Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Hade varit "kul" att hunnit läsa på vilket sätt tråden spårade ur efter att jag skrev mitt sista inlägg där..

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är ju i BIOS typ 2ms innan du ens tänkt tanken att slå på datorn medan HDD:n kommer in något senare i bilden. Kylningsprobs skulle jag själv misstänka spontant menneh, då äre Acer också så det skulle ju lika gärna kunna vara att du råkar ha en Cola-burk i skafferiet i sommarstugan.

Edit: Föreslår att du ser till att få det bekräftat att det inte kommer kosta dig något för felsökningen.

Aa alltså bios kanske inte är igång men jag kan inte komma in där.. Den stänger av sig innan jag kommer in i setup. Jag ska kolla med dem imorgon innan jag skickar in de sista grejerna angående kostnad 🙂

"Kanske är", inte "kanske inte är"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjae... *rycker på axlarna* .. 😑

.. har registrerat mig på Waves o.s.v. för att kunna installera den där gratisgrejen de bjöd på i helgen.

.. lyssnar förresten på en ljudbok när jag kör till jobbet. Oerhört störande att talet har så burkigt ljud. Fattar inte vad de gjort..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjae... *rycker på axlarna* .. 😑

.. har registrerat mig på Waves o.s.v. för att kunna installera den där gratisgrejen de bjöd på i helgen.

.. lyssnar förresten på en ljudbok när jag kör till jobbet. Oerhört störande att talet har så burkigt ljud. Fattar inte vad de gjort..

Du får hitta nån gammal rörkompressor som funkar med bilbatteriet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjae... *rycker på axlarna* .. 😑

.. har registrerat mig på Waves o.s.v. för att kunna installera den där gratisgrejen de bjöd på i helgen.

.. lyssnar förresten på en ljudbok när jag kör till jobbet. Oerhört störande att talet har så burkigt ljud. Fattar inte vad de gjort..

Samma sak med ljudassistans på nationella proven i skolan. Spelar in med en brödrost.

Eller rösten på körkortteorin. Lol! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...