Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Det är ju måttligt kul om det räcker med ett rim.

Icke! Här ska det :wub:as så det står härliga till 🙂

* * *

Göteborg is about to go down in flames 🙁

Det är sådant här som den lede fi (SD) gillar att använda i sin propaganda 🙁

Pratade med en gammal gymnasiekompis häromdagen och tydligen är det att en annan kompis till oss (som vi iofs tappade kontakten med för måååååånga år sedan) har gått och blivit stolt" Svenskarnas Parti-anhängare. Synd när gamla kompisar går och blir dumma i huvudet... 😏

Vi hängde rätt så mycket back in the day och då visade han aldrig några tendenser till sådant här skit. Synd äre 🙁

DONT DO IT! 😱

But why...? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Och min kollega sa "Va gott" i telefon och jag hade assvårt att hålla mig för garv. xD DET ÄR ERT FEL! 😠

😠😆🥰

I dunno, nån tjej på Helgon. 😑

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Grönt ljus på mixtävlingen 🙂 Funderar på om man kanske skulle våga sig på att mixa den här gången 😕😱 .................. 🙂

Jora kom igeen!

Du gjorde bra ifrån dig i Nilssons mastringstråd.

Och jag vill höra Sadam, Slej, Micke, Nay, Zak med flera ge sig på materialet också. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jora kom igeen!

Du gjorde bra ifrån dig i Nilssons mastringstråd.

Och jag vill höra Sadam, Slej, Micke, Nay, Zak med flera ge sig på materialet också. 🙂

Tack som fan, Lazer! Gillade Nilssons låt. Lyssnar precis igenom Supra-låten och jag gillar't 🙂

Kan bli lattjo att ge sig på det här...eventuellt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är gitarrist och låtskrivare, men mixare är jag definitivt inte. Jag har alldeles för lite tålamod för att kunna sitta och skruva på en EQ. 😱

...för att du tar okontrollerat på dig själv om nätterna 😕😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...