Micke H Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 IDAG fick vi bookletten för vår skiva Echoes...och holy crap, det ser RIKTIGT jävla snyggt ut! 😮🥰
CHAE Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 (redigerat) IDAG fick vi bookletten för vår skiva Echoes...och holy crap, det ser RIKTIGT jävla snyggt ut! 😮🥰 Oooooh spännande! 😮🥰 * * * Memphis är ute i den stora, vida världen och lurar i folk att han är Bigfoot 😳 Redigerat 25 november 2012 av CHAE
Micke H Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Memphis är ute i den stora, vida världen och lurar i folk att han är Bigfoot 😳 😳
CHAE Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Ett smakprov: Snyyyyyyyygt. Sparsmakat och tjusigt. Me like. High-gloss eller? Ser ut som någonting från RE där bakom med tänderna 😉 Rätt?
Micke H Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Ikväll är det Steve Vai! 😄 Åsså lite öl innan det med en gammal polare jag inte sett på ett tag, ska bli sköj.
SadamJR Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Ser victoria silvstedt på tv. Snacka om att få sina fördomar bekräftade.
D Vibe Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Jahopp jahopp. Då var helgen schlut.. Tror jag går och lägger mig. G'natt 😑
Fidden Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Jahopp jahopp. Då var helgen schlut.. Tror jag går och lägger mig. G'natt 😑 Tålamod, tålamod. Nästa helg är det helgen v. 48. http://www.youtube.com/watch?v=vnsWGyYKMfo
Zakyath Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 ett par polares band ska börja spela in lite låtar, och jag har erbjudit mig att hjälpa dem 🙂 gitarristen kom över och la sina gitarrslingor idag, använde min HT-1a. fy fan vad bra den låter! 800 köpte jag den för, begagnad. väl spenderade pengar.
Micke H Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Jag gav just min redan överstressade chef ett besked han verkligen inte ville ha. Han såg ut som om han skulle börja grina. Jag tyckte synd om honom till och med. xD
Zakyath Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=nM4y_QLnXsk&feature=g-high gillar banne mej denna trummisen 😑 Redigerat 26 november 2012 av Zakyath
SadamJR Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Jag gav just min redan överstressade chef ett besked han verkligen inte ville ha. Han såg ut som om han skulle börja grina. Jag tyckte synd om honom till och med. xD Hur var steve vai? Har aldrig fattat riktigt vad han gör för musik.
Zakyath Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 han spelar snabbt, så du skulle nog inte gilla honom, baserat på vad du sa någon gång tidigare om showoff-gitarrister.
Micke H Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Hur var steve vai? Har aldrig fattat riktigt vad han gör för musik. Det fattar nog ingen. xD Instrumental, eklektisk musik kanske det kan kallas. Märks att han lirat med Frank Zappa En av hans mer lättillängliga låtar: Konserten var dock sådär. Var lite väl mycket gitarronani till och med för mig. 😆 Han hade dock med sig en kvinna på harpa som var sjukt duktig. Det var en...intressant upplevelse att uppleva shredding på distad harpa. 😳
Naymari Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Varit och fixat internet och sånt på banken idag 😑
CHAE Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Varit och fixat internet och sånt på banken idag 😑 Då är det alltså så att du äntligen har skaffat internet-bank 😮 :o 😮🥰☺️ Skönt att Sadam också är inne på på samma linje som jag ang herr Fuhrberg 🙂 HELT okej page topper
Naymari Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Då är det alltså så att du äntligen har skaffat internet-bank 😮 :o 😮🥰☺️ Jag är vuxen nu 😑 Nu får jag sköta saker själv 🙂
SadamJR Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Fattar inte riktigt. Först spelar han bara med tummen, och sen ser det ut som om han håller i ett plektrum men man ser inget plektrum, och om han har ett, var har han det då när han bara spelar med tummen?
Micke H Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Fattar inte riktigt. Först spelar han bara med tummen, och sen ser det ut som om han håller i ett plektrum men man ser inget plektrum, och om han har ett, var har han det då när han bara spelar med tummen? Vill du verkligen veta? 😮
Micke H Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Var på väg ner till tunnelbanan och blir stoppad av en tjej, som trycker upp något slags gratisprov i ansiktet på mig. Såg ut som ett kex hon hade spytt på. "Det är bra för musklerna", insisterade hon på. "Nej tack", svarade jag, "jag har knappt några muskler". Hennes chockade min gjorde min kväll. xD
Recommended Posts