CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Death Magnetic är isåfall mycket bättre, men det känns...fejk. Ett band som försöker skriva musik som om dom fortfarande vore 20. Det låter ju inte dåligt och jag gillar det till viss del. Men...det är ingenting alls mot när dom faktiskt var 20 och skrev det här. Undrar om någon kommer att säga samma sak om AR när ni är 40+ och ger ut er tredje Greatest Hits... 😕😛
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Skön trådstart 😆 Jag har blivit riktigt bra på att göra låtar - i alla kategorier - både sound, arrangemang, text o.s.v. och känner mig redo för topplistorna! ☺️
Micke H Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Undrar om någon kommer att säga samma sak om AR när ni är 40+ och ger ut er tredje Greatest Hits... 😕😛 Med tanke på att vår keyboardist redan är 40+ så... xD Skön trådstart 😆 ☺️ Fast man måste ju ändå uppskatta svenskheten i det tredje inlägget. 😆
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 (redigerat) Med tanke på att vår keyboardist redan är 40+ så... xD Fast man måste ju ändå uppskatta svenskheten i det tredje inlägget. 😆 Nice 😄😛 Det också 😄 Kan bli en tråd som heter duga 😛 Redigerat 14 december 2012 av CHAE
Zakyath Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Funderar på att sätta på ännu en sån där sci-fi, fantasy, animerad,rock'n'roll och adultig film 😮
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 ewroL jazzar vidare i alla fall. Är fortfarande osäker på hans agenda sedan han röjde runt lite längstah för länge sedan 😳 [...] sätta på [...] adultig film 😮 Erhm... 😑
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 En improvisation till en låt ... här av mig: //forum.studio.se/index.php/forum/74-musik-och-sajttips/ som en skiss Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂 En improvisation till en låt ... här av mig: //forum.studio.se/index.php/forum/74-musik-och-sajttips/ som en skiss Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂
Micke H Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Funderar på att sätta på ännu en sån där sci-fi, fantasy, animerad,rock'n'roll och adultig film 😮 Att använda "sätta på" och "adultig" inbjuder till en massa sexuellt laddade vitsar, men ändå kammar jag noll. 🙁
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 En improvisation till en låt ... här av mig: http://forum.studio....k-och-sajttips/ som en skiss Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂 En improvisation till en låt ... här av mig: http://forum.studio....k-och-sajttips/ som en skiss Lyssna gärna för det vill jag höra, vad ni tycker 🙂 Jag blir osäker på vad... som menas.... 😳 Mvh Undrande
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 ewroL jazzar vidare i alla fall. Är fortfarande osäker på hans agenda sedan han röjde runt lite längstah för länge sedan 😳 Erhm... Ja jag var helt påtänd då alltså förra gången jag var förbi forumet. Det menade jag inget med, det jag skrev.
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Jag blir osäker på vad... som menas.... 😳 Mvh Undrande Edith: kul dubbelpost tho 🙂 Ja jag var helt påtänd då alltså förra gången jag var förbi forumet. Det menade jag inget med, det jag skrev. Jaså jaha.. jomen dåså. Är du säker på att du inte är hög nu också?
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Jag blir osäker på vad... som menas.... 😳 Mvh Undrande Men gud förbi staketen med dig då! Jaså jaha.. jomen dåså. Är du säker på att du inte är hög nu också? Nej det är jag inte.
Micke H Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Oj, ninja'd utav fasiken. 😳 Fast den passade där med iofs. Nej det är jag inte. Det kanske du borde vara.
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Ja men gud jag är så trött och less just nu. Ursäkta, jag kanske gick för långt med fäktandet...
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Men jag har snacks här för vem som vill ha. hehe
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Men gud förbi staketen med dig då! Nej det är jag inte. Du menar att Gud står utanför staketen, ja?.... 😕 Frågan är om Gud har valt att stå utanför staketet så känns det väl som dumt att flytta på Gud därifrån, eller hur? Gud är nog bekväm med att stå där. F ö så äger vi inget staket så det blir svårt för mig personligen att förflytta mig förbi dem om du ursäktar. Okej. Ja men gud jag är så trött och less just nu. Ursäkta, jag kanske gick för långt med fäktandet... Skriv en låt om det omedelbart 🙂 Jag undrar om Zak sitter och runkar nu. 🙂
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Jaja, nog med gudandet då... 🙂 jag förstår dig, jag är vresig ibland.
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Men jag har snacks här för vem som vill ha. hehe Ge dem till Zak 😑
Micke H Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Gud är inte med oss längre. Han tog en paus från forat. 😑
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Gud är inte med oss längre. Han tog en paus från forat. 😑 ...och det var väl en jävla tur det 🙂
Zakyath Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Jag undrar om Zak sitter och runkar nu. 😄 Sitter med telefonen under bordet, föräldrarna har gäster och jag blev tvingad till fikan.. Filmen får vänta 🙁
Micke H Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 ...och det var väl en jävla tur det 🙂 Näje, jag saknar honom! 🙁 Han finns med mig i tankarna när jag gör akffe eller fikar eller...
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Ok, men jag tittar förbi för att höra om ni vill lyssna på min improvisation till en låt jag sjöng in för några timmar sen.. https://www.studio.se/index.php/topic/98160-real-babe-improvisation/
Zakyath Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Ja jag var helt påtänd då alltså förra gången jag var förbi forumet. Det menade jag inget med, det jag skrev. Fan vad schysst 😄
Micke H Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Alltså...ska keyboardisten från Nightwish göra en skiva om farbror Joakim? 😳 :blink: http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=183317 Kul bild på honom i den artikeln för övrigt. xD
Gäst Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Fan vad schysst 😄 Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt. Fan vad schysst 😄 Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt.
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 😄 Sitter med telefonen under bordet, föräldrarna har gäster och jag blev tvingad till fikan.. Filmen får vänta 🙁 Major bummer 🙁 Näje, jag saknar honom! 🙁 Han finns med mig i tankarna när jag gör akffe eller fikar eller... ...runkar? 😕 Fan vad schysst 😄 😆
CHAE Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Alltså...ska keyboardisten från Nightwish göra en skiva om farbror Joakim? 😳 :blink: http://www.blabbermo...wsitemID=183317 Kul bild på honom i den artikeln för övrigt. xD 😳 Så jäääälla skön! 😆 Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt. Äh män har sin öl istället för kvinnen, bögar tar spriten upp i baken istället och röker en liten joint när det blev ensamt. Again with teh dubbelpost...? 😳
Recommended Posts