Zakyath Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Du har nog rätt. Undrar ändå hur hela den här historien har framstått? Det ligger inte för mej att krypa för någon. Mitt kryphål här var att vallhagen inte preciserade hur han ville ha ursäkten, vilket gjorde att jag kunde starta tråden som jag gjorde. Jag ansåg naturligtvis inte att jag borde be honom om ursäkt, men blev tvingad att göra det. Tror att vallhagen har förlorat mer på detta än jag har gjort. Tror du ska ligga lite lågt ett tag 😉 det handlade väl inte om att du bad om ursäkt, utan att du skulle bättra dig och visa respekt för vallhagen
SadamJR Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Tror du ska ligga lite lågt ett tag 😉 det handlade väl inte om att du bad om ursäkt, utan att du skulle bättra dig och visa respekt för vallhagen Jo, både och. Tror inte att tanken på att jag kunde be om ursäkt offentligt föll honom in dock.
Zakyath Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Nej, kanske inte. Men tror ändå inte att han är fullt nöjd med det, så ta det lite lugnt. Annars får vi nog höras på forum51..
Zakyath Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 har på sistone insett att blue oyster cult har fler låtar än burning for you och don't fear the reaper 😑 de har ju några sköna semipsykadeliska dängor
SadamJR Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Lyssnar på les paul och mary ford. Så innihelvete bra. Hoppas att ni ungdomar förstår att uppskatta detta. http://www.youtube.com/watch?v=bZFKeyGpgK0
Pico Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 https://www.studio.se/index.php/topic/98271-tidig-doed-vanligare-bland-soloartister/#entry1436323 xD
Naymari Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Började spela jullåtar. Helt plötsligt blev det ett medley i moll. Mammas första kommentar när hon hörde vad jag gjorde: "Du är en hemsk människa"
Zakyath Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 tjeenare memphan. hur står det till med dig nu för tiden? klarar du dig utan flickan?
Naymari Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 nu har jag slagit in alla julklappar och rimmat pårem. Dotti påg ☺️
Linus Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Fick en mobilräkning från Tele2 för den knappt använda privatsidan av jobbtelefonen. 14 245:- inkl. moms. God Jul liksom. Självklart ingen som jobbar på en lördag så det går inte att ringa och säga "Gör om, gör rätt."
Linus Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Kan man väl lugnt säga. Liksom kostnaden för 2 iPhone 5 med varsitt flatrateabonnemang där samtal och surf ingår.
Recommended Posts