Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är märkligt hur dom lyckas passa ihop walter beckers jazzlir med en riktig rockgitarrist.

Dom är genier! Det där är väl ändå lite mer åt det bluesiga hållet än vad dom brukar spela.. Riktigt sjysst! 😄

Postat

Dom är genier! Det där är väl ändå lite mer åt det bluesiga hållet än vad dom brukar spela.. Riktigt sjysst! 😄

Väldigt många av deras låtar är faktiskt baserade på en vanlig bluestolva, som dom sedan har vidareutvecklat.

På deras fejkade linernotes till lp:n aja omnämns låten home at last som en 13 takters blues med refräng.

Postat

Väldigt många av deras låtar är faktiskt baserade på en vanlig bluestolva, som dom sedan har vidareutvecklat.

På deras fejkade linernotes till lp:n aja omnämns låten home at last som en 13 takters blues med refräng.

Lite Babylon Sisters över den.. Jo de e sjysst!

Postat

Kommer inte ihåg om jag skrev det här, men för ett tag sedan så droppade det vatten in i min lägenhet i badrummet.

Well, NU har dom äntligen varit och kollat på det, efter att jag påmint dom ett par gånger. Ingen risk för fuktskador i taket iallafall, men mattan behöver tydligen bytas ut.

Vad som är roligast är dock att dom har lyckats förstöra min duschstång när dom var här. Dom lämnade av en ny duschstång här, men har fan i mig inte haft vett att installera den åt mig.

I ren protest så vägrar jag göra det, utan skickade iväg ett drygt SMS där jag skrev att jag förväntade mig att dom fixade den skada dom själva orsakat så snart som möjligt imorgon. 😛

Ja, jag är full av dryga kommentarer idag. xD

Postat

haha fyfan. du får göra som min fars vän brukar göra efter såna där situationer, fakturera dem för din tid efter. honom betalar de iaf 9/10 ggr..

Postat

haha fyfan. du får göra som min fars vän brukar göra efter såna där situationer, fakturera dem för din tid efter. honom betalar de iaf 9/10 ggr..

Jag betalar inte ett skvatt, jag bor i hyresrätt så det ingår i deras jobb att fixa sånt kostnadsfritt, som tur är. 😑

Postat

nej alltså, du skickar en faktura till dem utifrån hur lång tid du behövt kämpa för att få rätt!

de ska betala dig för din tid som du måste spendera för att de gjort fel

Postat

Kommer inte ihåg om jag skrev det här, men för ett tag sedan så droppade det vatten in i min lägenhet i badrummet.

Well, NU har dom äntligen varit och kollat på det, efter att jag påmint dom ett par gånger. Ingen risk för fuktskador i taket iallafall, men mattan behöver tydligen bytas ut.

Vad som är roligast är dock att dom har lyckats förstöra min duschstång när dom var här. Dom lämnade av en ny duschstång här, men har fan i mig inte haft vett att installera den åt mig.

I ren protest så vägrar jag göra det, utan skickade iväg ett drygt SMS där jag skrev att jag förväntade mig att dom fixade den skada dom själva orsakat så snart som möjligt imorgon. 😛

Ja, jag är full av dryga kommentarer idag. xD

Det gör du heeeelt rätt i.... En kompis fick sitt badrum renoverat efter en fuktskada... Det tog ca 4 månader att fixa så han va tvungen att gå till lägenheten bredvid.

Sjukt! 🤪

Postat

Fick ett parketgolv omslipat en gång eftersom en hantverkare hade ställt ner en läckande

burk med lack. Har haft massor av problem med hantverkare. Släpper aldrig in dom i

lägenheten om jag inte är där själv.

Postat

Hur mycket stryk ska man ge dej?

Bring it on, din förnicklade pappskalle 😛😉

Skön page topper ju 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.