Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är vuxen nu 😑 Nu får jag sköta saker själv 🙂

Yeah you're all grown up now 🥰

Flytta hemifrån, onge 😠😛

Annons
Postat

Flytta hemifrån, onge 😠😛

Fick reda på av min mamma att jag skulle vara ute ur huset inom 5 år. Då skulle hon bo i lägenhet med pappa. hahaha. 😛

Postat

Fick reda på av min mamma att jag skulle vara ute ur huset inom 5 år. Då skulle hon bo i lägenhet med pappa. hahaha. 😛

😄

Är förmodligen sent ute som vanligt men jag noterar att allas vår Nay har vuxit upp och blivit stor-pingvinen med hela längstah 🥰

"pinving" 😳

Postat

Var på väg ner till tunnelbanan och blir stoppad av en tjej, som trycker upp något slags gratisprov i ansiktet på mig. Såg ut som ett kex hon hade spytt på. "Det är bra för musklerna", insisterade hon på.

"Nej tack", svarade jag, "jag har knappt några muskler".

Hennes chockade min gjorde min kväll. xD

vilken kommentar 😄

fan fem år, det är väl inte så illa! då är du väl 23?

Postat

fan fem år, det är väl inte så illa! då är du väl 23?

Jo. Men ändå. Känns ändå som en stor press på mig xD

😄

Är förmodligen sent ute som vanligt men jag noterar att allas vår Nay har vuxit upp och blivit stor-pingvinen med hela längstah 🥰

"pinving" 😳

🥰

Postat

Fattar inte riktigt. Först spelar han bara med tummen, och sen ser det ut som om han håller i ett plektrum

men man ser inget plektrum, och om han har ett, var har han det då när han bara spelar med tummen?

han har det där! 😮

Vill du verkligen veta? 😮

☺️

Postat

han har det där! 😮

Vad då där. När han spelar med plektrummen måste han ju hålla i det med det tummen. Men när han

spelar med tummen kan ju inte samma finger hålla i plektrummet. Detn kan ju inte bara dyka upp ur

tomma intet.

Postat

funderar på att göra musik som är emot hela den här rock'n'roll-livsstilen. tänkte att första låten ska heta live slow, die old.

Nästa hitar blir "Lussebulle och ett glas O'boy" och "Under fartgränsen"

Postat

Ja, det vore något. Du kan skriva en låt till min dator som nyss dött. I och med att garantin gått ut hår jag ut i krig imorgon med återförsäljaren.

Postat

Ja, det vore något. Du kan skriva en låt till min dator som nyss dött. I och med att garantin gått ut hår jag ut i krig imorgon med återförsäljaren.

Eller till återförsäljarn.

Postat

Nästa hitar blir "Lussebulle och ett glas O'boy" och "Under fartgränsen"

😆

Nu: jobbet.... 😏

Postat

Übermörker, spöregn, försenade tåg och stressade människor var det bästa idag. 😏 Kallt kontor gör det ju inte bättre.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.