Naymari Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Strax klar med min mixtävlingsbidrag. Jag har nog aldrig gjort en sånhär bra mix någonsin.
hellfog Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Nu minns inte jag om det var Studio forum eller KR forumet, kunde inte hitta tråden. Någon tipsade om "Peavey ReValver HPse" fick man gratis som Addictive Drums ägare, någon sa att man inte kunde stänga av så man inte kunde använda impulser, men det kan göra.
SadamJR Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Strax klar med min mixtävlingsbidrag. Jag har nog aldrig gjort en sånhär bra mix någonsin. Är den bra?
Naymari Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 är det bra inspelat eller? 😑 Jodå ! Är den bra? jag tycker så! Mixen funkar på alla system jag testat!
slejnard Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 nu ha ja gjort klart å skickat in punklåten till nästa festival!
Micke H Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Jag kommer fan bli kvar på jobbet till midnatt...och ändå är det en jävla katastrof. Jävla skitkväll. Jävla skitsystem.
CHAE Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Jag kommer fan bli kvar på jobbet till midnatt...och ändå är det en jävla katastrof. Jävla skitkväll. Jävla skitsystem. Yeah, rage that shit, baby 😠 :angry: 😠 elda upp datorn! 😮 Nu tycker jag att du låter lite vrång 😑
slejnard Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 ...en liiiiiiiiite brasa bara så att micke h slipper jobba. 😮
CHAE Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 ...en liiiiiiiiite brasa bara så att micke h slipper jobba. 😮 Müsigt... Låtom oss sjunga! 🥰 Allihopa nu..en, tv.å, tre...eh...fyr ( 😛 ) "Vintern raaaaaaaasat ut bland våra fjällar..."
Micke H Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Fyfan vilken kväll. xD Härligt att vara ensam support när en av våra viktigaste kunder har TV-event och sidjäveln självklart går ner för att den inte pallar trycket... Om sidan nu bara kan hålla sig stabil tillräckligt länge så att jag vågar röra på mig hemåt...
slejnard Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Müsigt... Låtom oss sjunga! 🥰 Allihopa nu..en, tv.å, tre...eh...fyr ( 😛 ) "Vintern raaaaaaaasat ut bland våra fjällar..." 😄☺️😆 Fyfan vilken kväll. xD Härligt att vara ensam support när en av våra viktigaste kunder har TV-event och sidjäveln självklart går ner för att den inte pallar trycket... Om sidan nu bara kan hålla sig stabil tillräckligt länge så att jag vågar röra på mig hemåt... attans de då. hoppes he fonk!
CHAE Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 (redigerat) Nä, nu är det dags att byta tillbaka till vanlig avatar 😑 Julen är död. Länge leve julen 🙂 Redigerat 27 december 2012 av CHAE
slejnard Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 den här hade jag med i KISS-festivalen. vad tycker ni? ska dofta 70-tal om soundet. väntar fortfarande på arocker ska lägga trummor ovanpå allt å då ska en del percussion bort. rock n roll anthem! Your browser does not support the HTML5 audio tag
CHAE Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 😮 😠😊😑 den här hade jag med i KISS-festivalen. vad tycker ni? ska dofta 70-tal om soundet. väntar fortfarande på arocker ska lägga trummor ovanpå allt å då ska en del percussion bort. rock n roll anthem! Your browser does not support the HTML5 audio tag Lock n' loll!!!!! Fan va nice, slej! 😄
Micke H Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Whew, 14 och en halv timme på jobbet nu. xD Risken är stor att jag blir sittande en timme till.
Micke H Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 den här hade jag med i KISS-festivalen. vad tycker ni? ska dofta 70-tal om soundet. väntar fortfarande på arocker ska lägga trummor ovanpå allt å då ska en del percussion bort. rock n roll anthem! Your browser does not support the HTML5 audio tag Awesome! 😎 Jag måste säga att jag faktiskt gillar sounded på Kiss två senaste plattor. Jag tror jag är i minoritet där, men det låter fullt av energi och lagom med tryck.
SadamJR Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Om alla lägger upp en nytagen bild på sej själva så gör jag det oxå. OBS: ej micke, han lägger up sej hela tiden ändå.
Micke H Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Om alla lägger upp en nytagen bild på sej själva så gör jag det oxå. OBS: ej micke, han lägger up sej hela tiden ändå. 😆 Och jag som precis bytt avatar. 😑
slejnard Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 😠😊😑 Lock n' loll!!!!! Fan va nice, slej! 😄 sphanx chae! 😄
slejnard Postat 27 december 2012 Postat 27 december 2012 Awesome! 😎 Jag måste säga att jag faktiskt gillar sounded på Kiss två senaste plattor. Jag tror jag är i minoritet där, men det låter fullt av energi och lagom med tryck. cool thanks! 😎 har inte hunnit lyssna på monster än men jag ska snart... 😑
Recommended Posts