Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag tycker det är helt olidligt med 3D. det har funnits i 90 år men ändå får folk ont i huvudet och blir trötta i ögonen av det. utvecklingen har inte kommit långt.

Annons
Postat

Ja, men det var väl alltid lite si och så med tillverkningen och tillgång på komponenter.

Hostade upp 20tkr beggad.

Postat

jag tycker det är helt olidligt med 3D. [...]

Amen to that 🙂

Postat

jag tycker det är helt olidligt med 3D. det har funnits i 90 år men ändå får folk ont i huvudet och blir trötta i ögonen av det. utvecklingen har inte kommit långt.

Innan de börjar med funkiga finesser borde de fixa ljudsituationen i biosalongerna.

Så länge det inte är porr...........

3D är fortfarande jobbigt för ögonen, vad som än visas.
Postat

vad tycker du brukar vara fel med ljudet?

Spelar ashögt. Och det är så himla boostat i basen att det finns inte. Känns allmänt okontrollerat.

Fast det kanske bara är salongerna här nere 🤪

Postat

Händer imorgon på nyår då längsta?

Skapligt lugnt ihop med tjejen, Moa samt en utav mina bästa vänner och hans familj 😑 Blir fläskfilé med gorgonzolasås och hasselbackspotatis 🥰

Själv då?

Postat

Händer imorgon på nyår då längsta?

sprit med vänner 🙂

Spelar ashögt. Och det är så himla boostat i basen att det finns inte. Känns allmänt okontrollerat.

Fast det kanske bara är salongerna här nere 🤪

tycker det är främst små salonger det brukar vara för hög volym... och den överdrivna basen bidrar ju till känslan av att gå på bio 😄 det ska kännas lite för mycket när man går på bio! annars kan man ju titta hemma. fast nä, du kanske har rätt, det skulle säkert kunna vara mycket bättre.

Postat

Skapligt lugnt ihop med tjejen, Moa samt en utav mina bästa vänner och hans familj 😑 Blir fläskfilé med gorgonzolasås och hasselbackspotatis 🥰

Själv då?

Sweet!

Sitta hemma och vara allmänt tråkig, som vanligt. Och gnälla på ungdomarnas raketskjuteri 🙂

Postat

Vi ska göra hemmagjord plankstek å dricka julmust! 😮

Imorn asså

Ska ni hyvla plankan också? 😮

Julmust är gott

Postat (redigerat)

[...] så vi får hyvla grahnen 😮

[...]

Sounds kinky 😑

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.