Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ja, så jävla dramatiskt är det inte. Ica och willys finns kvar. Fattar inte hur lidl kunde

tro att det fanns utrymme för tre relativt stora livsmedelsaffärer på en lite ort.

Jaså jaha, jag trodde (av någon outgrundlig anledning) att du menade att de stängt p g a snöoväder 😑

Minns att studenterna vallfärdade till Lidl ute i Ektorp, Norrköping den 25:e varje månad för att proviantera ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså jaha, jag trodde (av någon outgrundlig anledning) att du menade att de stängt p g a snöoväder 😑

Minns att studenterna vallfärdade till Lidl ute i Ektorp, Norrköping den 25:e varje månad för att proviantera ☺️

Jo, dom hade en del konstiga märken billigt. Dom kanske var bra. Själv brukade jag handla där ibland när

dom hade extraerbjudanden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oooooh, skriva pappirus för jobb imorgon dårå. 10% högre lön än jag hade hoppats på och 2 månader längre än jag blivit lovad.

Julen 2012 kommer jag minnas... I alla fall till i januari 2013.

Det låter ju bra. Hur länge har du jobb nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Pico! 🙂

The Hobbit var jävligt nice. Trevligt återseende i Midgård. Martin Freeman var jävligt klockren i rollen som Bilbo. Synd bara att dom hade fuckat upp textningen så cirka 20 minuter in så "fastnade" en textremsa och dom pausade filmen två gånger utan att kunna fixa det. Men det är inte direkt superavancerad dialog så det gick alldeles utmärkt att hänga med ändå. Jobbigast var bara när dom pratade alviska eller på orch-språk. xD Fast alla fick varsin fribiljett också, så jag funderar på att använda min för att se 3D-versionen.

Mia och hennes polare var också jävligt nice. Supertrevliga båda två. Hade med Mias polare ett ganska långt samtal först om Passion of The Christs betydelse för kristna, och sen om Tolkiens kvinnosyn. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...