite smågrus. De vart nästan blodförgiftning oxå tror jag. Vare!
Neosus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 ..men snart e ja fan på G å då jävlar ska ni få se. 😄
Fidden Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 blodförgiftning är inte att leka med 😮 ... inte det andra heller. eller smågrus kan man nog leka med iofs.
CHAE Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Kraftig infektion i gallan samt lite smågrus. De vart nästan blodförgiftning oxå tror jag. Vare! 🙁 :( 🙁 Huvudsaken är att du lever (och rapporterar alla intressanta observationer från avdelningen) 🙂 ..men snart e ja fan på G å då jävlar ska ni få se. 😄 Jourhavande får nog ge Grahn en dos MO till... Make it a big one 😑😛
Recommended Posts