Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fel. Om folk skulle ge sej ut i det värsta vädret, där tågen fortfarande förväntas gå i tid, skulle bilarna fastna i drivor

i drivorna. Detta händer inte eftersom dom flesta har så gott omdömme att dom låter bli, men inte tillräckligt gott

omdömme för att förstå att det inte är helt orimligt att tågen blir försenade. Att problemen sedan har eskalerat

på senare år beror på det ideologiskt baserade uppstyckandet av tågtrafiken som har lett till att ingen har någon

överblick längre.

Beror ju helt på vad du kör för bil och hur beslutsam du är. Visst man ger sig inte ut i det värsta ovädret. Men beslutar man sig att ta sig till stationen får man skylla sig själv. Men tågen blir ju försenade och inställda för ingenting.

Postat (redigerat)

A precis! Bra vinterdäck, blicken långt fram samt köra lugnt! Om man inte måste... så stanna hemma. Jävligt mycke trafik där nere.. 🙁

Svar på Nays inlägg alltså.

Redigerat av Neosus
Postat

Antingen framhjuls eller fyrhjulsdrift oc dubbdäck så kan man ta sig fram!

Och inte använda bromsen såvida det inte är absolut nödvändigt.

Postat

Det verkar som man får avvakta med Cubase 7 oxå... Precis som med Cakewalk. 😕

Jag gör ju inget annat än avvaktar. Hela tiden! 😑

Postat

Det verkar som man får avvakta med Cubase 7 oxå... Precis som med Cakewalk. 😕

Jag gör ju inget annat än avvaktar. Hela tiden! 😑

Det borde jag oxå ha gjort, istället för att ha hoppat på sonar på din rekomendation.

Postat

Tycker det ser ut som en folkabuss.

Hah, kunde ge mig fan på att du skulle säga något sånt. Var nämligen på väg att göra detsamma men så för ovanlighetens skull slog det mig att det kunde vara idé att scrolla vidare och se om nån annan nappat på det uppenbara. 😄
Postat

Hah, kunde ge mig fan på att du skulle säga något sånt. Var nämligen på väg att göra detsamma men så för ovanlighetens skull slog det mig att det kunde vara idé att scrolla vidare och se om nån annan nappat på det uppenbara. 😄

Du och jag pico.

Postat

Nä. Har 70 procents akassa på en skitlön nu. Ligger under socnormen.

Fick utbetalning i uhm... när vare, torsdags eller fredags. 2992kr

Nu jävlar blir det till att handla julklappar, åka på två-veckors till nån söderhavs-ö och därefter impulsköpa lite Telia-"vi var ju för fan som skattebetalare redan ägare"-aktier som på lite sikt kan hjälpa till att trigga aptiten för självförstörelse.

Postat

Fem timmar tills att vikariatansökansfönstret (dagens ord, brought to you by.. another language? 😳) stängs. Kanske dags att skriva färdigt och skicka in då innan vi passerar midnatt.

Postat

Fick utbetalning i uhm... när vare, torsdags eller fredags. 2992kr

Nu jävlar blir det till att handla julklappar, åka på två-veckors till nån söderhavs-ö och därefter impulsköpa lite Telia-"vi var ju för fan som skattebetalare redan ägare"-aktier som på lite sikt kan hjälpa till att trigga aptiten för självförstörelse.

Fattar fortfarande inte. Du jobbar väl hela tiden? Vilken typ av anställning är det du har?

Postat

Fattar fortfarande inte. Du jobbar väl hela tiden? Vilken typ av anställning är det du har?

Har ingen anställning. 2992kr i månaden och förväntas jobba heltid. Fucking lovely! 😄

Är nu i vad som kallas "arbetslivsintroduktion" ("Dra åt helvete" på högerregerinska). Det ser ut som att jag kanske kan få något från akassan dock, precis vad/hur är lite oklart menneh, det ordnar sig nog.

Postat

Har ingen anställning. 2992kr i månaden och förväntas jobba heltid. Fucking lovely! 😄

Är nu i vad som kallas "arbetslivsintroduktion" ("Dra åt helvete" på högerregerinska). Det ser ut som att jag kanske kan få något från akassan dock, precis vad/hur är lite oklart menneh, det ordnar sig nog.

Fortsätter snoka. Hur gammal är du? Hur har du hamnat i detta läge? Du verkar ju kapabel när det gäller

datorer.

Postat

Inte kul när man e pank! 🙁

Min dataskärm paja nyss oxå så fick koppla in teven istället. 27" är lite stort när man sitter 20 cm ifrån.. 😏

Postat

Inte kul när man e pank! 🙁

Min dataskärm paja nyss oxå så fick koppla in teven istället. 27" är lite stort när man sitter 20 cm ifrån.. 😏

Tufft. Hur mycket får du ut?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.