Zakyath Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 hittade denna häromdagen, tycker den har jävla skönt gitarrlir!
SadamJR Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Är detta en trolltråd? //forum.studio.se/index.php/topic/97677-kan-inga-ackord-eller-musikteori/page__fromsearch__1
SadamJR Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 ...jädrans sjysst gitarrlir! 😳 Det är märkligt hur dom lyckas passa ihop walter beckers jazzlir med en riktig rockgitarrist.
Neosus Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Det är märkligt hur dom lyckas passa ihop walter beckers jazzlir med en riktig rockgitarrist. Dom är genier! Det där är väl ändå lite mer åt det bluesiga hållet än vad dom brukar spela.. Riktigt sjysst! 😄
SadamJR Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Dom är genier! Det där är väl ändå lite mer åt det bluesiga hållet än vad dom brukar spela.. Riktigt sjysst! 😄 Väldigt många av deras låtar är faktiskt baserade på en vanlig bluestolva, som dom sedan har vidareutvecklat. På deras fejkade linernotes till lp:n aja omnämns låten home at last som en 13 takters blues med refräng.
CHAE Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Är detta en trolltråd? http://forum.studio....__fromsearch__1 Inte helt omöjligt 😮😄
Micke H Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 😆 * * * P(l)ussade Micke för hans skönt dryga kommentar bara för det 😑 🥰
Neosus Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Väldigt många av deras låtar är faktiskt baserade på en vanlig bluestolva, som dom sedan har vidareutvecklat. På deras fejkade linernotes till lp:n aja omnämns låten home at last som en 13 takters blues med refräng. Lite Babylon Sisters över den.. Jo de e sjysst!
Micke H Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Kommer inte ihåg om jag skrev det här, men för ett tag sedan så droppade det vatten in i min lägenhet i badrummet. Well, NU har dom äntligen varit och kollat på det, efter att jag påmint dom ett par gånger. Ingen risk för fuktskador i taket iallafall, men mattan behöver tydligen bytas ut. Vad som är roligast är dock att dom har lyckats förstöra min duschstång när dom var här. Dom lämnade av en ny duschstång här, men har fan i mig inte haft vett att installera den åt mig. I ren protest så vägrar jag göra det, utan skickade iväg ett drygt SMS där jag skrev att jag förväntade mig att dom fixade den skada dom själva orsakat så snart som möjligt imorgon. 😛 Ja, jag är full av dryga kommentarer idag. xD
Zakyath Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 haha fyfan. du får göra som min fars vän brukar göra efter såna där situationer, fakturera dem för din tid efter. honom betalar de iaf 9/10 ggr..
Micke H Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 haha fyfan. du får göra som min fars vän brukar göra efter såna där situationer, fakturera dem för din tid efter. honom betalar de iaf 9/10 ggr.. Jag betalar inte ett skvatt, jag bor i hyresrätt så det ingår i deras jobb att fixa sånt kostnadsfritt, som tur är. 😑
Zakyath Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 nej alltså, du skickar en faktura till dem utifrån hur lång tid du behövt kämpa för att få rätt! de ska betala dig för din tid som du måste spendera för att de gjort fel
Neosus Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Kommer inte ihåg om jag skrev det här, men för ett tag sedan så droppade det vatten in i min lägenhet i badrummet. Well, NU har dom äntligen varit och kollat på det, efter att jag påmint dom ett par gånger. Ingen risk för fuktskador i taket iallafall, men mattan behöver tydligen bytas ut. Vad som är roligast är dock att dom har lyckats förstöra min duschstång när dom var här. Dom lämnade av en ny duschstång här, men har fan i mig inte haft vett att installera den åt mig. I ren protest så vägrar jag göra det, utan skickade iväg ett drygt SMS där jag skrev att jag förväntade mig att dom fixade den skada dom själva orsakat så snart som möjligt imorgon. 😛 Ja, jag är full av dryga kommentarer idag. xD Det gör du heeeelt rätt i.... En kompis fick sitt badrum renoverat efter en fuktskada... Det tog ca 4 månader att fixa så han va tvungen att gå till lägenheten bredvid. Sjukt! 🤪
SadamJR Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Fick ett parketgolv omslipat en gång eftersom en hantverkare hade ställt ner en läckande burk med lack. Har haft massor av problem med hantverkare. Släpper aldrig in dom i lägenheten om jag inte är där själv.
CHAE Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 [...] Ja, jag är full av dryga kommentarer idag. xD 🥰😄
CHAE Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Hur mycket stryk ska man ge dej? Bring it on, din förnicklade pappskalle 😛😉 Skön page topper ju 🙂
SadamJR Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 Ian dury var ett slags Lät som Stereo MCs gjorde livefunk. Nä, det tror jag inte. Kan du ge ett exempel?
Micke H Postat 22 november 2012 Postat 22 november 2012 En dejt med mig är som att vara på gymmet: man får träningsvärk efteråt. 😎
Recommended Posts