CHAE Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Har importerat mina MSN-kontakter i Skype och provat chatta med en MSN-kille. [...] ...och det är det här som kallas för "alternativ livsstil", ja? 😕 Jag önskar er lycka till 🙂😛
Micke H Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 ...och det är det här som kallas för "alternativ livsstil", ja? 😕 Jag önskar er lycka till 🙂😛 Ja, det här med Skype är såååå jäkla alternativt. 😑
Micke H Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Kanske?! 🤪 Okej, okej, jag SKA överge MSN snart. 😛 Nu när jag vet att jag inte kommer tappa kontakter när jag går över till Skype så finns det inte längre någon anledning att fortsätta använda Microsofts horribla MSN-klient för Mac. Dessutom lär det behövas när jag köper min Windows 8-dator.
SadamJR Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 (redigerat) Så jävla sugen på en ny Windows 8-dator... Finns det några brudar på skype då? Edit; citerade fel inlägg. Redigerat 6 december 2012 av SadamJR
SadamJR Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Så jävla sugen på en ny Windows 8-dator... Det drar du väl ihop till på ett par månader?
CHAE Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Finns det några brudar på skype då? Edit; citerade fel inlägg. Tydligen inte eftersom han vart tvungen att prata med någon random snubbe 😳😛
SadamJR Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Fy fan. http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/snodjup
Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 I onsdags beställde jag en ny datorskärm och den har redan kommit fram. Dustinhome är förbannat snabba trots snön! *impad* 🥰
SadamJR Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Själv kör jag med tjockskärm, men jag har hörnskrivbord så jag ser ingen anledning att byta. Har en nästan likadan som backup oxå.
Neosus Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Jag städar och skurar och joxar som bara den! Flitens slampa lyser starkt... nej jag menar lampa. 😳
SadamJR Postat 7 december 2012 Postat 7 december 2012 Arne weise kommer att göra reklam när han är död.
Recommended Posts