Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Sitter och fjantar mig lite med denna! Hur låter dee..? Your browser does not support the HTML5 audio tag Är mixat enbart i hörlurar så det kan låta knas men... knas e roligt! 😑 Den e int klar btw
Zakyath Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Sitter och fjantar mig lite med denna! Hur låter dee..? Your browser does not support the HTML5 audio tag Är mixat enbart i hörlurar så det kan låta knas men... knas e roligt! 😑 Den e int klar btw fan du har fått till gunget fint iaf 🙂 på dessa skitiga laptophögtalare tycker jag virveln låter lite för ljus/tunn, men det kanske bara är här 😑
slejnard Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Sitter och fjantar mig lite med denna! Hur låter dee..? Your browser does not support the HTML5 audio tag Är mixat enbart i hörlurar så det kan låta knas men... knas e roligt! 😑 Den e int klar btw uts uts uts! bäst! låter så in i bomben coolt. vill åxå kunna gö dansmusik.
slejnard Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 gjorde en sadamjr jag! 😮 karrekotletter pommes å beasås! 😮
CHAE Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 (redigerat) Sitter och fjantar mig lite med denna! Hur låter dee..? Your browser does not support the HTML5 audio tag Är mixat enbart i hörlurar så det kan låta knas men... knas e roligt! 😑 Den e int klar btw Weheeeeey!!! Grahn goes partaj! Låter phetare än beasås 😄 Redigerat 7 december 2012 av CHAE
CHAE Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 ...osså stängde Lundin Hur mastrar jag-tråden. Det var ju en jävla tur det. Kajpastning de Luxe 😳
slejnard Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 ville komma på nåt smart att tillrättavisa mike men nån sa det så klokkrent att han var narcissist: http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissism va GOTT 😄 Oj vilken ninja 😱 en kaffe vah! gott va!? 😄
Naymari Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Sitter och fjantar mig lite med denna! Hur låter dee..? Your browser does not support the HTML5 audio tag Är mixat enbart i hörlurar så det kan låta knas men... knas e roligt! 😑 Den e int klar btw Fetare rytmsektion. Mer utfyllande ljud. De är klena 😱 Bara layra synthar som du aldrig layrat synthar förut. 😎 Och slopa "Come on" biten. Det är inte rätt årtionde för det 😆
SadamJR Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Sitter och fjantar mig lite med denna! Hur låter dee..? Your browser does not support the HTML5 audio tag Är mixat enbart i hörlurar så det kan låta knas men... knas e roligt! 😑 Den e int klar btw Har du gått och blitt eklektisk, eller vad det heter?
Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 ............ Och slopa "Come on" biten. Det är inte rätt årtionde för det 😆 😆😄 okej! 😄
CHAE Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 [...] Och slopa "Come on" biten. Det är inte rätt årtionde för det 😆 😆 Kajpastning längstah style 😠
Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Har du gått och blitt eklektisk, eller vad det heter? Ingen aning... 😆😄
Linus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 I onsdags beställde jag en ny datorskärm och den har redan kommit fram. Dustinhome är förbannat snabba trots snön! *impad* 🥰 DELL U2412M ULTRASHARP 24" WIDE TFT LED BLACK Grattis, bra betraktningsvinkel och klara färger kan jag tänka mig.
Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 ...fan va kissanödig ja vart! 😠 Grattis, bra betraktningsvinkel och klara färger kan jag tänka mig. Tack! Ja faktiskt! Min gamla Benq kan slänga sig i väggen.. Den är förresten trasig nu! 😳
SadamJR Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Och slopa "Come on" biten. Det är inte rätt årtionde för det 😆 Neosus har alltid varit före sin tid.
Guitar Nilsson Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Mycket snö. Här är det typ naturkatastrof.
Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 hej mitt vinterland. nu är jag här. 😑 http://www.youtube.com/watch?v=20R9_w7uJGM hej hej
Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Nu trollar jag bara ute i det stora forumet... flåt! 😑
slejnard Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 har ju smått börjat om att åka slalom å även börjat köra skoter litte så atte så tråkigt blire inte med vinter. kläder efter väder. Nu trollar jag bara ute i det stora forumet... flåt! 😑 de eee bjaa!
SadamJR Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 har ju smått börjat om att åka slalom å även börjat köra skoter litte så atte så tråkigt blire inte med vinter. kläder efter väder. Har du en skoter?
Recommended Posts