Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

I tisdags när jag träffade Mia så träffade jag ju hennes polare för första gången. Tycker alltid det är lite smånervöst med nya människor, så jag tänker att jag lättar upp stämningen med en liten ordvits. Jag minns inte exakt vad jag sa men jag minns att både hennes och Mias min efteråt var något i stil med: 😳😏

Doh! xD Fast vi hade det trevligt sen iallafall. xD

😳😆😄

🥰

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

I tisdags när jag träffade Mia så träffade jag ju hennes polare för första gången. Tycker alltid det är lite smånervöst med nya människor, så jag tänker att jag lättar upp stämningen med en liten ordvits. Jag minns inte exakt vad jag sa men jag minns att både hennes och Mias min efteråt var något i stil med: 😳😏

Doh! xD Fast vi hade det trevligt sen iallafall. xD

🥰

"En liten ordvits" brukar sällan fungera 😆

🥰 Täääck Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt ok. men gårt det inte att fixa två clementiner iställlet för dom där vad det nu är?

Bapelsiner är också jul

Idag fick jag smeknamnet "Mick the blixt". I sammanhanget en komplimang men det finns utrymme för misstolkning. xD

xD

Min svåger kallade sej själv turbonisse när han vann i minigolf. Det har han ångrat många ggr.

😳

nej, de måste ju komma i grupper! det är ju först när man närmar sig 5-10 st som de verkligen börjar bli kul!

Hm, vet inte om ett kluster av ordvitsar kan rädda Micke... Det räckte ju med en liksom 😛

* * *

Vi har varit och julhandlat lite idag 🙂

På lördag skulle vi gått på 30-årsfest men det vart inställd p g a vinterkräksjuka 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det bara jag som tyckte att snuskburk är en bra titel på en punklåt?

Jag tyckte att det var oerhört starkt 😮

Jag tror 😏 hade blivit 😠 om jag hade fortsatt. xD

...för att sedan sluta i en small_subtle_facepalm.png och ett "nämen titta vad klockan är mycket. Känns som att det är dags att dra sig hemåt 🙂 "

[...] Vi pratade bland annat om Tolkiens kvinnosyn. xD

Att alla kvinnor ska ha spetsiga alvöron, prata obegripligt och bära supertunna tunikor 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Att alla kvinnor ska ha spetsiga alvöron, prata obegripligt och bära supertunna tunikor 😕

Att det bara finns en typ av kvinnor i Tolkiens värld: gudinnor. Det finns inga "normala" kvinnor. Dom är högre stående alver, drottningar, etc. Men det finns inga lägre stående kvinnor. Inga "normala" kvinnor. Vilket säger rätt mycket om hur Tolkien själv såg på kvinnor.

Men är hon tatuerad?

Öh, nej, tror inte det. Vadårå? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...