SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Däremot är åtvidabergarna ena jävlar på fyrverkerier, och häruppifrån galgbacken har man bästa utsikten.
Naymari Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Dun är lite väl ung för att inse att nyårsafton ute är för förlorare. Jag var nog åtminstonne 22 bast. Nyårsafton, Valborg och Midsommar är ju helt värdelösa högtider. Har inte firat någon av dem på flera år. Fyrverkeri måste ju också vara en av människans mer värdelösa uppfinningar. Ungefär lika idiotiskt som att tutta fyr på en tusenlapp. Fast det är över mycket snabbare och låter lite mer. Fast visst, vi käkade finare middag idag.
slejnard Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Planksteken sällskapet å musten satt som en smäkk! Gott nytt på er längstare! Kanske somnar innan 24.
SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Nyårsafton, Valborg och Midsommar är ju helt värdelösa högtider. Har inte firat någon av dem på flera år. Fyrverkeri måste ju också vara en av människans mer värdelösa uppfinningar. Ungefär lika idiotiskt som att tutta fyr på en tusenlapp. Fast det är över mycket snabbare och låter lite mer. Fast visst, vi käkade finare middag idag. Kul att fira nyår med dej. Lyssnar på elvis costellos första plattor. Har du hört honom?
Naymari Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Kul att fira nyår med dej. Lyssnar på elvis costellos första plattor. Har du hört honom? Jodå, det är bra grejer 🙂
SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Planksteken sällskapet å musten satt som en smäkk! Gott nytt på er längstare! Kanske somnar innan 24. Gott nytt slejnard. En timme till klarar du väl?
SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Jodå, det är bra grejer 🙂 Och nu lyssnar jag på joe jackson. Honom har du säkert inte hört talas om. Köpte hans första platta när jag var i samma ålder som du är nu.
Naymari Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Och nu lyssnar jag på joe jackson. Honom har du säkert inte hört talas om. Köpte hans första platta när jag var i samma ålder som du är nu. Inte hört nej 😑 Ska söka upp lite!
Naymari Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Det här var faktiskt ganska coolt! Känns som basen är hög på alla låtar. Skönt med sån här enkel avskalad men cool musik 😄
SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Inte hört nej 😑 Ska söka upp lite! Hans första platta borde va intressant för den som spelar in musik. Trots väldigt få musiker blir det ett väldigt "fullt" sound.
Naymari Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Hans första platta borde va intressant för den som spelar in musik. Trots väldigt få musiker blir det ett väldigt "fullt" sound. Fullt skulle jag inte riktigt påstå, Men det låter bra! 🙂
Naymari Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OOZAssF4KzQ Snyggt brus 🙂
SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Fullt skulle jag inte riktigt påstå, Men det låter bra! 🙂 Menar att man åstadkommer ett "fullt" sound på den den här plattan, trots att det bara handlar om trummor bas och gitarr, med väldigt få pålägg. Menar att ingenting saknas. Joe jackson själv är en utmärkt pianist. men nöjer sej med med några få takter på piano och melodica.
Naymari Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Menar att man åstadkommer ett "fullt" sound på den den här plattan, trots att det bara handlar om trummor bas och gitarr, med väldigt få pålägg. Menar att ingenting saknas. Joe jackson själv är en utmärkt pianist. men nöjer sej med med några få takter på piano och melodica. Du tänkte så, I see! 🙂 Nu jävlar började dem smälla.
SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Då var det 2013. Fan vad häftigt. Gott nytt. Ursäkta om jag är tjatig. Här är joe jackson igen med en livevariant av en låt från första plattan. Tycker att man har ett fulladdat ljud här oxå.
CHAE Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Jaha, det var då ett jävla smällande... 😏 Nu är det över för den här gången i alla fall och det var då en jävla tur det.
CHAE Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Oroa dig inte, jag hade en hora över som tvättade det med munnen. Härlig page topper att avsluta 2012 med. xD 😆 :lol: Indeed very much so 😄
CHAE Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 G'natt gullponkar och gott nytt år på er 😄 Nay: återkommer med mer info ang studiobordet inom kort 🙂😑
Micke H Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Gott nytt år på er grabbar! Ett av mina mindre uttalade nyårslöften är att berätta för alla mina nära och kära hur mycket dom betyder för mig. Jag trodde att det betydde att det var ett sätt att tvinga mig själv att berätta för en nära vän att jag hade känslor för henne, men för att jag ska kunna göra det så måste jag vara ärligare än så, och jag börjar här med Längsta. Ni här i Längsta må många gånger vara min slasktratt men det faktum att ni bryr er har många gånger betytt betydligt mer än vad jag nånsin har låtit er veta. Jag vill tacka er alla, inte bara för 2012 utan för alla år ni har stått ut med mig och mina problem. Jag lovar, här och nu, att 2013 kommer bli året då jag äntligen växer upp, i ordets rätta betydelse. Det innebär inte, som jag många gånger trott, att ha egen lägenhet och heltidsjobb. Det innebär även ansvar för sina egna känslor. Det är ett ansvar jag aldrig någonsin har greppat. Men jag svär, här och nu, att ta ansvar för mig själv och för mitt eget liv. På nattbussen hem hörde jag bakom mig två tjejer prata en hel del. Den ena vågade inte åka hem för att hon var rädd att hennes pojkvän skulle misshandla henne efter att dom hade bråkat. Och hon och hennes vän hade ingenstans att ta vägen. Dom ringde någon och frågade om denna hade droger att avvara, "allting utom sprutor". Att höra sånt ger en verkligen perspektiv på ens eget liv. Det första jag gör när jag nyktrat till är att säga samma sak till mina få nära vänner som jag nu säger till er grabbar: tack för att ni finns! 2012 var en stor jävla förbättring mot 2011 och 2013 kommer bli ett awesome år!
SadamJR Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Häftigt eller? http://www.youtube.com/watch?v=bZFKeyGpgK0
CHAE Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Gott nytt år på er grabbar! Ett av mina mindre uttalade nyårslöften är att berätta för alla mina nära och kära hur mycket dom betyder för mig. Jag trodde att det betydde att det var ett sätt att tvinga mig själv att berätta för en nära vän att jag hade känslor för henne, men för att jag ska kunna göra det så måste jag vara ärligare än så, och jag börjar här med Längsta. Ni här i Längsta må många gånger vara min slasktratt men det faktum att ni bryr er har många gånger betytt betydligt mer än vad jag nånsin har låtit er veta. Jag vill tacka er alla, inte bara för 2012 utan för alla år ni har stått ut med mig och mina problem. Jag lovar, här och nu, att 2013 kommer bli året då jag äntligen växer upp, i ordets rätta betydelse. Det innebär inte, som jag många gånger trott, att ha egen lägenhet och heltidsjobb. Det innebär även ansvar för sina egna känslor. Det är ett ansvar jag aldrig någonsin har greppat. Men jag svär, här och nu, att ta ansvar för mig själv och för mitt eget liv. På nattbussen hem hörde jag bakom mig två tjejer prata en hel del. Den ena vågade inte åka hem för att hon var rädd att hennes pojkvän skulle misshandla henne efter att dom hade bråkat. Och hon och hennes vän hade ingenstans att ta vägen. Dom ringde någon och frågade om denna hade droger att avvara, "allting utom sprutor". Att höra sånt ger en verkligen perspektiv på ens eget liv. Det första jag gör när jag nyktrat till är att säga samma sak till mina få nära vänner som jag nu säger till er grabbar: tack för att ni finns! 2012 var en stor jävla förbättring mot 2011 och 2013 kommer bli ett awesome år! Back at ya, baby 🥰
slejnard Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Fint där Micke H! Hejhej sovmorgon. Sov te halvett.
Naymari Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Förresten, "den allmäna snacktråden 2011"? xD Sluta vara så nytänkande, Konservatism! Woop woop!
Recommended Posts