CHAE Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 You and me both. 🥰 Ordvitsen som fick mig och Jocke att jubla av lycka var när vi fick en kund som heter Journal of Internal Medicine. Hur förkortas det och vad heter hemsidan? Och vem blir då den självklara programmeraren att bygga detta projekt? 😄 Eeeeh...vänta här nu...säg inget, säg inget.... ööööööh.... Praktikanten? 😳 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Fatta möjligheterna till ordvitsar!!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Jag fattar ingenting! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Nej, här blir inga barn gjorda. BYEBYE Längsta! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Baj baj! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Nu drog jag ett "What's what she said"-skämt så bra att min kollega garvade så att han började grina. Eller så grinade han bara... Grina på skånska betyder att garva 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Nej, här blir inga barn gjorda. BYEBYE Längsta! 😄 Herrå 😄 Grina på skånska betyder att garva 😑 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Grina på skånska betyder att garva 😑 Garv-garvade han alltså? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Garv-garvade han alltså? 😳 Det är ju omöjligt 😮 Garven måste ju tagit ut varandra (inte på middag dock) så han började tjuta istället 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Han tjöt...så det rann tårar? 😳 Vad hände egentligen? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Intrigen tätnar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 DU kan va tät! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Garv-garvade han alltså? 😳 Det är ju omöjligt 😮 Garven måste ju tagit ut varandra (inte på middag dock) så han började tjuta istället 😠 Det borde ju bli ett fett fasfel 😳 Han tjöt...så det rann tårar? 😳 Vad hände egentligen? 🤪 Böla? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Det borde ju bli ett fett fasfel 😳 🥰 Det skämtet borde jag fan upptäckt själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 DU kan va tät! 😠 Jag vet 😎 Det borde ju bli ett fett fasfel 😳 [...] Snyyyyyyyyyyyyggt Nay! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Nej, nu blir det köttbullar, pasta och fortsätta titta på playthroughen av Resident Evil 4. 🥰 (I'm such a nerd...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Det känns skönt att veta att man fortfarande börjar fnissa när man läser om Pythagoras sats. 😱 :ph34r: 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Nej, nu blir det köttbullar, pasta och fortsätta titta på playthroughen av Resident Evil 4. 🥰 (I'm such a nerd...) 🥰 :wub: 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 🥰 Det skämtet borde jag fan upptäckt själv... Snyyyyyyyyyyyyggt Nay! 🥰 Thänks 😆🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Ordvitsen som fick mig och Jocke att jubla av lycka var när vi fick en kund som heter Journal of Internal Medicine. Hur förkortas det och vad heter hemsidan? Och vem blir då den självklara programmeraren att bygga detta projekt? 😄 JoIM. En dålig förkortning av "Jocke & Tim" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 ja, jag ber om ursäkt. det var onödigt att skrIva så, orsaken var främst för att betona min poäng. OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 JoIM. En dålig förkortning av "Jocke & Tim" EXAKT! 😳 http://www.youtube.com/watch?v=8NKhOCIHpOE 😱 :ph34r: 😱 EXAKT! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Bokar ett hotellrum i Estocolmo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 JÅH!! ☺️ Ninja! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 JÅH!! ☺️ Ninja! 😱 Du blir ninjad rätt ofta du. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Ninj...JÅH!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Hela tiden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Vet fortfarande inte vad det där ninjad betyder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts