Micke H Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Många människor som påstår sig inte bry sig om vad andra tycker om dom är ganska ivriga på att berätta för alla som frågar att dom inte bryr sig om vad andra tycker om dom. 1
Micke H Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Finns en forumtråd på Helgon om hur man får alla brudar i hela världen. Och ja, den är seriös. 😳 Fast typ inte ett enda av svaren han får är det. xD
Zakyath Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 😄 känns som att genomsnittlige helgonmedlemmen inte ens vet hur en ska klä sig för en arbetsintervju... 1
D Vibe Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Känns lagom kul att tappa upp ett bad åt ungarna idag i väntan på att varmvattenberedaren ska lagas/bytas ut imorgon. Koka vatten.... koka vatten.. koka vatten. Å andra sidan är jag glad att jag bor i ett bostadsrättsradhus just nu.. Helgon... undrar om mitt konto finns kvar där 😄
Micke H Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 😄 känns som att genomsnittlige helgonmedlemmen inte ens vet hur en ska klä sig för en arbetsintervju... Sant. Man blir ibland mörkrädd. xD
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 😄 känns som att genomsnittlige helgonmedlemmen inte ens vet hur en ska klä sig för en arbetsintervju... Tom micke höjer nivån.
Zakyath Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 tänkte skriva något vitsigt om mörka kläder men kom på att det helt enkelt var en tråkig idé 🙁 Tom micke höjer nivån. micke är nog en av deras mest välanpassade medlemmar
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Har aldrig varit där. Vad går det ut på? Hur hittar man dit?
slejnard Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Ok. Antar att det går bra. Yes! Nyss kokat knäck å strax blire fjällröding å pressad potatis
Zakyath Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 det är ett onlinecommunity för ungdomar med alternativa klädstilar, musiksmaker, livsstilar osv. du vill inte hitta dit. tro mig.
Micke H Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Äsch, jag har träffat mååååånga trevliga människor där. Vänner som ragg som flickvänner. Lite som Studio Horum: många idioter, några trevliga prickar.
D Vibe Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Helgon var väl en motreaktion mot Lunarstorm från början? 🙂 Det är (var?) nästan samma sak fast med mörka färger och lite andra profilfrågor/svar.. och inte lika stort.
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Finns det nåt sånt där forum där gamla gubbar kan tjatta med unga tjejer?
Zakyath Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Finns det nåt sånt där forum där gamla gubbar kan tjatta med unga tjejer? Hur unga? 😛 risken är att du måste utge dig för att vara någon annan än du är.. Harmlöst om jag känner dig, men knappast uppmuntrat 😛
Zakyath Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Väldigt nöjd med sibas kundservice. Datorn lagad och utlämnad dagen felsökningen beräknades vara klar. De bytte hårddisken, som de sa troligtvis inte skulle gå att reklamera om det var den som krånglade. Men det gick på garantin sa de. Hade för övrigt ingen garanti.
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Hur unga? 😛 risken är att du måste utge dig för att vara någon annan än du är.. Harmlöst om jag känner dig, men knappast uppmuntrat 😛 Tänkte att jag kunde hjälpa dom med deras läxor nu när jag har så mycket tid.
Zakyath Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 du kan ju alltid starta en läxhjälpservice online. kanske du kan tjäna en slant.
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 du kan ju alltid starta en läxhjälpservice online. kanske du kan tjäna en slant. Det finns ju folk som tjänar pengar på att göra skolarbeten. När jag gick på folkhögskola hjälpte jag till med några skolarbeten, bl a till en kille som hade fått kommmentaren, det här är nog den sämsta uppsats jag läst.
CHAE Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 (redigerat) [...] bl a till en kille som hade fått kommmentaren, det här är nog den sämsta uppsats jag läst. Azum 😆 För ganska länge sedan var det en (nyreggad) medlem (gymnasieungdom) här som ville att någon skulle skriva ett skolarbete till honom och minsann skulle få betalt (typ en femhunka) för besväret. Det hela mynnade ut i en diskussionen om att ungdomar är lata och att man går i skolan för att lära sig saker... 😑 Vill även minnas att herr Olsberg i egen hög person gick in och stängde tråden. Lämnde FSA forat helt och hållet? Vill minnas att han talade ganska vart om sin Bangdit 112 ( 🥰 ) Redigerat 20 december 2012 av CHAE
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 "Jag hoppas verkligen att det går hela vägen för tjejerna". Just hört i svt av anja persson.
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Azum 😆 För ganska länge sedan var det en (nyreggad) medlem (gymnasieungdom) här som ville att någon skulle skriva ett skolarbete till honom och minsann skulle få betalt (typ en femhunka) för besväret. Det hela mynnade ut i en diskussionen om att ungdomar är lata och att man går i skolan för att lära sig saker... 😑 Vill även minnas att herr Olsberg i egen hög person gick in och stängde tråden. Lämnde FSA forat helt och hållet? Vill minnas att han talade ganska vart om sin Bangdit 112 ( 🥰 ) Det är märkligt vad moralisk man blir när man läser nåt sånt.Minns inte vad han hette, men misstänkte väl nåt trolleri som vanligt. Fsa var ju inne här rätt mycket ett tag.
CHAE Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 Dagens "va fan" 😠 Fungerar Köpes/säljes-avdelningen för er? Kommer bara in på "Arkiv"-delarna... 😏
Zakyath Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 fsa har inte varit inne på typ 1½ månad... får se om han kommer tillbaka 😕 Dagens "va fan" 😠 Fungerar Köpes/säljes-avdelningen för er? Kommer bara in på "Arkiv"-delarna... 😏 de har infört ett smärre intelligenstest för att hålla patrasket därifrån 😉 testa scrolla ner..
SadamJR Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 de har infört ett smärre intelligenstest för att hålla patrasket därifrån 😉 testa scrolla ner.. Där oxå? Fö är det bara bra om chae inte kommer in så han inte köper en massa onödigt.
Recommended Posts