Fidden Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 har gått upp 2 kilo till på ett par veckor. nu blire pizza. 😄
Neosus Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 ... Btw; Grahn gå in och promota HD500:an här 🙂 Sådär ja! ☺️ Claes gör dock mycket nytta, så det kan jag leva med. Jao! Det håller jag med om! har gått upp 2 kilo till på ett par veckor. nu blire pizza. 😄 va GOTT!!! 😄
CHAE Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 har gått upp 2 kilo till på ett par veckor. nu blire pizza. 😄 You go, girl ☺️
Linus Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Det här känns inte helt och hållet kosher... 😕😳😏 Vad tycker ni?Nej tack.Det där är ingen mixtävling, det där är en snikmetod att få veta vem som mixar bäst för billigast peng. Konversation med mixtekniker 1. -Hej! Grattis!! Vi tyckte allihop att din mix lät bäst. Du skrev att du ville ha ## kr, men vi kan tyvärr bara erbjuda ## kr för albumet. -Nej, jag vill ha mer än så. -Jaha, tack och hej. Då går förfrågan vidare till en annan. Beklagar. Konversation med mixtekniker 2. -Hej! Grattis!! Vi tyckte allihop att din mix lät bäst. Du skrev att du ville ha ## kr, men vi kan tyvärr bara erbjuda ## kr för albumet. -Nej, jag vill ha mer än så. -Jaha, tack och hej. Då går förfrågan vidare till en annan. Beklagar. Konversation med mixtekniker 3. -Hej! Grattis!! Vi tyckte allihop att din mix lät bäst. Och du skrev att du kunde mixa gratis. -... 2
CHAE Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Nej tack. Det där är ingen mixtävling, det där är en snikmetod att få veta vem som mixar bäst för billigast peng. Konversation med mixtekniker 1. -Hej! Grattis!! Vi tyckte allihop att din mix lät bäst. Du skrev att du ville ha ## kr, men vi kan tyvärr bara erbjuda ## kr för albumet. -Nej, jag vill ha mer än så. -Jaha, tack och hej. Då går förfrågan vidare till en annan. Beklagar. Konversation med mixtekniker 2. -Hej! Grattis!! Vi tyckte allihop att din mix lät bäst. Du skrev att du ville ha ## kr, men vi kan tyvärr bara erbjuda ## kr för albumet. -Nej, jag vill ha mer än så. -Jaha, tack och hej. Då går förfrågan vidare till en annan. Beklagar. Konversation med mixtekniker 3. -Hej! Grattis!! Vi tyckte allihop att din mix lät bäst. Och du skrev att du kunde mixa gratis. -... Tack där, Linus 🙂 Det är bra att det finns tunga branschmänniskor här på forat som sätter ner foten när random pajaser dyker upp. Nåja, jag ska inte tjuta; inlägget är anmält för länge sedan 🙂 Nu är det ju upp tills mod(s) att agera.
SadamJR Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 har gått upp 2 kilo till på ett par veckor. nu blire pizza. 😄 Vad blir det för pizza? Tänker mej nån variant med blast och gropp.
CHAE Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Nåja okej, I caved och skrev i tråden 😑 Vad blir det för pizza? Tänker mej nån variant med blast och gropp. Varför inte kruska och kvarg? 😮
SadamJR Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Varför inte kruska och kvarg? 😮 På pizza? Är du dum eller?
SadamJR Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 I göteborg säjer dom go, fast dom menar dum, fast det låter snällare.
Linus Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Varför inte kruska och kvarg? 😮 Eller blåbärssoppa och budapeststubbe?
CHAE Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 I göteborg säjer dom go, fast dom menar dum, fast det låter snällare. Saknar debatt 🙁 Eller blåbärssoppa och budapeststubbe? Wo wo wo... Let's not get carried away här nu, Linus 😮
SadamJR Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Stället jag bor på kallas åsen. Förr hette det galgbacken men man döpte om det för ingen ville hänga där.
Linus Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 (redigerat) Stället jag bor på kallas åsen. Förr hette det galgbacken men man döpte om det för ingen ville hänga där. Tur att de inte valde ett namn som lät snarlikt. Redigerat 17 november 2012 av Linus
Neosus Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Tur att de inte valde ett namn som lät snarlikt. HAH.... 😛
CHAE Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Tur att de inte valde ett namn som lät snarlikt. 😄 🙂 😮🥰
Fidden Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Vad blir det för pizza? Tänker mej nån variant med blast och gropp. Falafel såklart.
Naymari Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 -Mjau -Jasså? -Mjau -Nähe? -Mjau -Sedär! -Mjau -Nej, jag tycker inte om dig heller. En konversation mellan mig och min katt.
CHAE Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 -Mjau -Jasså? -Mjau -Nähe? -Mjau -Sedär! -Mjau -Nej, jag tycker inte om dig heller. En konversation mellan mig och min katt. Konversation...? Sounds lika a cat fight to me 😛 Ja herrejevvlar, helt okej page topper 🙂
Micke H Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 CHAE, jag har precis kollat igenom en playthrough på Resident Evil 3. Nostalgi. 🥰 Nemesis är fortfarande så läskig att jag skiter på mig. 😱
Linus Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Micke, den här är till dig för att balansera upp det läskiga lite.
Recommended Posts