Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lesky ger sej inte så lätt. Försökte få studio forums moderatorer att spåra upp honom, men det funkar visst inte.

Funderar på att starta en tråd i ämnet.

Postat

Lesky ger sej inte så lätt. Försökte få studio forums moderatorer att spåra upp honom, men det funkar visst inte.

Funderar på att starta en tråd i ämnet.

vet inte om det är helt lagligt

Postat

jo, det är tråkigt att läsa men men... det är väl en ganska god varning, speciellt till musiker. vi som inte vill läsa sånt får väl låta bli..

Postat

Tanken med att försöka luska ut vem han är är ju i första hand att han borde få någon slags hjälp. Något

jag har påtalat för studio forum. Känns inte alls bra att läsa om nån som skriver om självmord och inte kunna

göra något.

Postat

ja, jag vet hur du känner. men vad ska man egentligen kunna göra i ett sånt fall? han verkar inte ha det lätt.

på tal om ingenting såg jag nyss en roande kommentar till en låt på youtube. "I like this group. But it's really depressing to think how little people out there are also listening to this."

Postat

skulle inte snön komma rekordtidigt i år?

Våger en påstå att vi hade snö första januari? Men rekordsnabbt vet jag inte, så äre väl alltid... 😛

Hellu everybåådyh också

Postat

Våger en påstå att vi hade snö första januari? Men rekordsnabbt vet jag inte, så äre väl alltid... 😛

Hellu everybåådyh också

Hej pico. Idag är det vinterstudion.

Postat

Man har inte sett till dej på ett tag.

Nepp, så mycket crap som händer hela jävla tiden att jag blir alldeles matt.

Long story short; Bleh!

Postat

Vadårå, om man får snoka lite?

AF/FK gör livet spännande för en. Hade de bara sagt "dra åt helvete" ett par månader sedan så hade det hela varit så mycket enklare. En sån grej går det i alla fall förhålla sig till. Nu har jag dragits med hjärtvärk (inge "🥰" då alltså) i lika lång tid och jag vet fortfarande knappt hälften av det jag behöver veta.

Av alla teoretiskt möjliga misstag och fel som skulle kunna inträffa har inträffat och att just mitt ärende blir ett sånt som genererar en avvikelse för inblandade myndigheter var väl inget jag kände att jag behövde. Bokade möten med handläggare som inte dyker upp och helvete...

Nå väl, om jag skall försöka avsluta med något lite mer positivt så behöver i alla fall inte höginkomsttagare betala lika hög skatt längre.

Postat

jag åkte skidor ett par ggr förra vintern. är så utåtfotad att det värkte när jag var tvungen hålla dom i spåret. körde klassiskt. skate är ju bara å glömma. går bättre med slalomskidor.

Utåtfotad?

Postat

Nå väl, om jag skall försöka avsluta med något lite mer positivt så behöver i alla fall inte höginkomsttagare betala lika hög skatt längre.

Typ fidden memphis och micke h.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.