joachime Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Vem Lesky? Har ni länk? Ser att min förra inlägg postades 14:36 enligt forumet. Inte så bra tajmat.
Micke H Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Vem Lesky? Har ni länk? Ser att min förra inlägg postades 14:36 enligt forumet. Inte så bra tajmat. https://www.studio.se/index.php/topic/65963-ar-det-mojligt-att-overlamna-sitt-liv-till-forskningenlakarvarden/page__view__findpost__p__894929 Håller med, det är ganska läskigt och deprimerande. Även om det vore ganska fruktansvärt på sitt eget vis om han trollade vore det tusen gånger bättre än om han talade helt och hållet sanning.
joachime Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Tack för länken. Ja, hen behöver verkligen hjälp. Till att börja med för att hindra eventuellt självmordsförsök. Men också något mot smärtan.
Micke H Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Jag såg den tråden första gången när den kom upp för flera år sedan. Jag tänker ofta på den när jag på något vis befinner mig i någon högljudd miljö. Han har lärt mig att vara jävligt försiktig med min hörsel. Jag har numera alltid öronpropparna i bakfickan dygnet runt och använder dom både på rep och spelningar, helt utan undantag.
SadamJR Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Tack för länken. Ja, hen behöver verkligen hjälp. Till att börja med för att hindra eventuellt självmordsförsök. Men också något mot smärtan. Anmälde tråden. Inte för att jag vill slänga ut honom eller något, utan för att jag undrar om man kan spåra upp honom. Har sett att saker har slutat illa på andra ställen på nätet.
Micke H Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 När jag dör så ska det stå på min gravsten: Micke Hasselqvist Svalde en linjal Blev mätt
CHAE Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Tack för länken. Ja, hen behöver verkligen hjälp. Till att börja med för att hindra eventuellt självmordsförsök. Men också något mot smärtan. Jag såg den tråden första gången när den kom upp för flera år sedan. Jag tänker ofta på den när jag på något vis befinner mig i någon högljudd miljö. Han har lärt mig att vara jävligt försiktig med min hörsel. Jag har numera alltid öronpropparna i bakfickan dygnet runt och använder dom både på rep och spelningar, helt utan undantag. Jag går inte så mycket på konserter numera men försöker också skydda min hörsel så gott det nu går. Anmälde tråden. Inte för att jag vill slänga ut honom eller något, utan för att jag undrar om man kan spåra upp honom. Har sett att saker har slutat illa på andra ställen på nätet. Mm, det är hemsk det där. Håller med Sadam också där att det börjar barka åt helvete wejält' med Lesky 🙁 Stackars fan...
Micke H Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Så jag vittrar Och renderar mig själv hjälplös Jag ger in Och allting är klart
Naymari Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Har någon tips på billiga och rymliga skrivbord? 😱
CHAE Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 (redigerat) Usch hujeda mig, han var inte vanligt ful han 😳😮 ÄR det någon sorts "don't do drugs"-grej eller? 😕 Kanske ska köpa en ny Mac... 😆 billigt sa han... xD Redigerat 19 november 2012 av CHAE
Linus Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Lurendrejare. Är det när man gör en telefon av keramik?
SadamJR Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Är det när man gör en telefon av keramik? Vet inte. Vad blev det för käk ikväll?
SadamJR Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Så vad tycker ni om sd och den senaste utvecklingen?
SadamJR Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Är fortfarande förbannad på detta. Inte så kul att bli kallad fördomsfull i sammanhanget.
Neosus Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 SD kan dra åt helvette! 😑 Nu ska ja göra kväll! Imorron ska ja te röntgen! KUL!! ☺️ Heda! 😑
SadamJR Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 SD kan dra åt helvette! 😑 Nu ska ja göra kväll! Imorron ska ja te röntgen! KUL!! ☺️ Heda! 😑 Hoppas det går bra. I vissa inlägg käns det som om vi har fått löss i pälsen.
Zakyath Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Är fortfarande förbannad på detta. Inte så kul att bli kallad fördomsfull i sammanhanget. äsch, ta inte åt dig. du håller ju bevisligen inte med om vad jag anser vara fördomar.
SadamJR Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 äsch, ta inte åt dig. du håller ju bevisligen inte med om vad jag anser vara fördomar. Menar att du är skyldig mej en ursäkt.
Recommended Posts