Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

VA GÖ NI?

Själv pratade jag med en kompis som tyckte att all A-kassa skulle gå till dem som redan har ett arbete och en inkomst av det, att det var helt fel att prioritera de som inte jobbar framför de som jobbar, sa han. Hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har handlat nya gardiner och så va ja in på musikaffärn och bad dom låna hem en bas så jag kunde prova och kanske handla. Och så va ja in te brorsan och tjöta lite.. och så köpte ja ett frimärke och postade ett brev. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag kliat mig i hårbotten, ätit fullkornsloopisar med lättmjölk, lagat egen köttfärssås till min tagliatelle som jag snart ska avnjuta, ätit banan, ett par smörgåsar i form av skärhamnskaka med rökt bog och bredbar vitlöksost, druckit en kopp vaniljrooiboste med en skugga mjölk och två teskedar vitt raffinerat socker, hört hur arbetarna i lägenheten vägg i vägg bankat sedan 07.15 som vanligt, läst i pappren jag har i "läxa" till morgondagens föreläsningar, skitit, förundrats över att det finns människor till allt, försökt hjälpa Lesky i hans utsatthet, lyssnat på hur folk konstigt nog slängt glasburka och flaskor i en glasåtervinning på gården när det egentligen inte ska gå för den är till för restaurangen och jag har då ingen nyckel dit, sett 30 sekunder på Hem till gården.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har handlat nya gardiner och så va ja in på musikaffärn och bad dom låna hem en bas så jag kunde prova och kanske handla. Och så va ja in te brorsan och tjöta lite.. och så köpte ja ett frimärke och postade ett brev. 😊

Tomtemotiv eller strutsmotiv på gardinerna?

Musikaffären ska alltså beställa en grej som du sedan inte nödvändigtvis köper?

Kärleksbrev alltså?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tomtemotiv eller strutsmotiv på gardinerna?

Musikaffären ska alltså beställa en grej som du sedan inte nödvändigtvis köper?

Kärleksbrev alltså?

Din slutledningsförmåga är otrolig! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag frågade efter jazzbas squire men han hade inget hemma så han ringde och kollade om det fanns nån att ta hem. Jodå det fanns en modell och när han kollade i datorn så visade det sig att det var en svart precision 😆

Men jag sa att han gärna kunde låna hem den så jag fick prova ändå.

Man får C!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Basen kostar runt 2000:- ändå. Känns den bra att spela på så köper jag den.

...dvs om han får låna hem den.

Såatte! 😑

Jag funderar fan på att åka iväg och handla mat. 😳

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men hörde den något utanför som lockade?

Var de hemma när det skedde?

Var den hungrig?

Har det hänt förut?

Ingen var hemma och det har hänt förut, men då har han hållit sej i närheten av kåken. Det står i beskrivningen av rasen att de är egensinniga och företagsamma.

Nere i afrika skickar de ut några såna jyckar tillsammans med fårflocken så håller de rovdjuren borta.

Han tycker väl helt enkelt att det är kul att komma ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Basen kostar runt 2000:- ändå. Känns den bra att spela på så köper jag den.

...dvs om han får låna hem den.

Såatte! 😑

Jag funderar fan på att åka iväg och handla mat. 😳

Har du inte kollat med fidden vad han tycker om sin?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...