Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Du kan skicka den plus 4000 kr till mig - för jag ska sälja den vidare....

Det finns folk till allt.

Man ids ju inte ens svara såna. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Den begrep inte jag fast det göööör ingenting för de e int mycke ja begriper här i världen ☺️

Edward Munchs Skriet symboliserar ju neurotisk ångest, själva sinnebilden för att må dåligt - här i Simpsons tappning. En sådan person kan ha nytta av en psykolog.

Man ids ju inte ens svara såna. 😱

Nä, precis. Medge att mitt skämt var roligt. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Ja?! 😠 Du hörde vad han sa!!! 😠

Seså, ge grabben 50 spänn och prylen och illa kvickt ska det gå! 😠 :angry: 😠

😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Edward Munchs Skriet symboliserar ju neurotisk ångest, själva sinnebilden för att må dåligt - här i Simpsons tappning. En sådan person kan ha nytta av en psykolog.

Nä, precis. Medge att mitt skämt var roligt. 😆

Ditt skämt var jättebra. Jag skrattar hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Nu har killen svarat på min motfråga. Så här skriver han:

"Klart att värdet på den sjunker då jag ej har intresse för övriga effekter, å andra sidan är det bara reverb jag är ute efter."

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har killen svarat på min motfråga. Så här skriver han:

"Klart att värdet på den sjunker då jag ej har intresse för övriga effekter, å andra sidan är det bara reverb jag är ute efter."

Är han efterbliven?

Värdet på den är väl lika högt för dig oavsett om han bara använder den till att torka sig i röven med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har killen svarat på min motfråga. Så här skriver han:

"Klart att värdet på den sjunker då jag ej har intresse för övriga effekter, å andra sidan är det bara reverb jag är ute efter."

Vilket pucko 😑

...och jag vidhåller att Lexicon gör bra skit 😑

Hej Grahn, jag använder den burken jag köpte av dig, till nästan allting men den är jääävligt trevlig på sång och synthar 🥰 Även elguror får sig en släng av den ibland. Helt klart ett bra köp.

Link to comment
Dela på andra sajter

...och jag vidhåller att Lexicon gör bra skit 😑

Hej Grahn, jag använder den burken jag köpte av dig, till nästan allting men den är jääävligt trevlig på sång och synthar 🥰 Även elguror får sig en släng av den ibland. Helt klart ett bra köp.

Fasiken va trevligt juh! De e så de ska va. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Han frågar nu vad jag vill ha för den. Men jag svarade honom att jag säljer den inte till nån som inte har användning för den.

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

På Kanal 5 är det Outsiders nu, sedan en halvtimme, ni som kan se det... Jag vet inte om det finns nåt Kanal 5 Play??

Tre tjejer som har fobi av olika slag - en för dinosarier så hon t.ex. knappt vågar åka hiss ifall någon dinosarie står och tittar in i uppgången när hon kliver ut ur den. Hon hukar sig för trädtopparna när hon går utomhus.

En annan har kräkfobi och vågar inte åka olika slags transporter och vill inte äta mat om hon ändå skulle befinna sig utomlands eller prova utländsk okänd mat hemmavid. Hon har en fru som heter Anna.

Den tredje är en söt tjej som bor här i närheten och som tycker hon så ful att hon sminkar sig innan hon lägger sig ifall hon dör under natten, för då kan inte de som kommer in i lägenheten och hämtar den döda kroppen tycka att det var rätt åt henne för hon är ju så djävla ful. Dessutom kan hon inte gå och handla och visa upp sitt söta ansikte för då tycker folk att de inte kan köpa maten de handlat eftersom de sett något så fult, så mår de illa av det...

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Är han efterbliven?

Värdet på den är väl lika högt för dig oavsett om han bara använder den till att torka sig i röven med.

Han verkar snål så det kan vara skadligt för honom i alla fall. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Däääämn, Pkomp-tråden är jävligt intressant... Och nu är FLS där och skriver. Nu vart jag sugen på att pkompa ALLA min trumspår (som visserligen låter skitdåligt från början). Skämt åsido; har aldrig fått upp ögonen rejält för pkomp förrän nu 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Trackingkompression grejar jag redan med. Det är spännande. VA GÖ NI? trackingkompression eller inte? 😮

Fan jag är riktigt trött här, känner jag 😑😮

edith: och nu har FLS bytt både avatar och tagline!!!! HUR ska detta sluta??!! 😮 :o 😮 Let's watch 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Trackingkompression grejar jag redan med. Det är spännande. VA GÖ NI? trackingkompression eller inte? 😮

Fan jag är riktigt trött här, känner jag 😑😮

edith: och nu har FLS bytt både avatar och tagline!!!! HUR ska detta sluta??!! 😮 :o 😮 Let's watch 😑

Jag vet inte vad det är för tetiga begrepp du svänger dig med.

Själv är Ibanezens elbascompressor den enda jag använder.

Den här såg jag idag:

😳

Rolig skylt!

Grahn, man kan ju inte se tidigare avsnitt på TV4 Play utan att gå med i nåt Premium och betala. Vad är det för skit?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...