Zakyath Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 jaa letar för fullt.. klickar mig igenom relaterade videor på youtube men det är svårt att hitta rätt 😆
SadamJR Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 jodå, jag ska försöka gå upp lite tidigt imorgon så förhoppningsvis får jag sova en fem timmar iaf risken finns ju dock att jag sover igenom alarmet, har hänt förut 😮 Har du ingen tandläkarskräck?
Neosus Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 (redigerat) Madrugada sångare är ju lite grov. Vette tusiken o det fanns förr... 😳 Sadam? Redigerat 4 december 2012 av Neosus
Zakyath Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Har du ingen tandläkarskräck? nä. mest rädd för vad det kommer kosta, kommer nog behöva fixa något hål också sen. Madrugada sångare är ju lite grov. Vette tusiken o det fanns förr... 😳 Sadam? aa det behöver ju inte låta identiskt.. men snarlikt!
SadamJR Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Madrugada sångare är ju lite grov. Vette tusiken o det fanns förr... 😳 Sadam? Vet inte. Lyssnade inte på många sekunder av det där. Har aldrig hört talas om bandet. Vad är dom för några?
Zakyath Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Vet inte. Lyssnade inte på många sekunder av det där. Har aldrig hört talas om bandet. Vad är dom för några? något norskt rockband jag hittade på youtube för några veckor sen.. mer vet jag banne mej inte Lou Reed kanske? hmm förstår hur du tänker, men det är mer soundet på musiken jag gillar snarare än just sångstilen 🙂
SadamJR Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 nä. mest rädd för vad det kommer kosta, kommer nog behöva fixa något hål också sen.
Neosus Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 hmm förstår hur du tänker, men det är mer soundet på musiken jag gillar snarare än just sångstilen 🙂 Hans nyare kanske är lite mer likt då. ...Madraguda är rätt så bra förresten. 😮
Zakyath Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Hans nyare kanske är lite mer likt då. ...Madraguda är rätt så bra förresten. 😮 ' aa de är fan sköna. har hittat massa bra musik genom att klicka runt på tuben bara. finns många lite mer nischade band som inte riktigt blir särskilt stora men som ändå är värda att lyssna på ju.
Zakyath Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 ' aa de är fan sköna. har hittat massa bra musik genom att klicka runt på tuben bara. finns många lite mer nischade band som inte riktigt blir särskilt stora men som ändå är värda att lyssna på ju. satte ihop en liten lista med guldkorn. vissa lite större låtar också, men de är också fina jaha, gick inte att länka spellistan så. sök på raukenroll så kommer den upp om du vill höra
SadamJR Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Det gör förresten inte ont hos tandläkarn längre.
CHAE Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Det gör förresten inte ont hos tandläkarn längre. Har du frågat honom? 😮
SadamJR Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Har du frågat honom? 😮 Försökte hitta på ett sätt att formulera mej som......äh va fan.
SadamJR Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Kör nog med w7 så länge den här datorn håller ihop.
slejnard Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Dagens "bummer" på forumet 🙁 Inte kul för han.
Micke H Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Nay, har du själv testat Windows 8? Personligen? Tycker nämligen själv alltid att det är så trist med sådana som dömmer ut ny teknik innan dom testat själva. Vi har en Microsoft Surface på jobbet med WIndows RT installerat, och jag tycker det är ett riktigt, riktigt trevligt operativsystem. Intuitivt och enkelt att använda.
Neosus Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 (redigerat) Jag undrar hur det är att köra Win 8 på en stationär? Känns som att det är en helt annan sak när man är van fönster hanteringen.. 😳 Edit: Glömde ett ord. 😊 Redigerat 4 december 2012 av Neosus
SadamJR Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Jag undrar hur det är att köra Win 8 på en stationär? Känns som att det är en helt annan sak när man är van fönster hanteringen.. 😳 Edit: Glömde ett ord. 😊 Vid?
Naymari Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Nay, har du själv testat Windows 8? Personligen? Tycker nämligen själv alltid att det är så trist med sådana som dömmer ut ny teknik innan dom testat själva. Vi har en Microsoft Surface på jobbet med WIndows RT installerat, och jag tycker det är ett riktigt, riktigt trevligt operativsystem. Intuitivt och enkelt att använda. Jag har provat det på desktop. Menyn är verkligen inget som faller mig i smaken. Sjukt klumpigt och irriterande GUI. (Tycker jag 7an har också iofs. men det operativet finkar iaf hyffsat när man dragit ner alla fancy grafik grej.) Alla har ju sina darlings men jag kan tänka mig att det är fint på mobila system. Ungefär som den appgrejen i Lion som liknade iOS. 🙂
Recommended Posts