Linus Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Så vad göra?Det finns bara en sak att göra. Köp en Sony C800 och skicka till mig.
CHAE Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 🤪 [...] SKa sova på saken. 😊 DET..... gör du rätt i! 🙂
Neosus Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Det finns bara en sak att göra. Köp en Sony C800 och skicka till mig. okej! ☺️
Naymari Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Satte precis laptopen under täcket för att höra knapptrycken i en dämpad miljö. Jag är så finurlig ibland.
SadamJR Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Satte precis laptopen under täcket för att höra knapptrycken i en dämpad miljö. Jag är så finurlig ibland. Händerna på täcket.
SadamJR Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Har funderat lite på reason. Vad är fördelen med det?
Naymari Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Har funderat lite på reason. Vad är fördelen med det? att du inte fattar ett skit den första veckan av användning 🙂
SadamJR Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 att du inte fattar ett skit den första veckan av användning 🙂 Då är det nog inget för mej. Vill ha den bästa dawen för traditionellt låtskriveri.
SadamJR Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 vill du främst spela in eller programmera? Det där är ju dubbelt för mej eftersom jag har mina krämpor som gör det svårt att spela. Tänker att det nya chord track i cubase kan underlätta.
Zakyath Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 ja, okej. jag använder bara cubase (och ibland reason) så de är de enda jag kan uttala mig om. vill du lägga mycket fokus på programmering så är iaf reason bra. tror inte man kan spela in ljudfiler som annat än samples till reason? sen kan du ju göra så att du kopplar ihop reason och cubase så att du får ett (eller fler) spår från reason i cubase
SadamJR Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Det som ligger närmast är nog nya cubase eller studio one. Syntarna i studio one verkar dock rätt kass.
Naymari Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Det som ligger närmast är nog nya cubase eller studio one. Syntarna i studio one verkar dock rätt kass. Jag ska köpa ettt presonus kort sart nångång. Kan skicka dig det studio one som medföljer om du vill,
SadamJR Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Jag ska köpa ettt presonus kort sart nångång. Kan skicka dig det studio one som medföljer om du vill, Vad är det som medföljer?
Naymari Postat 21 november 2012 Postat 21 november 2012 Vad är det som medföljer? Studio one Artist. 😑 Kommer nog dock inte handla förrän januari dock 😕
Naymari Postat 21 november 2012 Postat 21 november 2012 ja, okej. jag använder bara cubase (och ibland reason) så de är de enda jag kan uttala mig om. vill du lägga mycket fokus på programmering så är iaf reason bra. tror inte man kan spela in ljudfiler som annat än samples till reason? sen kan du ju göra så att du kopplar ihop reason och cubase så att du får ett (eller fler) spår från reason i cubase Risån 6 kan spela audio 😑Den dagen då propellerhead uppgraderar rewiren med audio in och midi ut blir jag en glad grabb.
SadamJR Postat 21 november 2012 Postat 21 november 2012 Studio one Artist. 😑 Kommer nog dock inte handla förrän januari dock 😕 Köper nog cubase i januari.
Linus Postat 21 november 2012 Postat 21 november 2012 Har funderat lite på reason. Vad är fördelen med det? Att du kan koppla ihop maskiner/funktioner som du vill ha dem. Kräver inte mycket kraft från datorn. tror inte man kan spela in ljudfiler som annat än samples till reason?Näpp, Reason är sedan några år ett inspelningsprogram med ljudspår som andra. Programmet har fördelar och nackdelar som alla andra. Cubase 7 har många nyheter - men jag tror SadamJR klarar sig gott med Cubase Elements
SadamJR Postat 21 november 2012 Postat 21 november 2012 Cubase 7 har många nyheter - men jag tror SadamJR klarar sig gott med Cubase Elements Varför tror du det?
D Vibe Postat 21 november 2012 Postat 21 november 2012 Vilket svin. http://www.youtube.com/watch?v=-G9bX36wK_U Snacka om filmning 😄 .. helt rätt med målet 😉
Recommended Posts