Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jag kommer fan bli kvar på jobbet till midnatt...och ändå är det en jävla katastrof. Jävla skitkväll. Jävla skitsystem.

Yeah, rage that shit, baby 😠 :angry: 😠

elda upp datorn! 😮

Nu tycker jag att du låter lite vrång 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

...en liiiiiiiiite brasa bara så att micke h slipper jobba. 😮

Müsigt...

Låtom oss sjunga! 🥰 Allihopa nu..en, tv.å, tre...eh...fyr ( 😛 )

"Vintern raaaaaaaasat ut bland våra fjällar..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyfan vilken kväll. xD Härligt att vara ensam support när en av våra viktigaste kunder har TV-event och sidjäveln självklart går ner för att den inte pallar trycket...

Om sidan nu bara kan hålla sig stabil tillräckligt länge så att jag vågar röra på mig hemåt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Müsigt...

Låtom oss sjunga! 🥰 Allihopa nu..en, tv.å, tre...eh...fyr ( 😛 )

"Vintern raaaaaaaasat ut bland våra fjällar..."

😄☺️😆

Fyfan vilken kväll. xD Härligt att vara ensam support när en av våra viktigaste kunder har TV-event och sidjäveln självklart går ner för att den inte pallar trycket...

Om sidan nu bara kan hålla sig stabil tillräckligt länge så att jag vågar röra på mig hemåt...

attans de då. hoppes he fonk!

Link to comment
Dela på andra sajter

😮

😠😊😑

den här hade jag med i KISS-festivalen. vad tycker ni? ska dofta 70-tal om soundet. väntar fortfarande på arocker ska lägga trummor ovanpå allt å då ska en del percussion bort.

rock n roll anthem!

http://dl.dropbox.com/u/9809462/Rock%20N%20Roll%20Anthem!.mp3

Lock n' loll!!!!! Fan va nice, slej! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

den här hade jag med i KISS-festivalen. vad tycker ni? ska dofta 70-tal om soundet. väntar fortfarande på arocker ska lägga trummor ovanpå allt å då ska en del percussion bort.

rock n roll anthem!

http://dl.dropbox.com/u/9809462/Rock%20N%20Roll%20Anthem!.mp3

Awesome! 😎

Jag måste säga att jag faktiskt gillar sounded på Kiss två senaste plattor. Jag tror jag är i minoritet där, men det låter fullt av energi och lagom med tryck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...