Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Nån som tagit CE-kort? Man ska utan att blinka kunna räkna ut hur mycket man får lasta på olika bilar vid olika vägar, BK1, BK3. Jag kommer alderig att klara det. Fattar skitbra på genomgångarna, vrider jag bort huvet från griffeltavlan tre sekunder kommer jag inte ihåg ett skit. Det där ska man kunna muntligt vid uppkörningen. Inte kan jag backa med släp heller. Och vi fär öva att backa typ tre minuter varannan månad, nästa noll körning jävla skit körskola robbar SF på pengar,

Söndersupen i hjärnan - 55

AF mena ja ju.

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Min lokala gitarraffär har sagt att de intonerar gitarrer för ynka 3-500 🙂 ska nog slå till innan jag säljer den

Handla strängar för 89 istället och intonera själv. De e int alls så svårt med hjälp av stämapparat.

Då har du ju dessutom råd att handla snus... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lokala gitarraffär har sagt att de intonerar gitarrer för ynka 3-500 🙂 ska nog slå till innan jag säljer den

Vad är det för gura? 😎

Handla strängar för 89 istället och intonera själv. De e int alls så svårt med hjälp av stämapparat.

Då har du ju dessutom råd att handla snus... 😛

Japp 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Handla strängar för 89 istället och intonera själv. De e int alls så svårt med hjälp av stämapparat.

Då har du ju dessutom råd att handla snus... 😛

Orkar inte hålla på att pilla så jävla mycket med en gitarr jag inte ska ha.. Måste justera dragstång, stall, byta sadel och sen tänkte jag fixa stämskruvarna så de blir stabilare själv 🙂 så jävla mycket pyssel

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Gretsch electromatic pro jet, fasligt snygg men inte riktigt rätt för mig 😮

Ah okej... Svart?

238984.jpg

4321421_800.jpg

En blir ju fan lite sugen på att lägga till lite "småsaker" vid Thomann-beställningen. xD

Stolen/pallen kan jag haja men gitarrhängaren... 😳😛

En sån här?

😆

tumblr_mdt75ekvjs1qdlh1io1_500.gif

*ler*

AeIlc.png

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore intressant att lära sig att justera dragstången. Finns ju små "linjaler" med utsatta mått för både inches och millimetrar men det känns läskigt ändå att gå loss på den. Ett liiiitet litet vrid för mycket och man har en käss gura 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var två göteborgare som var på besök i Stockholm. Efter två dagar i huvudstaden hade de båda gjort slut på sina pengar. När de skulle åka tåg hem visste de inte hur de skulle betala. Då sa den ene:

- Vi spelar blinda

När konduktören kom för att kolla biljetten, så sträckte den ene fram 2 st biobiljetter. Konduktören sa:

- Dessa kan ni inte åka med.

- Hmm… Vi är båda blinda och bad en pojke fixa tågbiljetter till oss. Dessa var vad vi fick.

Konduktören tittade misstänksamt på de båda göteborgarna och sa:

- Låt gå för den här gången då.

Konduktören gick därefter in i nästa tågkupé, där det satt en riktigt läcker tjej. Han bad henne göra en tjänst, nämligen gå in och visa brösten för de blinda passagerarna.

- Jag tror nämligen inte att de är blinda…

- Inga problem, visst kan jag det.

Hon gick in till männen, drog upp tröjan och lät brösten guppa ut. Coola, som Göteborgare faktiskt är, rörde de inte en min.

- Nej du, nog är de blinda sa tjejen när hon kom tillbaka till konduktören.

- Jag HATAR gratisåkare i mitt tåg. Om du går in och visar lite mer, så får du åka gratis

- Självklart.

Så tjejen gick in till göteborgarna igen, drog ner byxorna och blottade hela sitt kön, varpå den ena mannen sa:

- Nu börjar vi närma oss Götet för nu börjar det lukta fesk……

Såååå ... sensmoralen är alltså att man inte ska göra av med för mycket cash om man är göteborgare och reser till Sthlm... eller? 😳 :blink: 😳 :blink: 😳🤪😳 :blink:

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Den var ju fett cool! xD

Nästan som julklappsrim:

Denna stol

är fett cool

Orkar inte hålla på att pilla så jävla mycket med en gitarr jag inte ska ha.. Måste justera dragstång, stall, byta sadel och sen tänkte jag fixa stämskruvarna så de blir stabilare själv 🙂 så jävla mycket pyssel

Jasså va de så pass mycket fix?

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore intressant att lära sig att justera dragstången. Finns ju små "linjaler" med utsatta mått för både inches och millimetrar men det känns läskigt ändå att gå loss på den. Ett liiiitet litet vrid för mycket och man har en käss gura 🙁

Äsch...de E int så svårt. Bara att vrida en liten dutt åt nått håll.... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch...de E int så svårt. Bara att vrida en liten dutt åt nått håll.... 😱

Mjo iofs men en dutt för mycket och så är man fuck'd 🙁

kom hit och justera min guror då'rå om det är så jälla lätt! 😠😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...