CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 tänkte kanske göra ett försök i mixtävlingen. kul med så många spår... Ja mä! 😮 61 spår...huvvaligen... Men jag tänkte inte re-ampa någonting så jag mute:ar alla line-spåren. Eller iofs... bas-lajnen kanske vore ball att experimentera med 😕 det spårar ur... 😑 :erik:
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Mitt bidrag i denna tävling kommer vara spårlöst försvunnen. Man kan säga att man inte kommer kunna spåra mitt bidrag. Det är helt enkelt ingen spårt att mixa för mig. 😏
SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jora kom igeen! Du gjorde bra ifrån dig i Nilssons mastringstråd. Och jag vill höra Sadam, Slej, Micke, Nay, Zak med flera ge sig på materialet också. 🙂 Mitt program funkar inte och jag har inte råd att köpa nytt förrän i slutet på januari, annars skulle jag kunna tänka mej att slänga upp nån remix, med cr78-loopar och sång. Det är säkert inte tillåtet ändå.
joachime Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Vilket ökar chanserna att få höra ditt bidrag, om jag säger att det är tillåtet eller om jag säger att det inte är det?
SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Vilket ökar chanserna att få höra ditt bidrag, om jag säger att det är tillåtet eller om jag säger att det inte är det? Det finns nog ingen chans hursom eftersom jag inte har ett fungerande program förrän tidigast i början på februari. Jag vet hursomhelst inte hur man gör. Sånt där hade jag hjälp med när jag skrev låtar en gång i världen.
joachime Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Mixa är det nya punk. Alla kan göra det. Har du provat Reaper?
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Förresten, är det någon som sett Grahn? Han har tagit en forumpaus. Han blev förbannad på något. 😑
slejnard Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 extremt lång fikapaus tycker jag. nu får han komma tebax. 😑
joachime Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Synd, tror han skulle gillat mixtävlingen. Han gjorde bra ifrån sig förra gången. La till nya gitarrer och så.
SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Han har tagit en forumpaus. Han blev förbannad på något. 😑 Tror det var valle. Pm:ade honom, och han sa att han skulle titta in här ibland men mindre än förr, och det är ju tydligt. Tråkigt.
Zakyath Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jora kom igeen! Du gjorde bra ifrån dig i Nilssons mastringstråd. Och jag vill höra Sadam, Slej, Micke, Nay, Zak med flera ge sig på materialet också. 🙂 min dator är inne på lagning 🙁
Zakyath Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 somnade för övrigt och blev efter två timmar uppringd av väckt av min labpartner som sa att hon skrivit färdigt diskussionen till vår rapport. schysst. nu är vi snart klara. kanske borde fira med en tupplur.
SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 "Let her do all the work'n' maybe later I'll rape her"
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 😑 Synd, tror han skulle gillat mixtävlingen. Han gjorde bra ifrån sig förra gången. La till nya gitarrer och så. Grahn är grühm på guhra 😮🥰
Zakyath Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 "Let her do all the work'n' maybe later I'll rape her" lugn nu
Zakyath Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 micke, du är väl duktig på datorer. har en lånedator här jag installerade firefox på, men det går ju sjukt långsamt. internet explorer går till och med långsammare. vad kan det bero på?
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 micke, du är väl duktig på datorer. har en lånedator här jag installerade firefox på, men det går ju sjukt långsamt. internet explorer går till och med långsammare. vad kan det bero på? Öhum, kan vara typ tusen saker. xD Men är det en lånedator skulle jag väl tippa på att det ligger miljoner skräp på datorn i form av ej korrekt avinstallerade program, saker som lägger sig i cache-minnet, kanske rentutav spyware, malware och liknande.
Zakyath Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 aa alltså min pappa tog hem den från sitt jobb, den har legat i stort sett oanvänd i två år. så det är inget installerat förutom typ word och anti-virus :/
Gäst Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 jag vet inte vad jag ska göra, så jag tittar in lite här
SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 "Let her do all the work'n' maybe later I'll rape her"
Recommended Posts