Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Kan hända man alltid kunnat och att jag bara har missat det, men att kunna stänga ned individuella eller samtliga användarsignaturer känns ju rätt bra.

Ursäkta att jag lånar ditt inlägg, men det går inte att skriva ett vanligt inlägg. Man måste svara på ett annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, om man inte använder den berusade redigeraren så syns inte det nyss skrivna inlägget. Funkar det nu när jag använder den alkoholiserade redigeraren måntro?

EDIT: Japp, verkar så.

EDIT2: Haha, och som Fidden sa så ser det ut som om man raderat sitt inlägg om man redigerar det. xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det kan du.

Om du skriver inlägg genom att använda rutan längst ned (som jag antar du gör) så måste du, efter att du tryckt på "Skicka svar", ladda om sidan en gång för att det ska synas (för dig själv alltså). Ett annat alternativ är att klicka på "Visa full redigerare" så har du inte detta problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar dom ljusa färgerna, roligare fonten och mer luftiga marginalerna. Helt enkelt lättare för ögat. Dessutom tar inte inläggen längre upp typ 40% av bildskärmens yta utan utnyttjar faktiskt hela skärmen! Men jag antar att detta bara är tillfälligt tills mr Olsberg fått upp annonserna...

Aja, så snart allting funkar som det ska så ser jag det här som en förbättring.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det kan du.

Om du skriver inlägg genom att använda rutan längst ned (som jag antar du gör) så måste du, efter att du tryckt på "Skicka svar", ladda om sidan en gång för att det ska synas (för dig själv alltså). Ett annat alternativ är att klicka på "Visa full redigerare" så har du inte detta problem.

Ska se om jag kan citera oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

det gick åt helvete kan man säga.

Stavningen iallafall. ^^ Annars tycker jag det fungerade utmärkt. Snygg effekt.

Man ska väl kunna skicka inläff utan krångel?

Lugn och fin, dom kommer säkert lösa småbuggarna inom kort. Förutom det så tycker jag det verkar fungera bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Forumet är ett djävla skit nu och det har jag talat om.

Ingen, absolut INGEN av alla de dör funktionerna ovanför svararutan fungerar här i IE8.

Kunde inte ens komma åt Play-knappen i Neosus YouTube-video förut.

Citera går inte - hur gör man det t.ex. Den funktionen är ju HELT död här.

Likadant med smileysarna, de kan man bara se men inte klicka in i svarsrutan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...