Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

fan vad kul 😄 såg ozzy här i stockholm när de var här sist. även trots vad du kanske tror gillar jag inte ens zakk wylde 😄

för övrigt funderar jag på om jag ska köpa en gibson OCH en fender istället för att bara välja en... men då kommer jag nog behöva gå ner lite i pris, hmm 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså jag har kikat på så många guror men jag hittar ingen jag är riktigt nöjd med. tänker att om jag fixar en schysst topp och låda kanske de flesta gitarrer låter bra istället! sen sa hemmpe till mig att stärkaren är viktigare än gitarren 😳 har ju en vox ac30 som låter ganska mycket transistor sen har jag en blackstar ht-1 men den har ganska tunt ljud när man kör in en sm57a framför den såatte... jag har ingen aning 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

va kul!

ska för övrigt åka och se kiss i prag i juni. min farmor köpte tydilgen två biljetter på tradera helt sonika, så ska dit med far min 😄

Skaplig farmor. Kan inte alla skriva hälften så långa rader så man slipper det här jävla scrollandet?

Link to comment
Dela på andra sajter

ja hon är trevlig!

hon har dock inte mycket pengar,

så vet inte varför hon gör det.

farfar har haft ms i säkert 20

år och inte kunnat jobba pga

det. hon pensionerades

själv för ett par år sen. men

det verkar ju gå runt för

henne ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja hon är trevlig!

hon har dock inte mycket pengar,

så vet inte varför hon gör det.

farfar har haft ms i säkert 20

år och inte kunnat jobba pga

det. hon pensionerades

själv för ett par år sen. men

det verkar ju gå runt för

henne ändå.

Hon verkar ju ha kåll på läget. Är ute på nätet och köper biljetter till konserter och grejer. Man får ju bara hoppas att

hon har koll på sin personliga ekonomi oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...