Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

cool thanks! 😎

har inte hunnit lyssna på monster än men jag ska snart... 😑

DO IT! Den är mycket bättre än Sonic Boom. 🙂 Såhär bra är den: BanLama.gif

Annons
Postat

😆

Och jag som precis bytt avatar. 😑

Jag tror jag är på g. Gäller bara att lura ut hur man gör. Fick tag på ett foto från i somras och ser inte fullt så

jävla sliten ut som jag trodde. Spegeln har jag inte kollat i på åratal.

Postat

Jag tror jag är på g. Gäller bara att lura ut hur man gör. Fick tag på ett foto från i somras och ser inte fullt så

jävla sliten ut som jag trodde. Spegeln har jag inte kollat i på åratal.

Jag tror att Sadam är skitsnygg 😮

Visst är den fiiiin? 🥰

Umm...I'm thinking..."no" 🤪😳

Postat

😎

Gå hem med dig nu, Micke 😑

Kan inte, väntar på mail från kund. 😑 Lovade i ett svagt och mycket stressat ögonblick att vara kvar tills halv tolv...

Tur att man har awesome avatar åtminstone.

Postat

Kan inte, väntar på mail från kund. 😑 Lovade i ett svagt och mycket stressat ögonblick att vara kvar tills halv tolv...

Tur att man har awesome avatar åtminstone.

Bra gjort 🙂

Jäpp, det är den faktiskt ☺️

Postat

Och tur att jag har ÖVERTIDSERSÄTTNING PÅ 1000 KRONOR I TIMMEN! KATCHIIIIIIIING! 😄

...men det slår ju knappast din avatar 🙂

70% till längsta som vanligt såklart

Postat

Längsta kan SUGA MIN LÄNGSTA KUK! Sen kanske ni får 70%. ☺️

Ghey

Postat

Orka att min support hos serverkillarna nu ringde och sa att han drar hem, och själv är jag fortfarande fast här. 😆

25 minuter till 🙂

Postat

Igår på vägen hem så såg jag vid centralen två homosexuella hålla varandra i handen och le mot varandra. Då slog det mig hur ovanligt det är att jag ser sånt sådär öppet, vilket är ganska deprimerande. Jag var glad för deras skull iallafall, att dom vågade vara så öppna med det.

Postat

Igår på vägen hem så såg jag vid centralen två homosexuella hålla varandra i handen och le mot varandra. Då slog det mig hur ovanligt det är att jag ser sånt sådär öppet, vilket är ganska deprimerande. Jag var glad för deras skull iallafall, att dom vågade vara så öppna med det.

Det där stämmer faktiskt nu när du säger det 😮

* * *

He kallt idag... 😏

Postat

"Fjollträsk" gör på det viset inte skäl för sitt namn. xD

Ja, kallt som i en isbjörns rövhål idag. 😏

xD

Mmm. Det gö mig förbannad 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.