Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Nu är analogfreak inne och röjer i parallel-kompressionstråden. I övrigt är det de gamla vanliga dysfunktionella. Hur ska detta sluta?

Jag har slutat med sånt. Jag ville bara ifrågasätta Valles dumma uttalanden. Personligen tycker jag parallellkompressionstråden har utvecklats ganska meningslöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Egentligen tycker jag inte om Studio forum. Det finns andra forum jag hellre hänger på där folk inte uttrycker sig så otrevligt. Har ett bra tag bara hängt här inne i Längsta av den anledningen.

Det gör du rätt i din *^¨¨~%&+?#£2@$¤!<>* snedseglare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Göra kaos med eran ryggmärg.

mmm lite så ☺️

Nu är analogfreak inne och röjer i parallel-kompressionstråden. I övrigt är det de gamla vanliga dysfunktionella. Hur ska detta sluta?

Fuck knows. Jag tycker att det är ett spännande och intressant ämne iaf 🙂

Egentligen tycker jag inte om Studio forum. Det finns andra forum jag hellre hänger på där folk inte uttrycker sig så otrevligt. Har ett bra tag bara hängt här inne i Längsta av den anledningen.

va GOTT!! 😮😱

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehee dääämn tjiiiit, dr Snygg hade med sig en kvinnlig medicine kandidat som också var tokhet 😮

They could do a physical on me any day, liksom 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaknar varje morgon kl 07.15 av att de hamrar i väggen där jag har mitt huvud när jag sover.

Imorgon gör det inget för jag ska på en föreläsning kl 08.30.

Men annars är det rätt träligt... eftersom jag lägger mig sent.

**********************

Micke H, vilket forum skulle du säga var trevligt?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jättehacken Allan har tydligen gått hårt åt en massa sajter 😮 En massa spotify-konton, FaceBook o twitter som ska ligga öppna enligt FB.

Vad anser ni om saken?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt. Vad kan hända om dom snor hela mig till exempel? 😑

Du menar "snora" på dig? 😕

Sluta med Internet är ett alternativ.

va GOTT!!?? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...