Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Köpte en Kalle Ankas pocket för första gången sen man var liten. 😄 Ska bli kul att läsa.

Tyvärr dök ett stort problem upp när jag kom hem: nya numret av LEVEL har kommit! 😮 VAD ska jag läsa egentligen?! 😮 :o 😮

Postat

Köpte en Kalle Ankas pocket för första gången sen man var liten. 😄 Ska bli kul att läsa.

Tyvärr dök ett stort problem upp när jag kom hem: nya numret av LEVEL har kommit! 😮 VAD ska jag läsa egentligen?! 😮 :o 😮

Kalle Anka! Helt klart 🙂

Postat

Mitt dryga SMS verkade ha funkat - dom hade fixat min duschstång dom trashade sist dom var här. xD

Kom ihåg det, killar och tjejer! Dryghet tar er fram här i livet! 😠

Postat

jag fick inte mer än 11 poäng. eventuellt 13, men jag tror inte jag skulle hunnit dra innan någon annan på 4 poängsfrågan om sirap.

mest pinsamt hade väl varit att jag hade svarat counting crows på en av musikfrågorna... men björk klarade jag iallafall.

Postat

1042 olästa mail har jag nu... det ökar lite varje dag liksom, inget uppanbart spam men en hel del reklam och information. jag tror att jag läst det viktigaste.

Postat

[...]

Tyvärr dök ett stort problem upp när jag kom hem: nya numret av LEVEL har kommit! 😮[...]

🥰

[...]

Kom ihåg det, killar och tjejer! Dryghet tar er fram här i livet! 😠

Vet jag väl 🙂

Postat

Fick ett reply på mitt dryga svar i Bye bye-tråden såg jag nu 🥰😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.