CHAE Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Jag är vuxen nu 😑 Nu får jag sköta saker själv 🙂 Yeah you're all grown up now 🥰 Flytta hemifrån, onge 😠😛
Naymari Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Flytta hemifrån, onge 😠😛 Fick reda på av min mamma att jag skulle vara ute ur huset inom 5 år. Då skulle hon bo i lägenhet med pappa. hahaha. 😛
CHAE Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Fick reda på av min mamma att jag skulle vara ute ur huset inom 5 år. Då skulle hon bo i lägenhet med pappa. hahaha. 😛 😄 Är förmodligen sent ute som vanligt men jag noterar att allas vår Nay har vuxit upp och blivit stor-pingvinen med hela längstah 🥰 "pinving" 😳
Zakyath Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Var på väg ner till tunnelbanan och blir stoppad av en tjej, som trycker upp något slags gratisprov i ansiktet på mig. Såg ut som ett kex hon hade spytt på. "Det är bra för musklerna", insisterade hon på. "Nej tack", svarade jag, "jag har knappt några muskler". Hennes chockade min gjorde min kväll. xD vilken kommentar 😄 Fick reda på av min mamma att jag skulle vara ute ur huset inom 5 år. Då skulle hon bo i lägenhet med pappa. hahaha. 😛 fan fem år, det är väl inte så illa! då är du väl 23?
Naymari Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 fan fem år, det är väl inte så illa! då är du väl 23? Jo. Men ändå. Känns ändå som en stor press på mig xD 😄 Är förmodligen sent ute som vanligt men jag noterar att allas vår Nay har vuxit upp och blivit stor-pingvinen med hela längstah 🥰 "pinving" 😳 🥰
Micke H Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 vilken kommentar 😄 Med en gnutta sanning i. xD
Zakyath Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Med en gnutta sanning i. xD hehe så är det när man är rocker. såvida man inte heter danzig då
Zakyath Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 det kanske låter ganska självklart, men.. det är banne mej förfärligt trist att skriva vetenskapliga rapporter..
Zakyath Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 funderar på att göra musik som är emot hela den här rock'n'roll-livsstilen. tänkte att första låten ska heta live slow, die old.
slejnard Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Fattar inte riktigt. Först spelar han bara med tummen, och sen ser det ut som om han håller i ett plektrum men man ser inget plektrum, och om han har ett, var har han det då när han bara spelar med tummen? han har det där! 😮 Vill du verkligen veta? 😮 ☺️
SadamJR Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 han har det där! 😮 Vad då där. När han spelar med plektrummen måste han ju hålla i det med det tummen. Men när han spelar med tummen kan ju inte samma finger hålla i plektrummet. Detn kan ju inte bara dyka upp ur tomma intet.
Naymari Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 funderar på att göra musik som är emot hela den här rock'n'roll-livsstilen. tänkte att första låten ska heta live slow, die old. Nästa hitar blir "Lussebulle och ett glas O'boy" och "Under fartgränsen"
Zakyath Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Nästa hitar blir "Lussebulle och ett glas O'boy" och "Under fartgränsen" kanske AWO Productions är intresserade av att bistå med detta? 😎
SadamJR Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Man kanske skulle satsa på att göra låtar som man kan spela på begravningar.
Zakyath Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Ja, det vore något. Du kan skriva en låt till min dator som nyss dött. I och med att garantin gått ut hår jag ut i krig imorgon med återförsäljaren.
SadamJR Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Ja, det vore något. Du kan skriva en låt till min dator som nyss dött. I och med att garantin gått ut hår jag ut i krig imorgon med återförsäljaren. Eller till återförsäljarn.
CHAE Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Nästa hitar blir "Lussebulle och ett glas O'boy" och "Under fartgränsen" 😆 Nu: jobbet.... 😏
Naymari Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 kanske AWO Productions är intresserade av att bistå med detta? 😎 Let's do eeet! 😮
Naymari Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Krönikan "häst mot folkgrupp" var det bästa i tidningen idag! Satte akffet i halsen 😮
Micke H Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Übermörker, spöregn, försenade tåg och stressade människor var det bästa idag. 😏 Kallt kontor gör det ju inte bättre.
Recommended Posts