Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Death Magnetic är isåfall mycket bättre, men det känns...fejk. Ett band som försöker skriva musik som om dom fortfarande vore 20. Det låter ju inte dåligt och jag gillar det till viss del. Men...det är ingenting alls mot när dom faktiskt var 20 och skrev det här.

Undrar om någon kommer att säga samma sak om AR när ni är 40+ och ger ut er tredje Greatest Hits... 😕😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Undrar om någon kommer att säga samma sak om AR när ni är 40+ och ger ut er tredje Greatest Hits... 😕😛

Med tanke på att vår keyboardist redan är 40+ så... xD

Skön trådstart 😆

☺️

Fast man måste ju ändå uppskatta svenskheten i det tredje inlägget. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på att vår keyboardist redan är 40+ så... xD

Fast man måste ju ändå uppskatta svenskheten i det tredje inlägget. 😆

Nice 😄😛

Det också 😄

Kan bli en tråd som heter duga 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

ewroL jazzar vidare i alla fall. Är fortfarande osäker på hans agenda sedan han röjde runt lite längstah för länge sedan 😳

[...] sätta på [...] adultig film 😮

Erhm...

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

En improvisation till en låt ... här av mig: //forum.studio.se/index.php/forum/74-musik-och-sajttips/ som en skiss

Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂

En improvisation till en låt ... här av mig: //forum.studio.se/index.php/forum/74-musik-och-sajttips/ som en skiss

Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att sätta på ännu en sån där sci-fi, fantasy, animerad,rock'n'roll och adultig film 😮

Att använda "sätta på" och "adultig" inbjuder till en massa sexuellt laddade vitsar, men ändå kammar jag noll. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

En improvisation till en låt ... här av mig: http://forum.studio....k-och-sajttips/ som en skiss

Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂

En improvisation till en låt ... här av mig: http://forum.studio....k-och-sajttips/ som en skiss

Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂

Jag blir osäker på vad... som menas.... 😳

Mvh

Undrande

Link to comment
Dela på andra sajter

ewroL jazzar vidare i alla fall. Är fortfarande osäker på hans agenda sedan han röjde runt lite längstah för länge sedan 😳

Erhm...

Ja jag var helt påtänd då alltså förra gången jag var förbi forumet. Det menade jag inget med, det jag skrev.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir osäker på vad... som menas.... 😳

Mvh

Undrande

Edith: kul dubbelpost tho 🙂

Ja jag var helt påtänd då alltså förra gången jag var förbi forumet. Det menade jag inget med, det jag skrev.

Jaså jaha.. jomen dåså.

Är du säker på att du inte är hög nu också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir osäker på vad... som menas.... 😳

Mvh

Undrande

Men gud förbi staketen med dig då!

Jaså jaha.. jomen dåså.

Är du säker på att du inte är hög nu också?

Nej det är jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men gud förbi staketen med dig då!

Nej det är jag inte.

Du menar att Gud står utanför staketen, ja?.... 😕

Frågan är om Gud har valt att stå utanför staketet så känns det väl som dumt att flytta på Gud därifrån, eller hur?

Gud är nog bekväm med att stå där.

F ö så äger vi inget staket så det blir svårt för mig personligen att förflytta mig förbi dem om du ursäktar.

Okej.

Ja men gud jag är så trött och less just nu. Ursäkta, jag kanske gick för långt med fäktandet...

Skriv en låt om det omedelbart 🙂

Jag undrar om Zak sitter och runkar nu.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, men jag tittar förbi för att höra om ni vill lyssna på min improvisation till en låt jag sjöng in för några timmar sen..

https://www.studio.se/index.php/topic/98160-real-babe-improvisation/

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad schysst 😄

Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt.

Fan vad schysst 😄

Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Sitter med telefonen under bordet, föräldrarna har gäster och jag blev tvingad till fikan.. Filmen får vänta 🙁

Major bummer 🙁

Näje, jag saknar honom! 🙁 Han finns med mig i tankarna när jag gör akffe eller fikar eller...

...runkar? 😕

Fan vad schysst 😄

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså...ska keyboardisten från Nightwish göra en skiva om farbror Joakim? 😳 :blink:

http://www.blabbermo...wsitemID=183317

Kul bild på honom i den artikeln för övrigt. xD

😳

Så jäääälla skön! 😆

Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt.

Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt.

Again with teh dubbelpost...? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...