Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

tumblr_m4rxp6It0t1qczx0fo1_500.gif

De dansar i otakt till dagens projekt, men det gör inte så mycket.

På bakfyllan kändes det som en bra idé att göra svensk synth med rymdtema, för DET har ju aldrig gjorts innan xD

edit: den är ju inte klar än, får se om jag orkar nån dag.

Redigerat av Fidden
Postat

shit vilken aktivitet det var idag. 😛

nu är den klar iaf. blev ganska nöjd. hade lite problem med trummorna jag också när jag referenslyssnade från toaletten, men det får vara.

Postat

Fidden goes adolphson&falk. Tyckte att det var helt ok. Vad har du för mikrofon mm för sånginspelningen.

det är en ADK A-51 S som jag kör genom ljudkortets preamp.

Postat

nu har jag läst ikapp QC. spännande att tecknaren höll på att hugga av sig handen.

jaja. dusch och sen sömn och sen en till arbetsvecka innan jul.

Postat

Läste också om det. Scary.

Jag har lovat att jobba kväll den 27e december. Tusen kronor i timmen blev jag lovad av min chef. 😮 :o 😮 Och jag sitter tre-fyra timmar. NICE!!!

Postat

Läste också om det. Scary.

Jag har lovat att jobba kväll den 27e december. Tusen kronor i timmen blev jag lovad av min chef. 😮 :o 😮 Och jag sitter tre-fyra timmar. NICE!!!

Då är du iallafall höginkomsttagare.

Postat

Kollegan pratar återigen om sin iPhone5, och om hur "skön den är för att den är så lång".

Och dagens första "that's what she said" är ett faktum.

☺️

Postat

[...]

Score!

Var det inte du som vart intresserad av att köpa en Fender gig bag? 🙂

Kollegan pratar återigen om sin iPhone5, och om hur "skön den är för att den är så lång".

Och dagens första "that's what she said" är ett faktum.

☺️

😆🥰

Postat

Score!

Var det inte du som vart intresserad av att köpa en Fender gig bag? 🙂

Tyvärr måste jag nog prioritera att betala av på skivan. xD

😆🥰

🥰

Postat

Tänk vad förvånad du blir då när det blir awesome! ☺️

Känns bara som om datorn kommer explodera eller någonting. Lär ju behöva spela in någon timme i Sträck! 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.