SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Jäpp, och vallhagen var inte ens inblandad. Ville bara veta när valle lägger av, ifall man skulle starta nån insamling eller nåt. Romerska Bågar! He gott! Jag skriver att vi ska starta en insamling, och du skriver att vi ska köpa romerska bågar. Det går inte att tolka det på nåt annat sätt.
Neosus Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Jag skriver att vi ska starta en insamling, och du skriver att vi ska köpa romerska bågar. Det går inte att tolka det på nåt annat sätt. Jasså! Aldrig att jag ger bort mina Romerska Bågar! NEVER!! 😄 ..med apelsinsmak! 🥰
SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Så hur ska man göra för att få veta vilket datum det var valle skulle logga ut, för han har väl sagt det?
SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Nu snöar det. Det skulle väl bara snöa i skåne?
SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Valle blir tydligen kvar till 12 december 2013.
SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Skriv nåt kul ungdomar. Pigga upp en gammal man.
Pico Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Finns det nån annan smak? Ostsmak. Skall dra iväg och handla sånna nu. 😛
SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Ostsmak. Skall dra iväg och handla sånna nu. 😛 Va? Kul att du är tillbaka här igen, tror jag.
Naymari Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Hobbit har premiär på onsdag. Jag har ingen att gå dit med 🙁
SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Hobbit har premiär på onsdag. Jag har ingen att gå dit med 🙁 Är det en film. Den senaste gången jag gick på bio var när spanarna kom. En riktigt bra film. Favoritcitat, "jag hörde hur det fräste".
Neosus Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Jag har joxat vidare med denna... Kommentera gärna om ni känner fört! Your browser does not support the HTML5 audio tag Som vanligt så är det bara mixat i lurarna med hänsyn till grannarna.. 😑 Den e fortfarande ofärdig!
slejnard Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 kante lyssna just nu men antar att det låter bra som vanligt. funtar på att bädda ner å kolla film. 😑
Micke H Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Jag ska på midnattsvisningen av Hobbit på tisdag. 😄 Med en väldigt snygg tjejpolare och hennes vän. 😉
Pico Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Va? Kul att du är tillbaka här igen, tror jag. Nå väl, en annan sorts bågar och inte romerska. Men galet goda ena i alla fall!Vad är det du tror, att jag är tillbaka eller att det är roligt?
SadamJR Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Nå väl, en annan sorts bågar och inte romerska. Men galet goda ena i alla fall! Vad är det du tror, att jag är tillbaka eller att det är roligt? Både och.
Recommended Posts