Zakyath Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Usch, tenta på onsdag 🙁 som tur är inte lika svårt ämne som den förra, men ändå... Sjukt omotiverad
CHAE Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Sadams julavatar är teh bäst hittills 😆😄 Måste jobba på en egen också... 😠
Micke H Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Fan vad "bandet" tjuter i sin censur-tråd 😆 Länk or it didn't happen.
CHAE Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Länk or it didn't happen. Hur kan du ha missat det? 😮
SadamJR Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Sadams julavatar är teh bäst hittills 😆😄 Måste jobba på en egen också... 😠 Gör som jag. Googla.
SadamJR Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Fan vad "bandet" tjuter i sin censur-tråd 😆 Igårkväll var det riktigt livat där ett tag, men sen plockade min favoritmoderator bort alla mina inlägg.
CHAE Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Någon i längstah som har koll på vilken tjocklek på nylonsträngar som är vanligast? Har kommit över en fin gammal Bjärton som jag tänkte putsa upp och byta strängar på men har ingen aning om vilket sett jag ska köpa... 😳😕🙁 Anyone? 😳 Igårkväll var det riktigt livat där ett tag, men sen plockade min favoritmoderator bort alla mina inlägg. ...och då dog hela tråden, ja? 🙁 Någon i längstah som har koll på vilken tjocklek på nylonsträngar som är vanligast? Har kommit över en fin gammal Bjärton som jag tänkte putsa upp och byta strängar på men har ingen aning om vilket sett jag ska köpa... 😳😕🙁 Anyone? 😳 [...] Skapar en tråd om det istället 🙂
Neosus Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Någon i längstah som har koll på vilken tjocklek på nylonsträngar som är vanligast? Har kommit över en fin gammal Bjärton som jag tänkte putsa upp och byta strängar på men har ingen aning om vilket sett jag ska köpa... 😳😕🙁 Anyone? 😳 D'addario EJ45 string set for classical guitar - silver plated copper on nylon, 028 - 043, high quality, normal thomann tension.
Micke H Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Upptäckte just att detta står på mitt schampoo: "Alla kvinnor förtjänar att se fantastiska ut utan att lägga ner en förmögenhet." 😳
Micke H Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Jag spillde just rödvin på en vit tröja. Hällde salt i det, ska skölja av den sen. Hoppas det går bort.
Neosus Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Har prexis mumsat i mig chilicorncarne och nu fattas bara ölen.. 🙁
SadamJR Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Upptäckte just att detta står på mitt schampoo: "Alla kvinnor förtjänar att se fantastiska ut utan att lägga ner en förmögenhet." 😳 Ser du fantastisk ut?
Zakyath Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Upptäckte just att detta står på mitt schampoo: "Alla kvinnor förtjänar att se fantastiska ut utan att lägga ner en förmögenhet." 😳 Så jävla metal
Recommended Posts