Zakyath Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 aa det vore det, men jag tror inte det händer... de verkar ju tycka om att begränsa målgruppen av någon anledning 😏
Micke H Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Spelen jag vann: Soccer Shootout Turn & Burn (köpte det mest för den coola titelns skull xD ) Clayfighter Stunt Race FX Winter Olympics The Lost Vikings (detta spel är FUCKING AWESOME!) WWF Royal Rumble Secret of Evermore (amerikanska, något sämre varianten av Secret of Mana. Men har jag det ena så måste jag ju ha det andra... xD ) Syndicate (också rätt awesome) aa det vore det, men jag tror inte det händer... de verkar ju tycka om att begränsa målgruppen av någon anledning 😏 Square tar inte många vettiga beslut dessa dagar.
Micke H Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 😄 Pfff, du är inte tillräckligt nördig! The Lost Vikings är ett av Blizzards allra första spel. ☺️
slejnard Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Aaaaaaaa Spelat det en del ja! Såg mammas pojkar nyss på bio. Rätt rolig film 😄
Naymari Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Aaaaaaaa Spelat det en del ja! Såg mammas pojkar nyss på bio. Rätt rolig film 😄 Såg du dig själv på bio? 😳😕 Eller Jahaaa. Filmen. xD
Pico Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Hmm, antibiotika + alkohol = big no-no? Legat sjuk över nyår dårå så Anders 30års-fest den 5:e blev ju plötsligen jävla viktig liksom... Iofs gåre ju vara nykter och steg ett känns ju ändå vara att man skall bli frisk.
Zakyath Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 antibiotika + alkohol = ok. sjukdom + alkohol = tveksamt 😄
Pico Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 antibiotika + alkohol = ok. sjukdom + alkohol = tveksamt 😄 xD Fair enough
Fidden Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 ganska kul ändå att göra låtar som hänger ihop med varandra. sitter med del 1 i min rymdserie nu. kontrollåten från december blir nog del 2 eller 3. Triologier är väl det som gäller när det gäller rymden va?
Pico Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 ganska kul ändå att göra låtar som hänger ihop med varandra. sitter med del 1 i min rymdserie nu. kontrollåten från december blir nog del 2 eller 3. Triologier är väl det som gäller när det gäller rymden va? döh döh döh du di döh du di döh... DÖH DÖH DÖH DITTI DUUU DÖÖ
Fidden Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 det får nog bli så att de två låtarna jag har nu får bli del 1 och 3 med tanke på att både tempo och tonart är identiska. Får göra något lite mer avvikande som del 2 😏
Fidden Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 döh döh döh du di döh du di döh... DÖH DÖH DÖH DITTI DUUU DÖÖ Imperial march? xD
CHAE Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Imperial march? xD Nä jag tror att det var huvudtemat 😮😑
Pico Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Imperial march? xD Korrekt! 😄 Dock spelade jag lite fel
Fidden Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 nja, du avbröt och uppmanade mig att gå och dö istället 😏
Zakyath Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Hmm, antibiotika + alkohol = big no-no? Legat sjuk över nyår dårå så Anders 30års-fest den 5:e blev ju plötsligen jävla viktig liksom... Iofs gåre ju vara nykter och steg ett känns ju ändå vara att man skall bli frisk. lite grann kan du säkert dricka, men då får du banne mej ta det lugnt 😠
slejnard Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Jåh. Uppe i ottan här. God morgon längstah! Va gö ni???
Micke H Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 xD Jag är faktiskt uppe flera timmar tidigare än jag brukar! Så det så!
Fidden Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 ställde klockan på 9 för att försöka vända tillbaks dygnet. kom upp 10 😏
Naymari Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 När man vaknade stod syrran och hennes pojkvän och stekte pannkakor. God frukost idag. 😑
Recommended Posts