Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Känns lagom kul att tappa upp ett bad åt ungarna idag i väntan på att varmvattenberedaren ska lagas/bytas ut imorgon. Koka vatten.... koka vatten.. koka vatten.

Å andra sidan är jag glad att jag bor i ett bostadsrättsradhus just nu..

Helgon... undrar om mitt konto finns kvar där 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Helgon var väl en motreaktion mot Lunarstorm från början? 🙂

Det är (var?) nästan samma sak fast med mörka färger och lite andra profilfrågor/svar.. och inte lika stort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt nöjd med sibas kundservice. Datorn lagad och utlämnad dagen felsökningen beräknades vara klar. De bytte hårddisken, som de sa troligtvis inte skulle gå att reklamera om det var den som krånglade. Men det gick på garantin sa de. Hade för övrigt ingen garanti.

Link to comment
Dela på andra sajter

du kan ju alltid starta en läxhjälpservice online. kanske du kan tjäna en slant.

Det finns ju folk som tjänar pengar på att göra skolarbeten. När jag gick på folkhögskola hjälpte jag till med några

skolarbeten, bl a till en kille som hade fått kommmentaren, det här är nog den sämsta uppsats jag läst.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] bl a till en kille som hade fått kommmentaren, det här är nog den sämsta uppsats jag läst.

Azum 😆

För ganska länge sedan var det en (nyreggad) medlem (gymnasieungdom) här som ville att någon skulle skriva ett skolarbete till honom och minsann skulle få betalt (typ en femhunka) för besväret. Det hela mynnade ut i en diskussionen om att ungdomar är lata och att man går i skolan för att lära sig saker... 😑

Vill även minnas att herr Olsberg i egen hög person gick in och stängde tråden.

Lämnde FSA forat helt och hållet?

Vill minnas att han talade ganska vart om sin Bangdit 112 ( 🥰 )

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Azum 😆

För ganska länge sedan var det en (nyreggad) medlem (gymnasieungdom) här som ville att någon skulle skriva ett skolarbete till honom och minsann skulle få betalt (typ en femhunka) för besväret. Det hela mynnade ut i en diskussionen om att ungdomar är lata och att man går i skolan för att lära sig saker... 😑

Vill även minnas att herr Olsberg i egen hög person gick in och stängde tråden.

Lämnde FSA forat helt och hållet?

Vill minnas att han talade ganska vart om sin Bangdit 112 ( 🥰 )

Det är märkligt vad moralisk man blir när man läser nåt sånt.Minns inte vad han hette, men misstänkte väl

nåt trolleri som vanligt. Fsa var ju inne här rätt mycket ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

fsa har inte varit inne på typ 1½ månad... får se om han kommer tillbaka 😕

Dagens "va fan" 😠

Fungerar Köpes/säljes-avdelningen för er? Kommer bara in på "Arkiv"-delarna... 😏

de har infört ett smärre intelligenstest för att hålla patrasket därifrån 😉 testa scrolla ner..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...