Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Du kan få 50 kronor för den. Jag ska använda den som batong. 😳
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 😳 ...eller betong. Välj själv. 😆 Fick du nå jobb idag?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Du kan skicka den plus 4000 kr till mig - för jag ska sälja den vidare.... Det finns folk till allt. Man ids ju inte ens svara såna. 😱
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Den begrep inte jag fast det göööör ingenting för de e int mycke ja begriper här i världen ☺️ Edward Munchs Skriet symboliserar ju neurotisk ångest, själva sinnebilden för att må dåligt - här i Simpsons tappning. En sådan person kan ha nytta av en psykolog. Man ids ju inte ens svara såna. 😱 Nä, precis. Medge att mitt skämt var roligt. 😆
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 (redigerat) 😳 Ja?! 😠 Du hörde vad han sa!!! 😠 Seså, ge grabben 50 spänn och prylen och illa kvickt ska det gå! 😠 :angry: 😠 😛 Redigerat 25 oktober 2011 av CHAE
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Nä, precis. Medge att mitt skämt var roligt. 😆 Mitt Grahn/kaffeparti-skämt var roligare 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Edward Munchs Skriet symboliserar ju neurotisk ångest, själva sinnebilden för att må dåligt - här i Simpsons tappning. En sådan person kan ha nytta av en psykolog. Nä, precis. Medge att mitt skämt var roligt. 😆 Ditt skämt var jättebra. Jag skrattar hela tiden.
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Ja?! 😠 Du hörde vad han sa!!! 😠 Seså, ge grabben 50 spänn och prylen och illa kvickt ska det gå! 😠 :angry: 😠 Haha EXAKT 😄☺️
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 (redigerat) Nu har killen svarat på min motfråga. Så här skriver han: "Klart att värdet på den sjunker då jag ej har intresse för övriga effekter, å andra sidan är det bara reverb jag är ute efter." Redigerat 25 oktober 2011 av Analogfreak
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Nu har killen svarat på min motfråga. Så här skriver han: "Klart att värdet på den sjunker då jag ej har intresse för övriga effekter, å andra sidan är det bara reverb jag är ute efter." Vilket pucko 😑
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Nu har killen svarat på min motfråga. Så här skriver han: "Klart att värdet på den sjunker då jag ej har intresse för övriga effekter, å andra sidan är det bara reverb jag är ute efter." Är han efterbliven? Värdet på den är väl lika högt för dig oavsett om han bara använder den till att torka sig i röven med.
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Nu har killen svarat på min motfråga. Så här skriver han: "Klart att värdet på den sjunker då jag ej har intresse för övriga effekter, å andra sidan är det bara reverb jag är ute efter." Vilket pucko 😑 ...och jag vidhåller att Lexicon gör bra skit 😑 Hej Grahn, jag använder den burken jag köpte av dig, till nästan allting men den är jääävligt trevlig på sång och synthar 🥰 Även elguror får sig en släng av den ibland. Helt klart ett bra köp.
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 ...och jag vidhåller att Lexicon gör bra skit 😑 Hej Grahn, jag använder den burken jag köpte av dig, till nästan allting men den är jääävligt trevlig på sång och synthar 🥰 Även elguror får sig en släng av den ibland. Helt klart ett bra köp. Fasiken va trevligt juh! De e så de ska va. ☺️
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Fasiken va trevligt juh! De e så de ska va. ☺️ Jåh! 🥰 Och du som var nära att kasta den på tippen 😮
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 (redigerat) Han frågar nu vad jag vill ha för den. Men jag svarade honom att jag säljer den inte till nån som inte har användning för den. Redigerat 25 oktober 2011 av Analogfreak
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 På Kanal 5 är det Outsiders nu, sedan en halvtimme, ni som kan se det... Jag vet inte om det finns nåt Kanal 5 Play?? Tre tjejer som har fobi av olika slag - en för dinosarier så hon t.ex. knappt vågar åka hiss ifall någon dinosarie står och tittar in i uppgången när hon kliver ut ur den. Hon hukar sig för trädtopparna när hon går utomhus. En annan har kräkfobi och vågar inte åka olika slags transporter och vill inte äta mat om hon ändå skulle befinna sig utomlands eller prova utländsk okänd mat hemmavid. Hon har en fru som heter Anna. Den tredje är en söt tjej som bor här i närheten och som tycker hon så ful att hon sminkar sig innan hon lägger sig ifall hon dör under natten, för då kan inte de som kommer in i lägenheten och hämtar den döda kroppen tycka att det var rätt åt henne för hon är ju så djävla ful. Dessutom kan hon inte gå och handla och visa upp sitt söta ansikte för då tycker folk att de inte kan köpa maten de handlat eftersom de sett något så fult, så mår de illa av det...
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Han frågar nu vad jag vill ha för den. Men jag svarade honom att jag säljer den inte till nån som inte har användning för den. Du kan ju också lägga till det jag skrev ovanför.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Är han efterbliven? Värdet på den är väl lika högt för dig oavsett om han bara använder den till att torka sig i röven med. Han verkar snål så det kan vara skadligt för honom i alla fall. 😳
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Däääämn, Pkomp-tråden är jävligt intressant... Och nu är FLS där och skriver. Nu vart jag sugen på att pkompa ALLA min trumspår (som visserligen låter skitdåligt från början). Skämt åsido; har aldrig fått upp ögonen rejält för pkomp förrän nu 🙂
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 (redigerat) Trackingkompression grejar jag redan med. Det är spännande. VA GÖ NI? trackingkompression eller inte? 😮 Fan jag är riktigt trött här, känner jag 😑😮 edith: och nu har FLS bytt både avatar och tagline!!!! HUR ska detta sluta??!! 😮 :o 😮 Let's watch 😑 Redigerat 25 oktober 2011 av CHAE
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 (redigerat) Jag har bara en sak att säga: KORV!! 🥰 Redigerat 25 oktober 2011 av Neosus
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Vad är det för Konsumbutik hon gick in i??? Nu känner jag inte igen mig alls. Går hon flera kilometer för att handla? 🤪
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 (redigerat) Trackingkompression grejar jag redan med. Det är spännande. VA GÖ NI? trackingkompression eller inte? 😮 Fan jag är riktigt trött här, känner jag 😑😮 edith: och nu har FLS bytt både avatar och tagline!!!! HUR ska detta sluta??!! 😮 :o 😮 Let's watch 😑 Jag vet inte vad det är för tetiga begrepp du svänger dig med. Själv är Ibanezens elbascompressor den enda jag använder. Den här såg jag idag: 😳 Rolig skylt! Grahn, man kan ju inte se tidigare avsnitt på TV4 Play utan att gå med i nåt Premium och betala. Vad är det för skit? Redigerat 25 oktober 2011 av debatt
Recommended Posts