Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Med tjejer? Du kanske oxå börjar bli gammal?

Jaha, trodde du menade rent allmänt vad jag brukade göra. xD

Tja...det jag brukar göra när jag träffat tjejer tidigare har ju alltid gått åt helvete, så jag vill helst inte använda det som referens.

Link to comment
Dela på andra sajter

RANT TIME.

Men det måste fan vara bättre att vara ärlig än att gå omkring och hyckla. Och det känns ju inte helt omöjligt att det faktiskt går bra. Bara...trött på att bli sårad. Samtidigt som jag nu mindre än nånsin klarar av att detta stadium av att inte veta. Finns inget värre än att vilja ha något av hela ditt hjärta men inte ha stake nog att ta det. Även om det går åt helvete så finns det isåfall ingenting kvar att längta efter längre. Iofs dör ju hoppet då också och det vet jag inte om det är bra eller dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

RANT TIME.

Men det måste fan vara bättre att vara ärlig än att gå omkring och hyckla. Och det känns ju inte helt omöjligt att det faktiskt går bra. Bara...trött på att bli sårad. Samtidigt som jag nu mindre än nånsin klarar av att detta stadium av att inte veta. Finns inget värre än att vilja ha något av hela ditt hjärta men inte ha stake nog att ta det. Även om det går åt helvete så finns det isåfall ingenting kvar att längta efter längre. Iofs dör ju hoppet då också och det vet jag inte om det är bra eller dåligt.

Hoppas att du ursäktar, men stake är ett ganska roligt ord i sammanhanget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samtidigt så kan man ju inte låta bli att undra om jag bara känner såhär för att jag känner mig ensam. Och vad betyder det: att jag aldrig nånsin kommer kunna ha känslor för någon för att jag har känslor för någon och inte har det bara för att jag VILL HA känslor för någon? Jag menar, det känns ju inte direkt som om jag inom den närmsta framtiden kommer sluta känna mig ensam. Säger inte alla hur självsäker man måste vara för att hitta sin partner? Känns ju inte direkt som mig. Kan ju betyda att jag är screwed, the bad kind of screwed.

Och jag kan ju inte låta bli att vara asrädd för att inte bara sabba vår relation, utan även för att göra saker väldigt jobbiga för henne i en period där hon redan går igenom mycket som det är. Det minsta jag vill är att få henne att må dåligt. Fan, det minsta jag vill är att få vem som helst att må dåligt.

Hoppas att du ursäktar, men stake är ett ganska roligt ord i sammanhanget.

Du är ursäktad. xD

Jag tror jag förvandlas till Dingbats.

Jag har glömt bort hur livet tedde sig när det var enkelt och okomplicerat. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Samtidigt så kan man ju inte låta bli att undra om jag bara känner såhär för att jag känner mig ensam. Och vad betyder det: att jag aldrig nånsin kommer kunna ha känslor för någon för att jag har känslor för någon och inte har det bara för att jag VILL HA känslor för någon? Jag menar, det känns ju inte direkt som om jag inom den närmsta framtiden kommer sluta känna mig ensam. Säger inte alla hur självsäker man måste vara för att hitta sin partner? Känns ju inte direkt som mig. Kan ju betyda att jag är screwed, the bad kind of screwed.

Och jag kan ju inte låta bli att vara asrädd för att inte bara sabba vår relation, utan även för att göra saker väldigt jobbiga för henne i en period där hon redan går igenom mycket som det är. Det minsta jag vill är att få henne att må dåligt. Fan, det minsta jag vill är att få vem som helst att må dåligt.

Du är ursäktad. xD

Jag tror jag förvandlas till Dingbats.

Jag har glömt bort hur livet tedde sig när det var enkelt och okomplicerat. xD

Visste aldrig om man skulle ta dingbats på allvar när han drog igång sina litanior. Tyckte att han var väl självcentrerad

för att egentligen bry sej så mycket om förhållanden och liknande. Tyckte därför att det blev mycket märkligt när lax3 kom

in och skulle "hjälpa" honom. Allra märkligast blev det när lax3 skulle åka norröver och undrade om inte han och dingbats

skulle träffas, och dingbats inte tyckte att det fanns nån orsak, som jag minns det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste aldrig om man skulle ta dingbats på allvar när han drog igång sina litanior. Tyckte att han var väl självcentrerad

för att egentligen bry sej så mycket om förhållanden och liknande. Tyckte därför att det blev mycket märkligt när lax3 kom

in och skulle "hjälpa" honom. Allra märkligast blev det när lax3 skulle åka norröver och undrade om inte han och dingbats

skulle träffas, och dingbats inte tyckte att det fanns nån orsak, som jag minns det.

Härligt med radbrytningar. Ska kanske börja göra samma sak.

Dingbats är extremt självcentrerad, egoistisk och arrogant. Han gjorde mig förbannad mer än en gång, så att säga

att jag saknar honom är nog att ta i lite. Men det känns som han under den perioden mognade till sig lite. Han

kanske behövde någon som brydde sig.

Men ja, att han inte ville träffa laxen var ganska weird, minns att jag också reagerade på det. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ja, att han inte ville träffa laxen var ganska weird, minns att jag också reagerade på det. xD

Får erkänna att jag är så elak att jag gapskrattade framför datorn den gången. Allting var så upplagt.

Tyckte hursomhelst att dingbats var rätt underhållande, och det är förmodligen ett friskhetstecken

att han inte hänger här längre. Pm.ade neosus. Han tänkte oxå ge sej ut i verkligheten, men han

kanske tittar in ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats passade ju i samma veva på att rensa bort alla från Facebook. Förutom Pazo och Sebbe. Det var också väldigt weird.

Dom två var dom enda som var värda att hålla kontakten med.

Var inte det efter det att han hade försvunnit härifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste aldrig om man skulle ta dingbats på allvar när han drog igång sina litanior. Tyckte att han var väl självcentrerad

för att egentligen bry sej så mycket om förhållanden och liknande. Tyckte därför att det blev mycket märkligt när lax3 kom

in och skulle "hjälpa" honom. Allra märkligast blev det när lax3 skulle åka norröver och undrade om inte han och dingbats

skulle träffas, och dingbats inte tyckte att det fanns nån orsak, som jag minns det.

Härligt med radbrytningar. Ska kanske börja göra samma sak.

Dingbats är extremt självcentrerad, egoistisk och arrogant. Han gjorde mig förbannad mer än en gång, så att säga

att jag saknar honom är nog att ta i lite. Men det känns som han under den perioden mognade till sig lite. Han

kanske behövde någon som brydde sig.

Men ja, att han inte ville träffa laxen var ganska weird, minns att jag också reagerade på det. xD

Minns ni när han åkte till den där bruden...isaballa...eller isabelle eller vad hon hette? Då vart han nog lite småkär eller så.

Kan iofs hålla med om att han var lite småarrogant men den vart ju lite hans grej. Gillade hans rants om hans syrra som hängde med en hårdrockare och att han avskydde det 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, då vad han kär.

"Småarrogant"? xD Han kallade mig både det ena och det andra, särskilt mot slutet...

Jaså? Det minns inte jag men å andra sidan kan ju jag inte hålla koll på alla intriger 😕

Att prata med jobbiga kunder är lite som att gå på muggen när man är hård i magen. Det är jobbigt men skönt som fan när det är över.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...