Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ska man återgå till Cubase ändå? Fast jag hatar den nya mixern. Fulare finns inte på denna jord..... 😑 Men jag tror syntarna är helt okej ändå jämfört med skiten som finns i Sonar... 😕

Börjar oxå luta mot cubase. Ska dock ladda hem demon av studio one och testa. För demon till cubase

måste man tydligen köpa nån slags nyckel för 200 spänn. Är dom så rädda för pirater?

Postat

...men vahettere jag har Studio One Artist och den känns riktigt stabil men syntarna är inte så där helt okej tycker jag. Är nog lite mer grejjer i Producer och Pro iofs men...

Ja jag vet int riktigt vad man ska välja. 😕

Postat

...men vahettere jag har Studio One Artist och den känns riktigt stabil men syntarna är inte så där helt okej tycker jag. Är nog lite mer grejjer i Producer och Pro iofs men...

Ja jag vet int riktigt vad man ska välja. 😕

Laddade hem gratisvarianten där det finns en synt med ett hundratal ljud. Såvitt jag förstår är det ett smakprov

som finns i den stora synten/sampleplayern som följder med, och den lät inte alls bra. Vill ha en lösning där

allt finns i programmet och man inte behöver fixa en massa extragrejer.

Postat

Laddade hem gratisvarianten där det finns en synt med ett hundratal ljud. Såvitt jag förstår är det ett smakprov

som finns i den stora synten/sampleplayern som följder med, och den lät inte alls bra. Vill ha en lösning där

allt finns i programmet och man inte behöver fixa en massa extragrejer.

Jag tror mer på Cubase då! Jag blir mer å mer sugen på "skiten"!

Postat

DÄR har du exempel på ninja. xD

a

Det begrep tom jag. Fast ibland begriper jag inte varför folk skriver ninja när nåt sånt inte förekommer.

Det är nog en generationsfråga.

Postat

Jag tror mer på Cubase då! Jag blir mer å mer sugen på "skiten"!

Cubase har tydligen en skaplig inbyggd gitarrförstärkare oxå. Guitar rig i sonar får jag inte att funka.

Postat

Törs knappt säga hur gammal ja är men gammalt äre!

Tack för grattningen 🙂

Själv har jag fastnat i nån slags tidloop. Jag fyller 29 varje år.

Postat

Törs knappt säga hur gammal ja är men gammalt äre!

....

Ungefär 20?

Själv har jag fastnat i nån slags tidloop. Jag fyller 29 varje år.

De e en bra ålder! Man är aldrig äldre än vad man känner sig.

...jag är 73! ☺️

Postat

Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag, Slejnard

(Google übersetzung) 🙂

Postat

Hade Uppkörning och teori...

Teorin gick fint. Uppkörningen gick felfritt. Ändå underkände den jävla bitterfittan mig. Varken jag eller min körlärare förstod varför. Hon hade sin chef med sig, förmodligen en nyanställd som ville visa sig duktig.

Nästa uppkörningstid som var ledig var om exakt 2 månader. Så risken finns att jag måste göra om teorin också.

Nu ska jag sitta och deppa lite...

Postat

Hade Uppkörning och teori...

Teorin gick fint. Uppkörningen gick felfritt. Ändå underkände den jävla bitterfittan mig. Varken jag eller min körlärare förstod varför. Hon hade sin chef med sig, förmodligen en nyanställd som ville visa sig duktig.

Nästa uppkörningstid som var ledig var om exakt 2 månader. Så risken finns att jag måste göra om teorin också.

Nu ska jag sitta och deppa lite...

Attans! 🙁 Dom vill väl tjäna in lite pengar kanske? De va en tjomme i Umeå som gjorde det! Han kuggade typ alla i början. Bara för att få in lite extra pengar.

Man blir förbannad!

Postat

Attans! 🙁 Dom vill väl tjäna in lite pengar kanske? De va en tjomme i Umeå som gjorde det! Han kuggade typ alla i början. Bara för att få in lite extra pengar.

Man blir förbannad!

Det är så trafikverket fungerar. tyvärr 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.