Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

köpte en trisslott idag. vann sextio spänn. använde hälften av pengarna för att köpa en till. vann trettio spänn. tror jag ska sluta när jag fortfarande är på topp.

köpte mig en dosa julsnus också. får bli två dosor i december.

Krattis, krappen ☺️

En polare hade en tjej som hette Ann Ahl.

Tog hon den i tvåan? 😕😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Julstädning. Dammtorkar racket och klaviatur etc.

Väntar på att någon ska nappa på stafetten...

Härligt 😄

Hopaps nog över stafetten den här gången 😑 Har fullt upp med Supra-mix-projektet 😮

Ha en God Jul på er!

Jag har glöggat och fikat busselullar!

Wishkeyglögg kan jag rekomendera!

Mvh//Lusselelle

🙂

God jul som fan, Grahn! 🥰

Busselullar är teh shit uindeed 😑

Ah, känsligt ord när det gäller tempus.

Futurum: Jag ska dricka whiskeyglögg.

Perfekt: Ja ha drucki wishkeyglögg.

...och så tackar vi Linus för hans inhopp som språkpolis. Det räckte inte med att vara forumpolis va? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejen och Moa har somnat för länge sedan. Jag kör graveyard shift, sitter och riffar mig (kan ha hittat en ganska ballt riff + lite versackordsvändor inför ett "beställningsjobb") samt fikar te och en busselulle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Är jag? 😳

Det är väl snarare moderatorernas uppgift!

Antingen är det du eller MAH LAZER som är forumpolis... Fan, efter att ha varit medlem sedan 2009 så borde jag ju kunna skilja på er två... 😳

* * *

Vars ä Sadam? Ligger han lågt eller har han redan förätit sig på grisfötter och Janssons frestelse? 🙁😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Älg gick genom isen - var häst. Blev ren.

Intressant att det fortfarande händer saker i byn där jag växte upp 😛 Så mycket mer händer inte där.

spela nyss med andra ord med styvfar, mor, bror och två styvbröder ☺️ nu ska vi "barn" ta och spela heroes of might and magic tills vi däckar

Gott så ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Antingen är det du eller MAH LAZER som är forumpolis... Fan, efter att ha varit medlem sedan 2009 så borde jag ju kunna skilja på er två... 😳
Joachim har skägg, jag har bara skägg ibland. Det kan kanske vara till hjälp. Ibland.
Link to comment
Dela på andra sajter

Joachim har skägg, jag har bara skägg ibland. Det kan kanske vara till hjälp. Ibland.

Såhär till jul lär det vara populärt med tomtesk-ägg men jag venne... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad uppskattar ni mest på julbordet? Personligen föredrar jag jag sillehn och köttbularna. Lite Janssons frestelse går alltid ner också... En skinkmacka (vörtbröd såklart) eller två sedan är jag skapligt nöjd 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns märkligt att "fira" jul med sin egen familj...

Det blir faktiskt första året ever som jag inte tillbringar julen ihop med mina egna päron och bråzzan. Wierd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...