Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu minns inte jag om det var Studio forum eller KR forumet, kunde inte hitta tråden.

Någon tipsade om "Peavey ReValver HPse" fick man gratis som Addictive Drums ägare, någon sa att man inte kunde stänga av så man inte kunde använda impulser, men det kan göra.

Postat

Jag kommer fan bli kvar på jobbet till midnatt...och ändå är det en jävla katastrof. Jävla skitkväll. Jävla skitsystem.

Postat

Jag kommer fan bli kvar på jobbet till midnatt...och ändå är det en jävla katastrof. Jävla skitkväll. Jävla skitsystem.

Yeah, rage that shit, baby 😠 :angry: 😠

elda upp datorn! 😮

Nu tycker jag att du låter lite vrång 😑

Postat

...en liiiiiiiiite brasa bara så att micke h slipper jobba. 😮

Müsigt...

Låtom oss sjunga! 🥰 Allihopa nu..en, tv.å, tre...eh...fyr ( 😛 )

"Vintern raaaaaaaasat ut bland våra fjällar..."

Postat

Fyfan vilken kväll. xD Härligt att vara ensam support när en av våra viktigaste kunder har TV-event och sidjäveln självklart går ner för att den inte pallar trycket...

Om sidan nu bara kan hålla sig stabil tillräckligt länge så att jag vågar röra på mig hemåt...

Postat

Müsigt...

Låtom oss sjunga! 🥰 Allihopa nu..en, tv.å, tre...eh...fyr ( 😛 )

"Vintern raaaaaaaasat ut bland våra fjällar..."

😄☺️😆

Fyfan vilken kväll. xD Härligt att vara ensam support när en av våra viktigaste kunder har TV-event och sidjäveln självklart går ner för att den inte pallar trycket...

Om sidan nu bara kan hålla sig stabil tillräckligt länge så att jag vågar röra på mig hemåt...

attans de då. hoppes he fonk!

Postat (redigerat)

Nä, nu är det dags att byta tillbaka till vanlig avatar 😑

Julen är död. Länge leve julen 🙂

Redigerat av CHAE
Postat

😮

😠😊😑

den här hade jag med i KISS-festivalen. vad tycker ni? ska dofta 70-tal om soundet. väntar fortfarande på arocker ska lägga trummor ovanpå allt å då ska en del percussion bort.

rock n roll anthem!

Lock n' loll!!!!! Fan va nice, slej! 😄

Postat

den här hade jag med i KISS-festivalen. vad tycker ni? ska dofta 70-tal om soundet. väntar fortfarande på arocker ska lägga trummor ovanpå allt å då ska en del percussion bort.

rock n roll anthem!

Awesome! 😎

Jag måste säga att jag faktiskt gillar sounded på Kiss två senaste plattor. Jag tror jag är i minoritet där, men det låter fullt av energi och lagom med tryck.

Postat

Om alla lägger upp en nytagen bild på sej själva så gör jag det oxå. OBS: ej micke, han lägger up sej

hela tiden ändå.

😆

Och jag som precis bytt avatar. 😑

Postat

Awesome! 😎

Jag måste säga att jag faktiskt gillar sounded på Kiss två senaste plattor. Jag tror jag är i minoritet där, men det låter fullt av energi och lagom med tryck.

cool thanks! 😎

har inte hunnit lyssna på monster än men jag ska snart... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.