Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

tänkte kanske göra ett försök i mixtävlingen. kul med så många spår...

Ja mä! 😮

61 spår...huvvaligen... Men jag tänkte inte re-ampa någonting så jag mute:ar alla line-spåren. Eller iofs... bas-lajnen kanske vore ball att experimentera med 😕

det spårar ur...

😑

:erik:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jora kom igeen!

Du gjorde bra ifrån dig i Nilssons mastringstråd.

Och jag vill höra Sadam, Slej, Micke, Nay, Zak med flera ge sig på materialet också. 🙂

Mitt program funkar inte och jag har inte råd att köpa nytt förrän i slutet på januari, annars skulle

jag kunna tänka mej att slänga upp nån remix, med cr78-loopar och sång. Det är säkert inte

tillåtet ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket ökar chanserna att få höra ditt bidrag, om jag säger att det är tillåtet eller om jag säger att det inte är det?

Det finns nog ingen chans hursom eftersom jag inte har ett fungerande program förrän tidigast i början på februari.

Jag vet hursomhelst inte hur man gör. Sånt där hade jag hjälp med när jag skrev låtar en gång i världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

micke, du är väl duktig på datorer. har en lånedator här jag installerade firefox på, men det går ju sjukt långsamt. internet explorer går till och med långsammare. vad kan det bero på?

Öhum, kan vara typ tusen saker. xD Men är det en lånedator skulle jag väl tippa på att det ligger miljoner skräp på datorn i form av ej korrekt avinstallerade program, saker som lägger sig i cache-minnet, kanske rentutav spyware, malware och liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...