SadamJR Postat 23 november 2012 Postat 23 november 2012 Det jag har läst är att det ska bli en mild vinter.
SadamJR Postat 23 november 2012 Postat 23 november 2012 Lesky ger sej inte så lätt. Försökte få studio forums moderatorer att spåra upp honom, men det funkar visst inte. Funderar på att starta en tråd i ämnet.
Zakyath Postat 23 november 2012 Postat 23 november 2012 Lesky ger sej inte så lätt. Försökte få studio forums moderatorer att spåra upp honom, men det funkar visst inte. Funderar på att starta en tråd i ämnet. vet inte om det är helt lagligt
SadamJR Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Då får dom stänga den där tråden. Kan inte sitta och läsa om nån som funderar på att ta livet av sej.
Zakyath Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 jo, det är tråkigt att läsa men men... det är väl en ganska god varning, speciellt till musiker. vi som inte vill läsa sånt får väl låta bli..
SadamJR Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Tanken med att försöka luska ut vem han är är ju i första hand att han borde få någon slags hjälp. Något jag har påtalat för studio forum. Känns inte alls bra att läsa om nån som skriver om självmord och inte kunna göra något.
Zakyath Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 ja, jag vet hur du känner. men vad ska man egentligen kunna göra i ett sånt fall? han verkar inte ha det lätt. på tal om ingenting såg jag nyss en roande kommentar till en låt på youtube. "I like this group. But it's really depressing to think how little people out there are also listening to this."
Pico Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 skulle inte snön komma rekordtidigt i år? Våger en påstå att vi hade snö första januari? Men rekordsnabbt vet jag inte, så äre väl alltid... 😛 Hellu everybåådyh också
SadamJR Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Våger en påstå att vi hade snö första januari? Men rekordsnabbt vet jag inte, så äre väl alltid... 😛 Hellu everybåådyh också Hej pico. Idag är det vinterstudion.
Pico Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Hej pico. Idag är det vinterstudion. Jajjemen, och som jag har längtat. 😄
SadamJR Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Jajjemen, och som jag har längtat. 😄 Man har inte sett till dej på ett tag.
Pico Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Man har inte sett till dej på ett tag. Nepp, så mycket crap som händer hela jävla tiden att jag blir alldeles matt.Long story short; Bleh!
slejnard Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 hej pico! good to see ya! 😄 NU BÖRJAR VINTERSTUDION! 😮
slejnard Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 jag har en sak att förtälja: jag dricker kaffe i mängder. ☺️
SadamJR Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Nepp, så mycket crap som händer hela jävla tiden att jag blir alldeles matt. Long story short; Bleh! Vadårå, om man får snoka lite?
slejnard Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 jag åkte skidor ett par ggr förra vintern. är så utåtfotad att det värkte när jag var tvungen hålla dom i spåret. körde klassiskt. skate är ju bara å glömma. går bättre med slalomskidor.
Pico Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Vadårå, om man får snoka lite? AF/FK gör livet spännande för en. Hade de bara sagt "dra åt helvete" ett par månader sedan så hade det hela varit så mycket enklare. En sån grej går det i alla fall förhålla sig till. Nu har jag dragits med hjärtvärk (inge "🥰" då alltså) i lika lång tid och jag vet fortfarande knappt hälften av det jag behöver veta. Av alla teoretiskt möjliga misstag och fel som skulle kunna inträffa har inträffat och att just mitt ärende blir ett sånt som genererar en avvikelse för inblandade myndigheter var väl inget jag kände att jag behövde. Bokade möten med handläggare som inte dyker upp och helvete... Nå väl, om jag skall försöka avsluta med något lite mer positivt så behöver i alla fall inte höginkomsttagare betala lika hög skatt längre.
slejnard Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Tråkigt när det tjorvar. krya på med hälsan!
SadamJR Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 jag åkte skidor ett par ggr förra vintern. är så utåtfotad att det värkte när jag var tvungen hålla dom i spåret. körde klassiskt. skate är ju bara å glömma. går bättre med slalomskidor. Utåtfotad?
SadamJR Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Nå väl, om jag skall försöka avsluta med något lite mer positivt så behöver i alla fall inte höginkomsttagare betala lika hög skatt längre. Typ fidden memphis och micke h.
slejnard Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 när jag står så pekar fötterna lätt utåt ja.
Micke H Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Typ fidden memphis och micke h. Jag vete fan om jag skulle kalla mig själv höginkomsttagare. xD
Recommended Posts