Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

31561_10152311265630618_2011460943_n.jpg

😆

Azum! 😆

Grüm plugg f ö 😑

Fick en mobilräkning från Tele2 för den knappt använda privatsidan av jobbtelefonen. 14 245:- inkl. moms. God Jul liksom.

Självklart ingen som jobbar på en lördag så det går inte att ringa och säga "Gör om, gör rätt."

Jåbbitt' 🙁

Tele2-tomten fistade dig big times såhär lagom inför jul 😮 Blir förbannad 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

korsfäst han upp å ner med första spiken i pungen!

+1

Nu ska vi ju iofs inte gå medeltid utan försöka vara sansade. Jag tror att mods och admin letar reda på vederbörande fortare än kvickt. Sedan står nog bussarna stilla ett tag... 😉

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag begriper ingenting.

Någon har hackat hegoblads konto och skrivit en massa skit.

Lumpet och fult är vad det är 😠

vad hade vederbörande skrivit för någt då?

[...]

Vet faktiskt inte... 😏 Men enligt MAH LAZER var det tämligen märkliga (otrevliga?) saker som skrevs. Saker som hegobald förmodligen aldrig skulle skriva. Och just hegobald av alla medlemmar...wtf liksom? 😳

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är tom olikt af, men vem skulle det annars va? Nån har ju oxå varit inne i mina trådar och backat upp

mej mot vallhagen. Antar att det är samma person. Det sista jag läste var något i stil med; stäng ner det här kontot,

jag har flera kvar. Antar att Studio forum upplever vad längsta upplevde för ett år sen, julförstämning.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Det sista jag läste var något i stil med; stäng ner det här kontot, jag har flera kvar. Antar att Studio forum upplever vad längsta upplevde för ett år sen, julförstämning.

Den tråden där du läste det anmälde faktiskt jag 😑 Den startades av "observatorn".

Mm verkligen. Nåja, vem det än är så är det förbannat tragiskt hur en mänsklig (men dock trasig) hjärna kan pussla ihop något så in i helvete sjukt och lågt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...