Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

I Kalle Ankas pocket som jag köpte häromdagen fanns det en parodi på filmen Dracula från 1992. Den hette Drick-Ola och var så full av parodier och ordvitsar att jag garvade arslet av mig. 😆 Precis min typ av humor!

Postat

akffe 😑

:wub;

Jag har skrivit ny låttext.

What is sex?

Sex is when a boy put his location

in a girls destination to increase the

population of the next generation.

Do you get My explanation?

Or do you need a demonstration?

Postat

I Kalle Ankas pocket som jag köpte häromdagen fanns det en parodi på filmen Dracula från 1992. Den hette Drick-Ola och var så full av parodier och ordvitsar att jag garvade arslet av mig. 😆 Precis min typ av humor!

Min snart fyra år stora pojk ville ha en KA- pocket när vi handlade i helgen.. men jag tyckte han var lite för liten än.. Frågan är när det är lagom ålder. Isåfall får jag en ursäkt att lägga pengar på KA-pocket 😉

Postat

Farsan lärde sej svenska med hjälp av serietidningar. Sfi fanns inte på den tiden.

Min bror (som har AFASI, vilket jag säkert redan nämnt någon gång) lärde sig tala medelst högläsning ur Fantomen ihop med pappa.

"Där logopederna går bet, kliver Fantomen in och styr upp" svingammal djungelordspråk ☺️

Postat

Ska till Egypten i April och fira far min då han fyller 50!

Lite nummer dock att vi ska bo i andra änden av Egypten så kommer nog inte se några sfinxer eller pyramider. Det var det som gjorde mig taggad atthänga på xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.