Zakyath Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 snart klar med min senaste vetenskapliga rapport till skolan 🙂 sen är det bara en uppgift kvar denna vecka. sen har jag nästan ledigt, bortsett från att jag måste läsa till en tenta och en omtenta i januari 😑
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Übergullade mig med Sadam i hans rimstuge-tråd. Han gillar mig ännu mer nu 🙂🥰 Get a room! 😊
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Min nya låt. Lär er den nu då. 5/4 | ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♫ | ♪ ♫ ♪ ♫ ♫ ♫
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 har nu lärt mig låten 😑 Bra, då repar vi in den på torsdag. Kthxbai.
Gäst Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 https://soundcloud.com/johanneq-1/real-babe ragga lyssningar på lite sång jag spelat in...
SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Übergullade mig med Sadam i hans rimstuge-tråd. Han gillar mig ännu mer nu 🙂🥰 Det är ju måttligt kul om det räcker med ett rim.
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Grönt ljus på mixtävlingen 🙂 Funderar på om man kanske skulle våga sig på att mixa den här gången 😕😱 .................. 🙂
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Det är ju måttligt kul om det räcker med ett rim. Icke! Här ska det :wub:as så det står härliga till 🙂 * * * Göteborg is about to go down in flames 🙁 Det är sådant här som den lede fi (SD) gillar att använda i sin propaganda 🙁 Pratade med en gammal gymnasiekompis häromdagen och tydligen är det att en annan kompis till oss (som vi iofs tappade kontakten med för måååååånga år sedan) har gått och blivit stolt" Svenskarnas Parti-anhängare. Synd när gamla kompisar går och blir dumma i huvudet... 😏 Vi hängde rätt så mycket back in the day och då visade han aldrig några tendenser till sådant här skit. Synd äre 🙁 DONT DO IT! 😱 But why...? 😳
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 But why...? 😳 Because you touch yourself at night.
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Dagens mest random (nej, den förra var inte random nog) måste nog vara detta meddelande som jag fick: "eru typ någon slags hårdrockare eller med i ett band?" 😳
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Dagens mest random (nej, den förra var inte random nog) måste nog vara detta meddelande som jag fick: [...] VEM VARE?! 😠
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Och min kollega sa "Va gott" i telefon och jag hade assvårt att hålla mig för garv. xD DET ÄR ERT FEL! 😠
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Och min kollega sa "Va gott" i telefon och jag hade assvårt att hålla mig för garv. xD DET ÄR ERT FEL! 😠 😠😆🥰 I dunno, nån tjej på Helgon. 😑 😑
joachime Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Grönt ljus på mixtävlingen 🙂 Funderar på om man kanske skulle våga sig på att mixa den här gången 😕😱 .................. 🙂 Jora kom igeen! Du gjorde bra ifrån dig i Nilssons mastringstråd. Och jag vill höra Sadam, Slej, Micke, Nay, Zak med flera ge sig på materialet också. 🙂
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jag är gitarrist och låtskrivare, men mixare är jag definitivt inte. Jag har alldeles för lite tålamod för att kunna sitta och skruva på en EQ. 😱
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jora kom igeen! Du gjorde bra ifrån dig i Nilssons mastringstråd. Och jag vill höra Sadam, Slej, Micke, Nay, Zak med flera ge sig på materialet också. 🙂 Tack som fan, Lazer! Gillade Nilssons låt. Lyssnar precis igenom Supra-låten och jag gillar't 🙂 Kan bli lattjo att ge sig på det här...eventuellt 😉
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jag är gitarrist och låtskrivare, men mixare är jag definitivt inte. Jag har alldeles för lite tålamod för att kunna sitta och skruva på en EQ. 😱 ...för att du tar okontrollerat på dig själv om nätterna 😕😳
Micke H Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 ...för att du tar okontrollerat på dig själv om nätterna 😕😳 Nej, det är nog ganska så kontrollerat. 😑
slejnard Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 tänkte kanske göra ett försök i mixtävlingen. kul med så många spår...
Recommended Posts